انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر هاست در سئو سایت

تاثیر هاست در سئو سایت

#1
تاثیر هاست در سئو سایت
هاست ها در حقیقت فضایی از یک کامپیوتر میزبان هستند که اطلاهات ده ها و یا صدها سایت در ان بارگزاری می شوند. بنابراین هرچه یک هاست دارای سرعت بهتری باشند سایت ها با سرعت بهتری عمل میکنند. در واقع موتور های جستجوگر در فضای مجازی دارای خزنده هایی هستند که هر روز به میلیون ها سایت در سراسر جهان سر می زنند و انها را بررسی میکنند و رتبه بندی و امتیاز دهی میکنند. بنابراین میتوانید درک کنید که در صورتی که یک هاست دارای قدرت و سرعت بالاتری باشند چه کمکی به موتورهای جستجو خواهد کرد و درنتیجه به رتبه بندی هرچه بهتر سایت مورد نظر نیز خواهد انجامید.
مکانی که هاست سایت شما در ان قرار می گیرد نیز موضوع دارای اهمیتی است . درصورتی که عمده ی مراجعه کنندگان سایت شما ایرانی هستند بهت است که یک هاست ایرانی برای سایت خود داشته باشید. در واقع هرچه این فاصله بین کاربران سایت و وب سرور کوتاه تر باشد سرعت سایت نیز به همان نسبت به مراتب بالاتر خواهد بود.


[عکس: web-design-limo-300x158.jpg]


طراحی وب


آپ تایم بودن و امنیت چه تاثیری در سئو سایت خواهد داشت

مهمترین ویژگی که یک هاست برای سایت شما خواهد داشت اپ تایم بودن ان است . به این معنی که در تمام طول شبانه روز به سایت تان سرویس دهی و پشتیبانی انجام دهد. پایین بودن اپ تایم به طور مستقیم باعث پایین امدن سئو سایت شما خواهد شد. شرایطی را در نظر بگیرید که ارتباط تان با هاست قطع شود در چنین شرایطی همانطور که میدانید خزنده های موتورهای جستجو در حال بررسی و امتیاز دهی به سایت ها باشند  در این صورت موتور جستجو در ساعاتی که ارتباط هاست ندارید از سایت شما نامید می شود. و اینها باعث پایین امدن سئو و رتبه بندی سایت تان خواهد شد. امنیت سایت نیز موضوعی است که باید بسیار جدی تلقی شود. زیرا پایین بودن امنیت می تواند بسیار برای سایت شما نتایج زیان باری داشته باشد. و این مورد نیز ارتباط مستقیم بر روی سئو سایت شما خواهد گذاشت. این امنیت باعث می شود که سایت شما به دور از هرگونه الودگی و ویروس و اسپم به فعالیت خود ادامه دهد و مزاحمانی از این قبیل نداشته باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان