انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه هدیه تبلیغاتی عالی انتخاب کنید

چگونه هدیه تبلیغاتی عالی انتخاب کنید

#1
[img=353.020834x203.020834]http://oscargift.co/UploadedFiles/2018_1_27_af_6023b3ec-7ba7-4bb4-b798-1cb649e4b595.jpg[/img]
عرضه  یک فرآیند هدفمند است و باید با دقت انجام شود. اگر به طور صحیح و درست انجام شود، می تواند بستر مناسبی برای ایجاد روابط بهتر را فراهم کند و به عنوان وسیله ای کار آمد می تواند نتایجی سازنده به ارمغان بیاورد.
دلایل استفاده از آنها ممکن است شامل : قدردانی از یک رابطه تجاری ادامه دار باشد یا برای تشکر از مشتریان وفادار و یا برای قدردانی از کارکنانی که کارهای اضافی در زمینه های کاری خود انجام داده اند.
یک قاعده کلی در هنگام دادن  ، شناخت اخلاق و روحیات گیرنده آن می باشد. از سیاست های هدیه دادن برخی از شرکت های تجاری آگاه باشید. از دادن هدایای تبلیغاتی عجیب و غریب اجتناب کنید چون این کار شما را در خط مشی نامربوط قرار می دهد.
بیشتر به این نکته توجه کنید که هدایای تبلیغاتی شما، یک احساس خوب در گیرنده آن ایجاد کند.
بعضی از دستورالعمل های زیر شما را قادر می سازد که هدایای تبلیغاتی عالی را انتخاب کنید.
در مورد مناسب بودن هدیه تبلیغاتی فکر کنید
مناسب بودن هدیه تبلیغاتی را می توان به روش های مختلف توصیف کرد. در ابتدا، باید شخصیت گیرنده را در نظر بگیرید. این بسیار مهم است، زیرا هدیه تبلیغاتی شما ممکن است آزار دهنده و غیر مرتبط باشد. گیرندگانی که دارای شخصیتی رسمی هستند، قطعا با اقلام فانتزی خوشحال نخواهند شد.
اگر احساس نزدیک بودن  و صمیمیت هنوز ایجاد نشده است، از عرضه اقلام بیش از حد شخصی اجتناب کنید. عرضه هدایای تبلیغاتی خود را به مناسبت های ویژه محدود کنید تا احساس دریافت رشوه در گیرندگان آن ایجاد نشود.
بهتر است تحقیقاتی در مورد اینکه چه نوع هدایای تبلیغاتی می توانند برای دریافت کنندگان آن جالب باشند انجام دهید. نظرات و موارد دلخواه گیرندگان هدایای تبلیغاتی را در نظر بگیرید.
در خصوص چگونگی عرضه هدیه تبلیغاتی خود فکر کنید
امکان ارسال یک هدیه تبلیغاتی وقتی که گیرنده آن بسیار دورتر از شماست ، نیز وجود دارد. بسته بندی هدایا تبلیغاتی می توانند تاثیر گذار و مهم باشد. برای نوشتن برچسب های هدیه، زمانی را اختصاص دهید. این امر یک حس خوب و نزدیکی به هدایای تبلیغاتی شما اضافه می کند. 
 [img=464.020834x260.020834]http://oscargift.co/UploadedFiles/Doc/oscar-gift-4.jpg[/img]
[color][font]
 
از بهترین هدیه تبلیغاتی برای مناسبت مورد نظر و یا متناسب با تجارت خود استفاده کنید
برای مثال، فلش مموری تبلیغاتی و ساعت دیواری تبلیغاتی ، اقلامی هستند که از قدیم طرفدارانی را داشته اند، اما با ظهور مارک های جدید در بازار، انتخاب نام تجاری معتبر بسیار دشوار شده است. این بار هم، شمامی توانید با انجام یک تحقیق کوچک این مشکل راحل کنید.
ممکن است کمی هزینه بر باشد، اما شما همیشه می توانید از مجموعه اسکار برای انتخاب بهترین گزینه موجود کمک بگیرید. جعبه پذیرایی تبلیغاتی نیز یک گزینه محبوب برای انتخاب  با نام تجاری شما می باشد. جعبه ای با طراحی خاص که یاد آور برند شما باشد، برای علاقه مندان خوشحالی زیادی را به ارمغان خواهد آورد.
شما نمی توانید هر چیزی را خریداری کنید. توجه به کیفیت و طراحی بسیار حائز اهمیت می باشد. نباید بیش از حد فانتزی و لوکس باشد. از هدایای تبلیغاتی دیگر می تواند بلیط رویدادهای ورزشی یا کنسرت باشد. این گزینه می تواند یک هدیه عالی باشد، اما ابتدا باید اولویت فردی را که آن را دریافت خواهد کرد را بدانید.
فقط از فروشگاه های معتبر خریداری کنید
هنگامی که در خصوص مکان مناسب برای خرید هدایای تبلیغاتی خود فکر می کنید، به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. شما می توانید به طور مستقیم از تولید کننده هدایا تبلیغاتی مورد نظرتان را خرید کنید تا از قیمت های پایین تر استفاده کنید. پیشنهاد می شود که هنگام خرید به صورت عمده، اقلام با نام تجاری را از نمایندگان آنها خریداری کنید.
در اینصورت ممکن است  شما تخفیف بیشتری بگیرید. یکی دیگر ازروش های خرید هدایای تبلیغاتی ،خرید آنلاین است. این روش می تواند زحمت شما را برای رفتن از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر کمتر کند.[/font][/color]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان