انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی تعمیرات ويرپول - تعمیرگاه مرکزی

نمایندگی تعمیرات ويرپول - تعمیرگاه مرکزی

#1
تعميرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات ويرپول
امروزه  كه در كشور ايران محصولات خانگي ويرپول با استقبال فراواني رو به رو است و به علت كيفيت و تنوع محصولات اين شركت تعداد علاقه مندان و خريداران روز به روز در حال توسعه و گسترش مي باشد، تعميرگاه مجاز مركزی، نمایندگی تعمیرات ويرپول مفتخر است تا در اين زمينه توسط نيروهاي جوان ومتخصص و كارآزموده خود برترین سطح خدمات و خدمات لازم را جهت تعمير و نگهداشت محصولات ويرپول با بالاترين كيفيت و كمترين زمان در محل مورد نياز به مشتريان و هموطنان عزيز ايراني ارائه دهد.
نقل قول:ما به طور مداوم، قصد بهبود خدمات و سرويس‌هاي خود را داریم و در راستاي تحقق اين اصل، جلب رضايت و حمايت از مشتري پيوسته هدف ماست.
کمبود وقت در دنیای پرمشغله و پرهیاهوی امروز، مردم را بر آن وا میدارد تا از حداکثر وقت خود استفاده کرده و نیازهای خود را به صورت اینترنتی فراهم کنند.
نقل قول:شما هموطنان عزيز كه از مشتريان محصولات شركت محبوب ويرپول مي‌باشيد درصورت بروز هرگونه مشکل در کارکرد محصولات ويرپول خود، می‌توانید برای انجام كليه خدمات و سرويس‌هاي لازم جهت تعميرات به سایت تعميرگاه مجاز مركزی نمایندگی تعمیرات ويرپول مراجعه نمایید.

به منظور ارزش گذاری به وقت مشتریان در حال حاضر شما كافيست با مراجعه به وب سايت نمایندگی لوازم خانگی مرکزی مطمئن‌ترين و با تجربه‌ترین متخصصين را در زمينه تعميرات محصولات ويرپول به منزل يا محل كار خود بياوريد و ضمانت خدمات را با ما بدون هيچگونه نگراني در آرامش خيال تجربه كنيد.


ويرپول يك شرکت آمریکایی که در زمینه فعالیت آن تولید و ارائه لوازم و تجهيزات الکترونیکی تجاري و خانگی مي‌باشد. این شرکت در بازار رقابت جهاني در مقابل شرکت سوئدی الکترولوکس از سال ٢٠٠٦ به‌عنوان قويترين عرضه كننده لوازم خانگی شناخته شد.
شخصي به نام لوئیز آپتون در سال ۱۹۱۱ در سنت جوسف، میشیگان شرکت ویرلپول را بنا نهاد و هم اكنون مي‌توان گفت كه حدود۷۰ کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه را در جهان دارا مي‌باشد و بيشتر از هشتاد مارك معتبر در زمينه ي دستگاه‌هاي برقی خانگی را در زيرمجموعه خود دارد.
شرکت ويرپول دفتر مركزي خود را در شهر بنتون چارتر تاونشیپ، میشیگان قرار داده است. محصولاتي كه شركت ویرپول از دهه هفتاد در حال توليد و عرضه آنها مي‌باشد عبارتند از مجموعه کامل از لوازم آشپزخانه همچون لوازم سرمایش و گرمایش خانه، لوازم نگهداری مواد غذایی، آماده‌سازی و مصرف خوراکی، و همچین لوازم پاکسازی.
برند لوازم خانگی ويرپول به طور مداوم اصل محوريت شركت را بر پايه تولید محصولات خلاقانه‌ای بنا نهاده است که بهره‌وري بیشتری نسبت به قبل از دهه هفتاد داشته باشد و امور منزل را آسان‌تر بنماید، از سوي ديگر برای پشتیبانی از خريداران محصولات خود اولین برنامه خدمات و سرويس پشتیبانی بدون نياز به مالیات را در آمریکا اجرا نمود.
در راستاي تصویب استاندارهای زیست محیطی، برند لوازم خانگی ويرپول به همراه طرفداران محیط زیست، نمایندگان صنایع و قانون گذاران، هيئتي را شكل داد، تا با همكاري و همفكري آنها استانداردهايی را در جهت استفاده بهينه مصرف آب و انرژی و مراحل تست توليدات خود تنظیم و اعمال کند، شركت ويرپول همچنان خود را متعهد به اجراي اين استانداردها مي‌داند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان