انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین دستگاه ها برای هوشمندسازی خانه

بهترین دستگاه ها برای هوشمندسازی خانه

#1
تیم insider picks در مورد چیزهایی  مینویسدکه ما فکر می کنیم شما میپسندید. کسب و کار خودکفا نوعی مشارکت وابسته محسوب میشه ، بنابراین ممکنه ما یک سهم از درآمد حاصل از خرید شما رو دریافت کنیم.
ما هنوز  در حال یادگیری در ارتباط با مدرن  سازی “خانه های هوشمند” هستیم  هنوز از چیزهایی باید سخن به میان اورده شود  و آن هم ابزاریست که در ارتباط مستقیم با ارتباطات اینترنتی هست. خانه ها همواره بیشترین پتانسیل را برای تغییر و تاثیرات ماندگار به همراه دارند. قطعا هیچ کمبودی در زمینه  راه اندازی و همکاری کمپانی ها و شرکت ها در این زمینه وجود ندارد. اما در حال حاضر، تنها تعداد انگشت شماری در بررسی های انجام شده به راحتی کارها را به انجام میرسانند. این غیر منصفانه ست که می گویند که ابزار ها در خانه های هوشمند کافی به نظر می ایند ، اما اگر شما دارای نگاه نو نسبت به تکنولوژی و حرکت رو به جلو هستید و یک جیب پر پول دارید، دستگاههایی وجود دارند که می توانند روز به روز به شما در این حرکت رو به جلو کمک کنند انها این فرصت  را به شما می دهد که رو به جلو حرکت کنید و دیگر برایتان سخت است که رو به عقب برگردید. قطعا ابزاری وجود دارد که شما ان را میپسندید.
ترموستات وای فای هوشمند ecobee3
 یادگیری کارکرد ترموستات آموزشی Nest که از برترین  فن آوری ها برای خانه هوشمند است بسیار اسان است، اما با توجه به آنچه که همیشه ما در اذهان خود از سیستم های وای فای در خانه های خود متصور بوده ایم این ترموستات وای فای  نه تنها باعث تخطی خاطر نمیشود بلکه از برترین فناوری های روز دنیاست. در حال حاضر، این دستگاه با وجود دو بعدی بودنش در هسته خود، بسیاری از کارها را با همان مزایا انجام میدهد . شما قادر به یادگیری تنظیمات و برنامه آن، پس از تنظیم درجه حرارت آن هستید. هر دو این قطعات برای لذت بخش تر کردن استفاده از این دستگاه ست که ذهن  بسیاری از خانواده ها را مشغول خود کرده است. حضور آنها باعث  صرفه جویی  بیشتر در انرژی خواهد شد و حتی زمانی که شما میخواهید خانه خود را گرم و یا سرد کنید با استفاده از گوشی خود، بدون انکه  بخواهید از رختخواب خود خارج شوید میتوانید این کار را انجام دهید ، دیگر نیازی نیست به عقب باز گردید. اگر شما در یک خانواده بزرگ زندگی می کنید، با این حال، با ecobee3 می توانید بسیار راحت تر باشید فقط کافیست نوع ارائه خود انتخاب کنید برای یک زن و شوهر تنها یک حسگر از راه دور کافیست  . بله، شما میتوانید با هزینه بسیار گزاف از ابزار دیگری استفاده کنید  اما داشتن Nest به شما کمک میکند  تا حتی درجه حرارت اتاق ها و فضاهای مختلف اطراف خانه خود را کنترل کنید و  حتی اندازه گیری ان تا حد زیادی به منطقه  ای که در آن نصب شده است هم بستگی دارد. اگر  محل سکونت شما در یک محله کوچک  است این یک شانس بزرگ است   که بتوانید شرایط محیطی اطرافتان را هم کنترل کنید. اما ما نیز با صفحه نمایش ecobee 3 که نه به عنوان یک دستگاه پر لرزش بلکه ، به عنوان یک دستگاه  لمسی و بزرگ  که ادم را کمتر خسته میکند و تنها با وارد کردن رمز عبور وای فای خود ، میتوانید اطلاعات آب و هوا را مشاهده کنید،  و همیشه به تنظیمات دسترسی داشته باشید. با این حال، هر دو دستگاه بسیار بزرگ است . اما کدام یک بهترین هستند؟ فقط بستگی دارد که آیا شما نیاز به یک حلال خانگی دارید و یا یک  وسیله  که تنها کارهایتان را رفع رجوع کند؟. در حال حاضر، ecobee به صورت رسمی پاسخگوی نیازهای شماست. وای فای ترموستات ecobee3با سنسور از راه دور (2 نسل)، تنها یا قیمت 245.24 $(دلار)، در حال حاضر در سایت آمازون  برای خرید شما موجود است.
چراغ رنگی فیلیپس
 چراغ رنگی فیلیپس مترادف است  با  مفهوم “روشنایی هوشمند” ، هم به خوبی کار می کند،  وهم سرگرم کننده است.  درحالی که هیچ کس  به این فکر نمیکند که واقعا  میشود با یک برنامه در  گوشی های هوشمند رنگ  نورچراغ های  خواب خود را به رنگ  آبی تبدیل کرد؟برای یک  خانواده رنگ  ابی برای تنظیم اتمسفر اتاق مناسب است.این وسیله اصلا ارزان نیست اگر شما  در مورد ایده تنظیم نور  کنجکاو هستید اما نمی خواهید هزینه زیادی انجام دهید برای تناسب بهتر است از یک هاب که به هیچ عنوان رنگارنگ نیست استفاده کنید، و هم به طور بالقوه در پول نقد خود صرفه جویی کنید. چراغ رنگی فیلیپس از نوع استار کیت در حال حاضر با قیمت $199.99(دلار) در سایت امازون برای خریداری شما موجود است.
محافظ Nest
محافظت هوشمند Nest یک دستگاه  لازم برای بسیاری از ما میباشد. اتصال دود و مونواکسید کربن آشکار به نظر می رسد  که بهتر از ان  تکه پلاستیکی خاکستری رنگی ست که همیشه  در روی ان قرار داشت اما مهم عملکرد ان است که بتواند  به خوبی، خطرات بالقوه را اندازه گیری کند، و سپس با صدای بلند  در هنگام خطر یا مشکل به  شما هشدار دهد. زمانی که در خانه نیستید مهمترین عامل این است ،  که در صورت وقوع خطر هشدار ان را  به گوشی شما  ارسال کند. (و احتمالا با ارسال چند جمله اگاه کننده.)  با کمک “Pathlight”  دستی شما این امکان را   دارید که زمانی که در تاریکی مشغول قدم زدن هستید به کمک نور محافظ اطراف خود را روشن نگه دارید و اگر شما در حال پخت و پز شام هستید و اطرافتان شلوغ به نظر میرسد به کمک برنامه  Nest، به جای قطع همه چیز میتوانید تنها  هشدارهای غیر اضطراری را خاموش نمایید. محافظ Nest، هم اکنون با قیمت  $ 99(دلار)،در سایت آمازون  برای خرید شما موجود است.
اکو امازون
آمازون اکو از لحاظ فنی دارای  یک اسپیکر بلوتوث دار میباشد ، اما شما  تنها یک دستگاه فقط برای پخش موسیقی  نمی خرید. در عوض، به عنوان بهترین عمل کننده در محیط جستجوی  گوگل عمل می کند در حال حاضر شما  برای خانه خود یک دستیار دیجیتال خریده اید که می تواند به شما  پیش بینی آب و هوای روزانه را اطلاع دهند به واسطه ان میتوانید از رویدادهای تقویم اگاه شوید و حتی ساعت و تقویم خود را تنظیم کنید حتی قابلیت جستجوی گسترده در اینترنت و پیدا کردن موسیقی دلخواهتان را هم داراست  شما یک دستگاه هوشمند گسترده خانگی در اختیار دارید که  تمام ویژگی ها را در یک ویژگی خلاصه کرده است . آمازون با به روز رسانی و بهبود  کیفیت اکو  و راه اندازی ان از اواخر سال گذشته دست به یک کار درخشان زده است  ان هم با ان عملکرد بالا و استفاده ساده از ان  ,دقیقا مانند بسیاری از دستگاه های موجود در لیست امازون ، میتوانید لحظه ای به انها نگاهی بیندازید و این ممکن است شما را به وجود این سبک از دستگاهها نزدیک تر کند، اما به عنوان یک محیط آزاد دوستانه  متصل به اینترنت ،  و قرار گرفتن ان در محیط اطرافتان اکو دستگاهی زیباست . اکو امازون ، هم اکنون با قیمت  $ 179.99(دلار)،  برای خرید شما  درآمازون موجود است.
پخش کننده Sonos
، در عین حال، که در مورد موسیقی  بسیار خوب است. دستگاهی در ورودی ان مختص به خانواده ها تعبیه شده است که   مجهز به سیستم صدای وای فای  میباشد  با توجه به اندازه نسبتا کوچکش عملکرد بسیار خوبی را شاهد هستیم به نحوی که قابلیت پخش از تمام نرم افزارهای پخش مانند گوگل پلی(Google Play)، پاندورا(Pandora)، آمازون(Amazon)، ، SiriusXM و بسیاری دیگر از نرم افزارها  را دارا میباشد. شما نیاز به استفاده  از برنامه Sonos، برای همگام سازی ان  با دستگاه     Sonosو اجرای ان دارید. اگر شما تا به حال در مورد ساخت چنین سیستم صوتی  درخانه تان فکر می کردید، این نخستین گام برای شروع است .Sonos Play:1هم اکنون با قیمت  $195(دلار) در سایت امازون برای خرید شما موجود است.
وب کم Nest
دوربین هایی که از موفق ترین نرم افزارهای   Dropcam ساخته شده اند  سازندگانی که در تلاشند  تا  با ارائه عملکردی استثنایی، با وضوح بالا، و قابلیت اتصال به دوربین های امنیتی بی سیم  این نوع وب کم های را به بی نظیرترین وب کم ها بدل کنند. با قرار دادن در هر  زاویه ای ، و کیفیت 1080p که شما  با دسترسی به گوشی خود  وضعیت خانه را تماشا کنید درست است که  یک جایگزین برای تمام سیستم های امنیتی خانه نمیباشد ، اما مفید است  مخصوصا اگر شما یک کودک  در خانه داشته باشید که نیاز به نظارت داشته باشد . در صورتیکه  چیزی مشکوکی را حس  کند سریعا به شما هشدار میفرستد و همچنین  شما می توانید  با ذخیره کردن  انها از طریق ابر شخصی به فیلم  های گذشته  هم دسترسی داشته باشید. وب کم امنیتی Nest، هم اکنون با قیمت  183.48 $(دلار)، در آمازون برای خریداری موجود است.
[img=0x0]http://azheer-central.com/wp-content/uploads/2016/06/house.jpg[/img]هوشمند سازی خانه
سوییچ BelkinWeMo
دستگاه های سوئیچ  WeMo BELKIN  به شما این اطمینان را میدهد که زمانی که در خانه نیستید دیگر مضطرب و پریشان نباشید. آنها به سادگی به  وسیله یک خروجی AC و با اتصال به شبکه WiFi شما ، این اجازه  را به شما می دهد تا با  روشن یا خاموش کردن  در هر زمانی که تمایل دارید  ان هم از طریق  یک برنامه مربوطه  به این نوع از سوییچ ها متصل شوید. این برنامه مشهور به دقت در جزییات با توجه به زمان است  ، در  گذشته شما می توانستید به سختی یک نمونه  از این  فرصت ها  را  برای اتوماسیون خانه پیدا کنید (به خصوص با یک سرویس مانند IFTTT). در صورت شک به یک دستگاه در خصوص میزان  انرژی مصرفی، به عنوان مثال، شما می توانید آن را به طور خودکار خاموش  کنید و دوباره فعال نمایید.BelkinWeMo سوئیچ،  با قیمت $ 39.99 (دلار)،  هم اکنون برای خریداری در آمازون موجود است.


ادامه مطلب در 


بهترین دستگاه ها برای هوشمندسازی خانه
پاسخ

بهترین دستگاه ها برای هوشمندسازی خانه

#2
هدف سیستم ها و خانه های هوشمند پایش مداوم بخش های مختلف ساختمان و اعمال فرامین است.
زمانی که ما از گوشی های همراه معمولی به سمت گوشی های هوشمند حرکت کردیم، جهشی بزرگ در ارتباطات را شاهد بودیم. به جای اینکه فقط قادر به ایجاد تماس و ارسال پیام های متنی باشیم، اکنون با تلفن های هوشمند به اینترنت متصل می شویم، ایمیل می فرستیم، پیام های لحظه ای ارسال می کنیم، فایل های مورد نیازمان را دانلود می کنیم و بسیاری کارهای دیگر که به ارتباطات نیاز دارند را انجام می دهیم.

اما هوشمند سازی ساختمان و خانه هوشمند چیست؟ در صنعت هوشمند سازی ساختمان همیشه پیشرفت رو به جلو با سرعت قابل قبولی ادامه دارد. این باعث می شود تا افرادی که از این نوع سیستم ها استفاده می کنند درون ساختمان و خانه هوشمند خود بیش از پیش احساس آرامش و امنیت داشته باشند.
سیستم های هوشمند سازی ساختمان این امکان را به همراه می آورند تا با پیاده سازی آن ها زندگی افراد به ایدآل ها نزدیک شود. خانه ای که مانند یک خدمتکار تمام سعی و تلاش خود را می کند تا بیشترین خدمت را برای فرد انجام دهد و بیشترین لذت را از داشتن آن به دست آورد.

[عکس: %D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D9%88%D8...00x300.jpg]

خانه حضور فرد را احساس کرده، تغییرات سرمایشی و گرمایشی را متوجه می شود، علایق و سلایق شما را می داند و خودش به شکل خودکار تمامی فرامین صاحب خانه را به اسباب و اثاثیه ابلاغ می کند. در یک خانه هوشمندساکنین خانه می توانند بدون نیاز به حضور در اتاق یا فضاهای مورد نظر، از راه دور روشنایی و سرمایش و گرمایش آن محل را کنترل نماید.
از سوی دیگر، مدیریت انرژی می‌تواند در حدود ۱۰٪ تا ۳۰٪ کاهش هزینه و قیمت در پی‌داشته باشد. بازار جهانی خانه‌ها و ساختمان‌های هوشمند در چهار گروه بازار محصولات، بازار کاربر نهایی، بازار فناوری و بازار اپلیکیشن جا می‌گیرد.
سیستم مدیریت ساختمان که گاهی با عنوان سیستم اتوماسیون ساختمان نیز شناخته می‌شود، یک سامانه مبتنی بر رایانه است که برای کنترل و نظارت بر تجهیزات مکانیکی و الکتریکی داخل ساختمان (مانند تهویه، روشنایی، سیستم قدرت، سامانه آتش‌نشانی و ایمنی) در داخل ساختمان‌ها نصب می‌شود.

[عکس: %D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%...%D9%86.jpg]

یک ساختمان هوشمند ساختمانی است که در بر دارنده محیطی پویا و مقرون به صرفه به وسیله یک پارچه کردن چهار عنصر اصلی یعنی سامانه‌ها، ساختار، سرویس‌ها، مدیریت و رابطه میان ان‌ها است. به عبارت دیگر ساختمان هوشمند ساختمانی است که کلیه اجزای داخلی ان به واسطه‌ای یک پارچه و ایجاد منطقی سازگار با محیط در تعامل با یکدیگرند.
از طریق هوشمندسازی ساختمان که یکی از علوم جدیدی است و با استفاده از آموزش هوشمند سازی ساختمان و فراگیری روش های مختلف پیاده سازی تجهیزات این حوزه می توان در این عرصه بسیار موفق بود. از آن جایی که افراد امروزه به دنیال آسایش، آرامش و امنیت بیشتر هستند. بنابریان یک سیستم خانه هوشمند طرفداران فراوان خود را خواهد داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان