انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نظافت مبلمان و صندلی های اداری به وسیله مبل شوی صنعتی

نظافت مبلمان و صندلی های اداری به وسیله مبل شوی صنعتی

#1
مبلمان تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون محیط دارد. با توجه به میزان استفاده روزمره افراد از این وسیله در بسیاری از فضاهای اعم از منازل، مکان های اداری-تجاری و بسیاری از محیط های دیگر، انواع آلودگی ها سطح مبلمان را می پوشاند که این امر از زیبایی آن می کاهد و از جلوه بصری محیط می کاهد. در اینجا بحث نظافت و شستشوی بهینه مبلمان و چگونگی به انجام رساندن آن به میان می آید که بدون آسیب به بافت پارچه و برهم زدن شکل ظاهری مبل، کار نظافت به راحتی انجام شود.

در این مقاله نظافت بهینه مبلمان و چگونگی شستشوی آن با استفاده از دستگاه شستشوی مبل را مورد بررسی قرار می دهیم.

[عکس: sofa-and-chair-cleaning-by-industrial-sofa-cleaner.jpg]

گرفتن گرد و غبار از روی سطح، پیش از انجام فرآیند شستشو
مبلمان و صندلی های اداری و خانگی به دلیل استفاده از انواع پارچه و الیاف مختلف، گرد و غبار و آلودگی ها را به خود جذب کرده که این امر باعث پوسیدگی و از بین رفتن الیاف بعد از گذشت زمان می شود. بدین منظور پیش از انجام عملیات شستشوی مبلمان باید گرد و غبار را از سطوح بیرون کشید تا نظافت بهتر و موثر تری حاصل شود.

شستشو و نظافت مبل با دستگاه شستشوی مبل
گاهی آلودگی ها به صورت تر بوده و با خشک شدن بر روی پارچه، لکه هایی را ایجاد نموده و رنگ پارچه را تغییر می دهند. از بین بردن این لکه ها تنها با شستشو امکان پذیر می باشد. هرچه عمر این لکه ها بیشتر شود و مدت زمانی که روی سطح باقی مانده باشند بیشتر شده باشد. نظافت آن به نسبت دشوار تر می شود.

با براحتی با استفاده از نازل های مخصوص خود شستشوی مبلمان و صندلی ها را سهولت بخشید.

اساس کار و شیوه ی نظافت
دستگاه مجهز به دو مخزن آب تمیز و کثیف، موتور مکنده، خرطومی، نازل و کف ساز می باشد. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که ابتدا آب و فوم مواد شوینده از طریق نازل مرتبط بر سطح مورد نظر پاشش می شود. آلودگی ها به حالت محلول در آب بر سطح قرار می گیرند و سپس موتور مکنده دستگاه تمام این آب آلوده و کثیفی های باقی مانده بر سطح مبل را مکش نموده و به مخزن آب کثیف منتقل می نماید.

برخی از مزایای مبل شوی صنعتی
کاربرد ویژه در محیط های مختلف
سهولت در نظافت و شستشوی مبلمان
تضمین سلامت افراد در ارتباط با سطح (کودکان و سالمندان)
سهولت در جا به جایی و حمل و نقل
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان