انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کانکس مسکونی

کانکس مسکونی

#1
کانکس مسکونی , قیمت کانکس مسکونی , کانکس مسکونی دست دوم , خرید و فروش کانکس مسکونی: یکی از انواع محصولات تولیدی کانکس ، کانکس های مسکونی جهت پروژه های مختلف می باشد که بنابر سفارش خریداران و متقاضیان محترم طبق هر نقشه و سلیقه ای قابل اجرا بوده و بستگی به فضای موجود در پروژه ها ابعاد آن با یکدیگر متفاوت می باشد.

کانکس های مسکونی به لحاظ فضابندی و متراژ به گونه ای طراحی می شود که به راحتی وسایل ضروری همچون تخت خواب یک یا دو طبقه، کمد دیواری، جای لباسی و کمد وسایل شخصی را بتوان در اتاق های آن جای داد.

[عکس: Residential-building.jpg]

کانکس مسکونی از طراحی تا اجرا
معمولا نقشه تولیدی کانکس مسکونی در حالت کلی به دو صورت می باشد، یکی اینکه هر کانکس مسکونی فقط دارای اتاق بندی می باشد و دیگری اینکه در کنار اتاق ها امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز قابل ارائه و کاربردی می باشد.

کانکس های مسکونی تولیدی در ابعاد استاندارد به طول ۴،۶،۸،۱۰،۱۲ متر قابل ارئه بوده و درصورت نیاز متقاضیان محترم امکان ارئه کانکس ها مسکونی به متراژ دلخواه و سفارشی نیز می باشد و می توان فضاهای بزرگ تر از ۴۲ متر را در کارخانجات تولید نموده و در محل های مورد نیاز مونتاژ نمود.

خرید و فروش کانکس مسکونی دست دوم
کانکس های مسکونی بنابر اقلیم جغرافیایی و شرایط آب و هوایی محل پروژه از نظر متریال مصرفی با یکدیگر تفاوت داشته و مخصوص هر منطقه تولید می گردد.

به عنوان مثال در مناطق بسیار گرم یا بسیار سرد دیواره ها و سقف از جنس ساندویچ پانل پلی یورتان اتوماتیک استفاده شده و یا در مناطق خشک و معمولی پنل های پوششی UPVC و یا سیستم های HDF نیز قابل استفاده می باشد، و در مناطقی که رطوبت هوا بالا بوده و شرجی می باشد استفاده از متریال مقاوم در برابر رطوبت توصیه و پیشنهاد می گردد. جهت کسب اطلاعات از فروش کانکس و خرید کانکس با ما همراه باشید .

قیمت کانکس مسکونی
خرید کانکس مسکونی و فروش کانکس مسکونی ,کانتینر , کانکس دست دوم  با قیمت بسیار مناسب صورت گرفته و کانکس های مسکونی خریداری شده ، پس از تعمیرات و بازسازی های لازم به صورت کانکس مسکونی دست دوم و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می گردد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان