انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساعت دیواری تبلیغاتی مچی و رومیزی

ساعت دیواری تبلیغاتی مچی و رومیزی

#1
خیلی غیرمعمول نیست که مردم که دریافت می‌کنند را جایی دور از چشم بگذارند، چون اکثر این کالاها اصلا قابل استفاده نیستند. مردم اکثرا یا این کالاها را دور می‌اندازند، یا آنها را در کشوها و کمدهای خود می‌گذارند که هیچکس نمی‌تواند آنها را ببیند و یا فقط چند بار از آن استفاده می‌کنند و خیلی زود به کل فراموش‌شان می‌کنند.

، ساعت مچی و رومیزی، کالاهایی بسیار مفید و کاربردی هستند. شما باید این موضوع را درک کنید که هنگام انتخاب یک کالای تبلیغاتی، باید مطمئن شوید که این کالا برای افرادی که آن را دریافت می‌کنند مفید و کاربردی باشد. به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگ ساعت‌ را برای تبلیغات انتخاب می‌کنند.

[عکس: 2018_1_21_c5_4e901aae-2eb6-4daa-8a9f-b28d75caeda8.jpg]

اما چرا ساعت تبلیغاتی؟
ساعت‌های تبلیغاتی هدایای فوق‌العاده‌ای برای کارکنان هستند
در صورتی که بخواهید به کارمنان خود برای دستاوردها و خدماتی که در طول سال‌ها برای سازمان شما انجام داده‌اند پاداش بدهید و آنها را تشویق کنید، ساعت‌های شرکتی می‌توانند هدیه‌های جالب‌توجهی باشند. با اینکار به آنها نشان می‌دهید که حضورشان برای شما و سازمان اهمیت دارد.

ساعت‌ها هدایای «تشکر» فوق‌العاده‌ای برای مشتری‌ها هستند
آیا در حال حاضر مشتری یا مشتری‌هایی دارید که در طول سالها به شما وفادار مانده‌اند و رقبایتان در تلاش برای «دزدیدن» آنها باشند؟ آیا این مشتری‌ها یکی از بزرگترین مشتری‌های شرکت شما هستند؟ می‌توانید با هدیه دادن ساعت‌هایی با برند شرکت خودتان، از آنها برای حمایت و وفاداری‌شان تشکر کنید.

تنوع ساعت‌ها بسیار زیاد است
ممکن است ایده هدیه دادن ساعت یکسان باشد، اما وقتی در بازار ساعت‌های تبلیغاتی باشید، متوجه می‌شوید که ساعت‌ها انواع مختلف دارند: نقره، پلاتین، طلا، مردانه، زنانه و غیره. در واقع، این لیست عملا پایانی ندارد.

ساعت‌های مارکدار، هدایای ارزشمندی هستند
حقیقت این است که بسیاری از ارزان، در عموم وجهه خوبی ندارند (البته این به این معنا نیست که مردم از این هدایای تبلیغاتی استفاده نمی‌کنند)، اما ساعت‌، کالایی است که همه افراد به خوبی به ازش آن واقفند.

با هدیه دادن یک ساعت دیواری تبلیغاتی، به گیرنده نشان می‌دهید که می‌خواهید او به کار با کسب‌وکار شما افتخار کند. در حقیقت به او نشان می‌دهید که برایش ارزش قائل هستید و به همین دلیل است که یک کالای ارزشمند و کاربردی به او هدیه می‌دهید.

ساعت‌ها همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند
اکثر مردم از ساعت استفاده می‌کنند، بنابراین اگر به افراد ساعت تبلیغاتی هدیه دهید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که از آنها استفاده می‌شود. اگر به مشتری‌های خود ساعت دیواری تبلیغاتی بدهید، قطعا آنها را بر روی دیوار خانه یا دفتر خود آویزان می‌کنند و هر موقع برای چک کردن زمان به ساعت شما نگاه کنند، شرکت شما و خدمات‌تان را به یاد می‌آورند.

اگر به کارمندهایتان ساعت هدیه بدهید، همیشه آنها را به یاد موفقیت‌هایشان خواهید انداخت.
هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین می‌رسد، بدون شک ساعت در صدر فهرست قرار دارند. هنگام هدیه دادن ساعت‌های تبلیغاتی، از این سه مورد مطمئن شوید:

· اینکه آنها حتما از آن استفاده می‌کنند یا خیر.

· اینکه لوگو یا برند شرکت‌تان بر روی ساعت مشخص است و آنها را به یاد شرکت شما خواهد انداخت.

· اینکه آنها باور دارند که واقعا برای شرکت شما ارزشمند هستند.

ساعت‌های مچی، رومیزی و دیواری تبلیغاتی، شیوه‌ای ماهرانه هستند برای اینکه به مشتری‌ها و کارمندان‌تان نشان دهید که دارایی ارزشمندی برای کسب‌وکارتان هستند و به این ترتیب می خواهید از آنها تشکر کنید؛ این واقعیتی است که مردم دوست دارند از آنها قدردانی شود و شما با هدیه دادن یک ساعت دیواری تبلیغاتی، مچی یا رومیزی به آنها، از آنها قدردانی خواهید کرد.

همچنین بد نیست بدانید که ساعت‌های دیواری تبلیغاتی روشی قطعی برای در معرض دید قرار دادن برندتان است. قطعا می‌دانید که زندگی روزانه ما تا چه حد به زمان وابسته است. هر بار که یکی از مشتری‌های احتمالی‌تان زمان را با نگاه کردن به ساعت تبلیغاتی شما چک کند، شما هم یک قدم به تبدیل او به یک مشتری دائمی نزدیک‌تر می‌شوید.

مطالعات انجام شده در مورد بازاریابی و بازاریابی برند نشان می‌دهد که یک مشتری احتمالی، قبل از تصمیم‌گیری برای خرید محصول، باید آگهی آن را حداقل 6 بار ببیند. یک ساعت دیواری تبلیغاتی، گزینه‌ای خوبی خواهد بود، چراکه حتی بیشتر از شش بار در روز در معرض دید مشتری‌های احتمالی شما خواهد بود.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های ساعت‌های تبلیغاتی این است که آنها را می‌توان تقریبا در هرجایی استفاده کرد، همه ما، هرجایی که باشیم، دائما زمان را چک می‌کنیم.

از آنجایی که دامنه انتخاب محصولات تبلیغاتی بسیار گسترده است، ما در اسکار، ساعت‌های تبلیغاتی با کیفیت بالا و ساخته شده توسط بهترین تولیدکنندگان موجود در این صنعت را برای شما فراهم کرده‌ایم. ویژگی اصلی ساعت‌های تبلیغاتی ما، دوام و عمر طولانی آنهاست، چراکه نمی‌خواهیم ساعت‌های تبلیغاتی که می خواهید به کارکنان و مشتری‌های خود هدیه دهید، پس از چند روز یا چند ماه از کار بیفتند.

سرمایه‌گذاری در یک کالای تبلیغاتی گران‌قیمت، باید تصویر خوبی از شرکت شما ارائه ‌دهد و این همان چیزی که در کسب‌وکار به آن نیاز دارید.
هدف ما در اسکار با سال ها سابقه در این امر، ارائه بهترین خدمات به مشتریان است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان