انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی

خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی

#1
امروزه با توجه به مشغله های بسیار و ترافیک سنگین شهر ها مراجعه حضوری به مرکز ها درمانی و مراکز فیزیوتراپی دشوار شده‌است و از طرفی انتقال بیمارانی که امکان حرکتی قابل قبولی ندارند به‌این مراکز دشوار تر است . به همین علت تصمیم گرفتیم خدمات فیزیوتراپی در منزل , توانبخشی در منزل , کاردرمانی در منزل و ویزیت در منزل را به طور شبانه روزی جهت رفاه حال بیماران ارائه دهیم .
 
فیزیوتراپی در منزل جایگزین قابل قبولی برای فیزیوتراپی در کلینیک ها و درمانگاه میباشد , دیگر نیازی نمیباشد مریض خود را به مرکزهای فیزیوتراپی و توانبخشی ببرید بلکه شما میتوانید فقط با یک ارتباط تلفنی فیزیوتراپیست را به خانه خود ببرید .
 
ما در مرکز توانبخشی ایرانیان سعی می کنیم تا با ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل بوسیله خانم و آقا و توانبخشی در منزل , آسایش و رفاه را برای شما مهیا کنیم . دیگر نیازی نمیباشد در مزاکز توانبخشی و فیزیوتراپی چند ساعت انتظار  بکشید , کادر کارآزموده و ماهر ما در کوتاه ترین فرصت ممکن در دفتر کار و خانه شما حاظر میگردند تا معالجه ها و تمرینات فیزیوتراپی , توانبخشی و کاردمانی را انجام دهند .
 
فیزیوتراپی بوسیله کادر با تجربه و ماهر مرکز توانبخشی ایرانیان با تعرفه های مطلوب و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
در فیزیوتراپی در منزل که به وسیله کادر خبره مرکز توانبخشی ایرانیان انجام می شود . فیزیوتراپیست های ما به وسیله عبور جریان های الکتریکی ضعیف از بدن با دستگاه های الکتریکی , درد را کاهش میدهند و یا این که بعد از جراحی  با انجام تحریک الکتریکی بر روی عضله ها ناحیه جراحی شده کمک می نمایند تا عضله ها به طور قدرتمند و کارا باقی بمانند .
 

خدمات فیزیوتراپی به وسیله مرکز توانبخشی ایرانیان با فیزیوتراپیست های کارآزموده و ماهر , تحت نظر و هماهنگ با پزشک معالج مریض با هدف خدمات رسانی آسوده در منزل بیمار ارائه می شود , مرکز توانبخشی ایرانیان ارائه دهنده خدمات توانبخشی در خانه , فیزیوتراپی , ویزیت در خانه , پرستاری در خانه ، کاردرمانی در خانه و ماساژ در منزل به طور شبانه روزی با کادری کارآزموده میباشد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان