انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت آموزشی- علمی

طراحی سایت آموزشی- علمی

#1
طراحی سایت آموزشی - علمی
طراحی سایت های علمی اخیرا توسط مراکز علمی آموزشی، دانشجویان و اساتید برای انتشار خبر های علمی روز در موضوع های متنوع و گسترده انجام میشود. مراکز آموزشی و علمی با طراحی یک سایت علمی میتوانند آخرین مطالب علمی در زمینه های مختلف، آخرین دستاورد ها، مقالات و... را در اختیار دانشجویان، اساتید و سایر مخاطبین خود قرار دهند. همچنین امکانات ویژه ای را از طریق سایت به کاربران ارائه دهند.
 
با طراحی وبسایت علمی اطلاعات زیادی را میتوان در اختیار علاقه مندان قرار داد، وبسایت های علمی آرشیوی از خبر های علمی دسته بندی شده از جمله علم نجوم ؛ علم پزشکی، علوم مهندسی به روز شده میباشند که در اختیار علاقه مندان در همان موضوع قرار میگیرد. همچنین در سایت های علمی کاربران میتوانند به تبادل اطلاعات، بحث و گفتگو و ارائه نظریه های علمی بپردازند.
در سایت های علمی، اطمینان داشتن از صحت خبر ها با ذکر منبا معتبر از اهمیت فراوانی برخوردار میباشد.
 
در طراحی سایت های علمی امکان قرار دادن چت آنلاین برای کاربران، همانند میزگری برای تبادل اطلاعات و اشتراک گذاری خبر های روز وجود دارد که بسیار حائز اهمیت و مهم میباشد.
سایت های علمی میتواند به صورت اختصاصی برای متخصصان آن موضوع که تمایل به داشتن سایت دارند نیز طراحی شوند. به طوری که شخص و یا آموزشگاه در مورد آن موضوع اطلاعات و دانش کافی داشته و در این صورت میتوانند اقدام به طراحی یک سایت علمی تک موضوعی نمایند و اطلاعات مفید و کاملی را از طریق طراحی وب سایت علمی در اختیار کاربران قرار دهند.
 
برخی از صاحبان علم نیز به فضایی نیاز دارند تا بتوانند اطلاعات خود را در اختیار عموم مردم قرار دهند و دانش آموختگان نیز بتوانند از آن استفاه کنند که این کار فقط با طراحی یک وبسایت علمی آموزشی امکان پذیر میباشد.
گروه آذرین وب با استفاده از بهترین تیم های برنامه نویسی و بهترین تیم های طراحی گرافیک از سراسر کشور با سالها تجربه در ضمینه طراحی سایت های علمی میتواند شما را در طراحی یک سایت علمی پیشرفته و کاربردی راهنمایی نماید.
 
از مزایای طراحی سایت علمی میتوان به ایجاد بستری برای آموخته های علمی در فضای اینترنت، انگیزه ای برای طرح ایده های علمی توسط کاربران اینترنتی اشاره کرد و در کنار فعالیت های علمی می توان از امکانات اقتصادی سایت نیز بهره مند شد از جمله قبول سفارشات تبلیغاتی، تبلیغت بنری، متنی، ویدئویی و...
 
 
 
برخی از امکانات پیشنهادی:
امکان جستجوی پیشرفته: جستجوی پیشرفته در بین مطالب ، مقالات و... در سایت میباشد که
کاربران بتوانند به راحتی به موضوع و مطلب مورد نظر دسترسی پیدا کنند
قرار دادن امکان چاپ مطالب در سایت برای انواع مقالات و صفحات: دکمه چاپ صفحه با تنظیمات پیشرفته
دسته بندی مطالب براساس موضوع و یا پربازدیدترین ها: نمایش مطالب محبوب ، پربازدید و پر حاشیه در بخشی جداگانه
امکان نظرسنجی و امتیاز دهی به مطالب: قابلیت ایجاد نظر سنجی های مختلف و امتیاز دهی کاربران به مطالب به سبک های مختلف
قسمت معرفی افراد سرشناس و سخن بزرگان: معرفی مشاهیر ، دانشمندان ، بزرگان و ... و نمایش سخن بزرگان در مقاطع زمانی مختلف
درج شبکه های اجتماعی در سایت: امکان عضویت در شبکه های اجتماعی از طریق سایت
درج صفحه ای بعنوان قوانین و سیاست ها
آمارگیری سایت به صورت روزانه و یا کلی
معرفی کتاب در زمینه های مختلف
ثبت نام و عضویت کاربران
درج مقالات علمی در سایت
پخش ویدئوهای آموزشی و غیره
دریافت مقاله از کاربران
 
 
فرآیند طراحی سایت علمی در چند مرحله به شرح زیر صورت میگیرد:
انتخاب نمودن موضوع طراحی سایت: نخستین گام برای طراحی وب سایت این است که موضوع و کاربری وب سایتی که میخواهید طراحی نمایید را انتخاب نمایید. چون نحوه طراحی و امکاناتی که در طراحی وب سایت در نظر گرفته میشود تا حدود زیادی وابسته به کاربری و موضوع سایت شما خواهد بود.
 
گروه طراحی سایت آذرین وب برای راحتی و کمک به تصمیم گیری بهتر در خصوص انتخاب موضوع و نمایش امکانات هر موضوع در طراحی سایت علمی اقدام به طراحی سیستم پیشرفته سفارش آنلاین طراحی سایت در تمام موضوعات نموده است با استفاده از این سیستم شما میتوانید موضوع طراحی سایت علمی خود را انتخاب کرده، امکانات و بسته های طراحی وب سایت را در آن موضوع مشاهده، و بسته مناسب با سلایق خود را انتخاب نمایید و سفارش طراحی وب سایت خود را ثبت کنید.
 
طراحی قالب گرافیکی سایت: بعد از انتخاب موضوع و برآورد هزینه طراحی وب سایت و آغاز پروژه ، نوبت به بخش طراحی ظاهری و قالب سایت میرسد سطح کیفی طراحی قالب سایت شما بستگی به میزان مهارت تیم طراحی گرافیک دارد. تیم طراحی گرافیک آذرین وب با استفاده از دانش روز دنیا و استفاده از رنگ های سازمانی، سلایق شخصی و مطالعه دقیق رفتار مخاطبین وب سایت شما اقدام به طراحی گرافیکی قالب سایت نموده و طرح های اولیه را طراحی مینمایند، این طرح ها در صورت تایید مشتری برای کدنویسی ارسال میشوند یا در صورت عدم تایید مشتری تغییرات لازم در منظور میشود. از معایب استفاده از قالب های آماده عدم امکان شخصی سازی گرافیک سایت بوده و شما چاره ای جز استفاده از طرح های از قبل طراحی شده که امکان تغییر ندارند و ممکن است چندین سایت همزمان از آنها استفاده نمایند ندارید.
 
کدنویسی وب سایت: مهمترین و حساسترین مرحله طراحی سایت های علمی کدنویسی دقیق و اصول وب سایت میباشد، آمار نشان میدهد که کدنویسی حرفه ای سایت میتواند تا 80 درصد موفقیت سایت شما را تضمین کند همچنین کدنویسی نادرست و غیر حرفه ای نیز میتواند باعث عدم بازدهی سایت شما در ارائه خدمات شود.
مدت زمان کدنویسی وب سایت با توجه به زبان کدنویسی ، امکانات درخواستی و سطح پروژه تعیین میشود.
در برخی پروژه های پیچیده تا 5 سال زمان برای کدنویسی وبسایت یا پرتالی خاص صرف میشود.
 
اما به طور میانگین برای سایت های، شرکتی، معرفی محصول، پزشکان و مشابه 1 ماه و برای سایت های فروشگاهی 2 الی 3 ماه زمان نیاز میباشد.
گروه آذرین با همکاری بهترین تیم های کدنویسی و برنامه نویسی در سراسر کشور بهترین خدمات کدنویسی را به صورت تضمینی برای طراحی سایت های مشتریان خود ارائه میدهد.
 
تست های عملکردی:
پس از اتمام مراحل طراحی گرافیک سایت و کدنویسی وب سایت، حدودی یک هفته تست های عملکردی مختلف برای حصول اطمینان از بی نقص بودن سایت صورت میگیرد.
 
تحویل و پشتیبانی وب سایت:
بعد از اتمام مراحل طراحی سایت، سایت به کارفرما تحویل داده میشود و بعد از آن انجام اموری مثل تغییرات جزئی، تغییرات کلی، آموزش، محافظت امنیتی و... بر عهده شرکت طراحی سایت خواهد بود که ممکن است خدمات درخواستی مشتریان در آینده خود شامل هزینه شوند.
 
چنانچه شما هم با مطالعه این مطلب تصمیم به طراحی سایت علمی برای خود را گرفتید میتوانید با کلیک بر روی دکمه سفارش طراحی سایت از بین بسته های امکاناتی تعریف شده مناسبترین بسته را انتخاب نموده و سفارش طراحی سایت خود را ثبت نمایید.
بسته های مرتبط با این موضوع : طراحی سایت علمی، طراحی وب سایت علمی، طراحی سایت، سایت علمی، وب سایت علمی، سایت مطالب علمی، طراحی سایت مطالب علمی، طراحی وب سایت مطالب علمی...
پاسخ

طراحی سایت آموزشی- علمی

#2
یک پایان نامه از چه قسمتهایی تشکیل می شود؟

پایان نامه ها دارای یک چارچوب و قالب نگارشی خاص هستند که تقریبا در همه دانشگاه ها و مراکز علمی رعایت می شود. البته باید توجه داشت که بنا به موضوع و رشته و زمینه علمی مورد بحث، ممکن است تفاوت هایی در ساختار پایان نامه ها وجود داشته باشد، اما به طور کلی، بخش هایی که در زیر آمده جزو اصلی ترین بخش های هر پایان نامه به شمار می آیند:

1- صفحه عنوان فارسی

2- صفحه بسم الله

3- صفحه تقديم نامچه

4- صفحه تقدیر و تشکر

5- صفحه ارزيابي و امتياز

6- چكيده

7- فهرست مطالب

8- فهرست جداول

9- ساير فهرستها (نمودارها، اشکال، نگاره ها)

10- پیشگفتار (اختیاری)

11- متن اصلي كه بدنه اصلی پایان نامه را تشکیل می دهد و مشتمل است بر مباحث مقدماتی و بیان مساله و اهداف و پرسش ها و فرضیه ها (فصل کلیات تحقیق)، تعريف موضوع، مروري بر مطالعات انجام شده و مبانی نظری و ادبیات پژوهش (فصل دوم)، روش تحقيق (فصل سوم)، تجزيه و تحليل (فصل چهارم)، نتايج و پيشنهادات (فصل پنجم)

12- فهرست منابع و مآخذ (فارسی و لاتین)

13- ضمائم (در صورت وجود)

14- پی نوشت (در صورت وجود)

15- واژه نامه (اختیاری)

16- چكيده به زبان انگليسي - ABSTRACT (به استثناي رشته ارشد زبان و ادبيات فارسي و عربی)

17- صفحه عنوان انگلیسی (به استثناي رشته ارشد زبان و ادبيات فارسي و عربی)

منبع: دانلود پایان نامه - فروش پایان نامه
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان