انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کریستال آرایی در تشریفات عروسی

کریستال آرایی در تشریفات عروسی

#1
کریستال آرایی در تشریفات عروسی : کریستال به عنوان یکی از اشیاء تزئینی می باشد که در برخی از جشن ها ، خدمات مجالس و تالارهای پذیرایی از آن استفاده می نماید. البته گاهی در برخی از خانه های اعیانی از کریستال دیده می شود.
خدمات کریستال آرایی در تشریفات عروسی
زمانی که شیئی را از کریستال می سازند واقعا جلوه ی خیره کننده و جذاب دارد. توسط این اشیاه نور به راحتی انعکاس داده می شود و سبب می شود که نور پردازی در فضا و زیبایی خاصی به محیط داده شود.
در سالن های عروسی برای اینکه زیبایی و تزئین جالبی به فضا بدهند از کریستال استفاده می کنند. البته کریستال در تشریفات عروسی کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است : با تشریفات همراه باشید.

[عکس: weddin-Crystal.jpg]

کریستال آرایی در تشریفات عروسی
کریستال آرایی تزئین شعمدانی ها
با اینکه کریستال ها ظریف می باشند ولی برای تزئین شمعدانی ها از آنها استفاده می گردد، باید دقت داشته باشید که با احتیاط لازم آنها را حمل کنید .
زمانی که یک شمعدانی از کریستال ساخته می شود بهتر از شمعدانی فلزی است زیرا سریعا داغ می شوند. شمعدانی های کریستالی این روزها طرفداران زیادی دارند و برای میز مهمانان نیز از آن ها استفاده می شود و همچنین می توانند نور را زیباتر نشان دهند.
کریستال آرایی لوسترها
یکی از ضروریاتی که باید در سالن های عروسی باید حتما بکار گرفته شود لوستر است ؛ لوسترها به زیبایی بهتر سالن عروسی کمک می کنند.
اگر بتوان لوسترها را از کریستال بسازیم قطعا سالنی زیباتر و رویایی تر خواهیم داشت. هنگامی که نورهای رنگی از بین شیشه های کریستالی عبور کنند قطعا در فضای سالن درخشش نور زیادتری رخ می دهد و این موضوع موجب می شود تا سالن عروسی بسیار زیبا و رویایی باشد.
 
کریستال آرایی گلدان ها
گاهی بر روی میز مهمانان گلدان های کوچکی قرار داده میشود که این گلدان ها سبب می شود میزها بسیار زیبا باشند. در صورتی بتوان از گلدان های استفاده کرد که از جنس کریستال باشند قطعا می توان جلوه ی زیباتری را به میزها داد.
البته فراموش نکنید که گلدان های جنس کریستالی به نسبت دیگر گلدان ها وزن بیشتری دارند و تعادلشان بر روی میز حفظ می شود و با هر تکانی نمی افتند. گلدان های کریستالی برگزاری مراسم عروسی را رسمی تر نشان می دهند.
چیدمان سفره عقد
گاهی در میان برخی از زوجین عزیز می بینیم که دوست دارند مجلسی باشکوه داشته باشند. برای همین از همه تدارکات برای تشریفات مجالس و پذیرایی مهمان استفاده می کنند و برای اینکه مجلسشان باشکوه تر جلوه دهد در گوشه ی از سالن سفره عقدی زیبا قرار میدهند. اما این سفره عقد نباید ساده باشد و باید شیک به نظر بیاید.
برای اینکه سفره عقد را تزئین نماید از شمعدانی ، گل و دیگر وسایل تزئینی استفاده می کنند. گل های کریستالی می توانند در زیباکردن سفره عقد می توانند به شما کمک کنند. بهتر است برای تزئین سفره عقد از وسایلی استفاده کنید که کریستالی باشد. مانند شمعدان های کریستالی ، گلدان و …

[عکس: wedding-crystal.jpg]

کریستال آرایی
حتی شما می توانید از ظروفی استفاده کنید که جنس کریستالی دارند و برای پذیرایی از مهمانان از آنها استفاده نمایید.
ظروف پذیرایی
یکی از مواردی که باید در تشریفات عروسی به آن دقت زیادی شود و لوکس استفاده گردد ظروف پذیرایی می باشد. در بیشتر مواقع از ظروف چینی استفاده می کنند ولی گاهی در میان این ظروف لیوان های کریستالی دیده می شود که موجب زیبایی بیشتر خواهند شد.
دیگر خدمات ما که به شما در برگزاری مراسم عروسی کمک می کند از جمله : باغ تالار عروسی , تالار عروسی , باغ عروسی , باغ برای عروسی , برگزاری جشن تولد , اجاره باغ برای عروسی , برگزاری مراسم , تشریفات لاکچری , تشریفات لوکس , تشریفات مجالس و .. است .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان