انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی تعمیرات آریستون

نمایندگی تعمیرات آریستون

#1
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی آریستون، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات آریستون با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی آریستون برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات آریستون، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.
به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات آریستون سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

برند لوازم خانگی آریستون
برند لوازم خانگی آریستون، امروزه یکی از برترین تولید‌کننده‌های لوازم آشپزخانه در اروپا به شمار می‌رود. برند لوازم خانگی آریستون با برند ایندزیت ارتباط تنگاتنگی دارد.
برند لوازم خانگی آریستون ترمو یک شرکت ایتالیایی است که به طراحی و تولید لوازم خانگی مشغول است و عمده شهرت وی به طراحی و تولید سیستم‌های گرمایشی و محصولات مرتبط با آن باز می‌گردد. در سال ۱۹۳۰ مؤسس برند لوازم خانگی آریستون، کار خود را با تولید آب گرمکن‌های برقی آغاز کرد و به تدریج با خرید کمپانی‌های تولیدکننده سیستم‌های گرمایشی، حوزه‌ی کاری‌اش را وسعت بخشید.
کمپانی آریستون، فعالیت رسمی‌اش را در سال ۱۹۵۸ با نام آریستون آغاز کرد. مؤسس این کمپانی در سال ۲۰۰۰ توانست شرکت استینول روسیه را تصاحب کند. برند لوازم خانگی آریستون برای افزایش نفوذش در بازار لوازم خانگی در اروپا در سال 2007 برند هات‌پوینت را در انگلستان تحت مالکیت خود درآورد که این کار به تشکیل برند آریستون – هات‌پوینت انجامید.

اهم محصولات برند لوازم خانگی آریستون عبارتند از: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، خشک کننده لباس و سایر موارد.
برند لوازم خانگی آریستون، در سال ۲۰۰۴ دو کارخانه‌ي دیگر در روسیه و لهستان را افتتاح کرد و در سال ۲۰۱۴ با خرید Heat Tech Geysers به طور مستقیم وارد بازار آفریقا شد. در مرحله‌ی بعد، آریستون کارخانه‌ی آب گرمکن برقی را در ویتنام تاسیس کرد. او ۶ هزار نفر را استخدام کرده و بیش از ۷.۴ میلیون محصول در بیش از ۱۵۰ کشور جهان فروخته است و سالانه درآمدی برابر با ۱.۳۴ میلیارد یورو دارد.

امروزه برند مطرح لوازم خانگی هاریستون در افصی نقاط جهان به فروش می‌رسد. محصولات آریستون توسط طراحان ایتالیایی به ظرافت طراحی شده‌اند و تمام مواد اولیه سازنده‌ی محصولات کاملا تست و بررسی شده‌اند تا دوام بیشتری داشته باشند. در سراسر جهان نام آریستون به عنوان برندی پیشتاز در عرصه‌ی طراحی و تولید لوازم خانگی از جمله آبگرمکن شناخته می‌شود. کمپانی آریستون، مجموعه‌‌ی کاملی از لوازم خانگی برقی و گازی را تولید می‌کند.
به طور مثال، آبگرم‌کن‌های برقی و گازی این برند، با گنجایش بالا و توانایی‌شان برای گرم کردن سریع آب، زبانزد هستند. تنها ۵۰ دقیقه کافی‌ست تا یک آب گرمکن، آب را داغ کند. صفحه نمایشگر تعبیه شده روی آب گرمکن‌ها دمای آب داخل مخزن و تعداد دوش‌های آماده را مشخص می‌کند. آب گرم‌کن‌ بسیار بی‌صدا کار می‌کند و طراحی آن انعطاف‌پذیر است به طوری که می‌توان هم به‌طور عمودی و افقی نصب کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان