انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش سرعت طراحی سایت در 5 قدم

افزایش سرعت طراحی سایت در 5 قدم

#1
افزایش سرعت طراحی سایت در 5 قدم



افزایش سرعت طراحی سایت در 5 قدم 
 با اینکه همیشه گفته میشود که صبر داشتن بسیار کار خوب و نیکی است اما در این مقاله بیان میکنیم که صبر زیاد هم خوب نیست و این مسئله همه جا صدق نمیکند، بخصوص در طراحی یک صفحه در طراحی سایت.

از طریق وب سایتی که طراحی میکنید با مشتریان خود در ارتباط هستید. که اگر در این میان مشکلی به وجود آید که می توان به سرعت بارگذاری و بارگیری در  اشاره کرد ممکن است شما مشتریان خود را از دست بدهید.

هم چنین در بحث موتورهای جستجو و سئو نیز این نکته بسیار با اهمیت است که سرعت بارگذاری سایت چگونه است و در صورتی که سایت شما سرعت بالایی داشته باشد در اولویت نتایج جستجو قرار خواهد گرفت. و برعکس درصورتی که سایت شما سرعت بارگذاری پایینی داشته باشد، ممکن است در نتایج جستجو از دید عموم پنهان بماند و این مسئله به این معناست که ممکن است تجارت شما کم کم نادیده گرفته شود و از یادها برود.

حال اگر از سیستم مدیریت محتوای وب سایت استفاده می کنید که معروف ترین آن ها وردپرس و دروپال هستند، سایت شما بهینه سازی بالایی دارد و از همه مهم تر پر سرعت است.

رعایت موارد زیر باعث افزایش سرعت طراحی سایت شما میشود:
مشخص کردن کم یا زیاد بودن سرعت یک طراحی وب سایت

شرکت گوگل ابزار های بسیاری را برای تعیین سرعت بارگذاری صفحات ارائه داده است که از جمله مهمترین آن می توان بهGOOGLE WEBMASTER TOOL اشاره کرد
اگر وب سایت شما در بیشتر از 75% از بررسی های گوگل به عنوان یک سایت پر سرعت شناخته بشود این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
حذف یا کاهش تصاویر بزرگ در طراحی وب سایت
تا به حال دقت کرده ایدکه چقدر طول می کشد تا یک تصویر در ایمیل آپلود شود؟ و مطمئنا سرعت هر وب سایت را برای بارگیری تصاویر بزرگ و یا تصاویر متعدد در یک صفحه را درک کرده اید.

کاهش تعداد پلاگین ها و جاوا اسکریپت ها در 
وب سایت شما ممکن است در کنار نمایش متن و تصویر دارای موارد دیگری باشد که شامل پلاگین و جاوا اسکریپت می شود. که فرم های موجود در وب سایت، دکمه ها، فیدهای تویتر، نظرات، به شما میگویند که چه کسانی سایت شما را بازدید می کنند و این تعداد بازدید در کجا بیشتر انجام می پذیرد و تعداد دفعات بازدید ها به چه اندازه است.

کاهش انیمیشن های فلشی در 
معمولا در وب سایت ها نرم افزارهای فلشی متناسب نیستند و ممکن است این انیمیشن ها سرعت سایت را کاهش دهند و مطمئنا این موارد از دید مشتریان وب سایت هم خیلی جالب به نظر نمی آید. این موضوع را به یاد داشته باشید که مخاطبان سایت شما زمان زیادی ندارند تا منتظر بارگیری سایت تان بمانند و هنگامی که با وب سایت کم سرعت رو به رو شوند، به سرعت آن جا را ترک می کنند.
Cache
کردن طراحی سایت.
طراحی سایت شما شامل موارد بسیاری زیادی میشود که در سرورهای مختلفی قرار گرفته اند. مرورگرهای وب سایت باید تمامی این موارد را از سرورهای مختلف جمع آوری کنند تا سایت را بارگیری کنند. که همین امر باعث افزایش زمان بارگیری سایت خواهد شد.

طراحی سایت آزمایشگاه


با طراحی سایت های آزمایشگاهی میتوان باعث کاهش ازدحام فیزیکی در آزمایشگاه ها شد و از سوالات رایج تلفنی جلوگیری کرد .

از بهترین راه های اطلاع رسانی به بیماران طراحی سایت آزمایشگاهی می باشد زیرا از طریق آن به سادگی میتوان خدمات و امکانات و فعالیت های انجام یافته در آزمایشگاه را به بیماران و متخصصان مورد نظر معرفی کرد، همچنین از جهت ارائه اطلاعات به بیماران و ارسال نتایج آزمایش بیماران دیگر نیازی نیست نتایج آزمایش را چاپ کرد زیرا این روش بسیار هزینه بر است .











طراحی سایت های آزمایشگاهی که از سایت کارآمد و اختصاصی برخوردار هستند اعتبار بیشتری را نزد کاربران دارند که همین موضوع نشان دهنده ی همگام بودن طراحی سایت با تکنولوژی و دانش روز است .




سرویس ها و امکانات طراحی سایت آزمایشگاه




امکانات طراحی سایت آزمایشگاه ها بر اساس نوع خدماتی که به مراجعه کنندگان ارائه میشود متفاوت است ولی به طور کل سرویس های طراحی سایت آزمایشگاهی شامل موارد زیر میشوند:



طراحی سایت صفحه معرفی آزمایشگاه به طور کامل و اختصاصی :
که شامل تاریخچه تاسیس و سابقه ی فعالیت آزمایشگاه، خلاصه ای از امکانات و تجهیزات موجود و همچنین معرفی متخصصان و کارشناسان آزمایشگاه میشود .



طراحی سایت امکان ایجاد لیست تست های آزمایشگاهی :
ایجاد انواع اطلاعات و لیست تست های آزمایشگاهی مختص به هر نوع بیماری به تفکیک حروف الفبا .



طراحی سایت صفحه بخش های مختلف آزمایشگاه :
فعالیت بخش های مختلف آزمایشگاه مانند: بیوشیمی ، ادرار و انگل شناسی، نمونه برداری و … باید در این قسمت به همراه توضیحات و عکس به نمایش دربیاید .



طراحی سایت معرفی موسسات طرف قرار داد آزمایشگاه :
در این بخش باید موسسه های بیمه ای و همچنین سازمان های طرف قرارداد آزمایشگاه ذکر شوند .



طراحی سایت فرم نظر سنجی :
در این بخش وجود فرم های نظرسنجی آنلاین برای نظرات و انتقادات بیماران، پزشکان ضروری است .



طراحی سایت صفحه اخبار و مقالات :
اطلاع رسانی درباره ی خدمات و تست های جدید، رویدادهای موجود در آزمایشگاه ، باید در این صفحه وجود داشته باشند .



طراحی سایت صفحه تماس با ما و ارتباط با ما :
آدرس دقیق به همراه نقشه گوگل و تلفن های آزمایشگاه در این صفحه قرار میگیرد .



طراحی سایت سیستم نوبت دهی آنلاین :
بیماران از این طریق میتوانند به صورت آنلاین وقت بگیرند و شماره دریافت کنند که از اتلاف وقت مشتری ها جلوگیری میکند .



و دیگر ده ها امکانات دیگر که طراحی سایت داروخانه در اختیار شما قرار میدهد تا هم در وقت شما و هم در وقت بیماران و مراجعه کنندگان صرفه جویی شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان