انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فانتا کروم چیست؟

فانتا کروم چیست؟

#1
در مورد فانتا کروم چقدر مي دانيد؟


فانتا کروم روش آبکاري به صورت پاششي مي باشد. اين فناوري توسط ايتاليايي ها براي اولين بار در دنيا عرضه شد.در حال حاضر ميتوان گفت فانتا کروم از محبوب ترين روشهاي آبکاري در دنيا محسوب شده. آبکاري فانتا کروم از سه مرحله اصلي تشکيل شده که در ذليل به طور مختصر اشاره خواهيم کرد.


مزيت هاي آبکاري فانتا کروم :


1- مهم ترين مزيت هاي اين دستگاه ميتوان به سهولت در انجام کار اشاره کرد به اين صورت که شما با داشتن يک اپراتور و آموزش حتي چند ساعته ( البته آموزشي علمي،اصولي و تخصصي ) ميتوانيد عمل آبکاري را بر روي انواع سطوح انجام دهيد .

2- قابليت انجام آبکاري بر روي تمام سطوح که يکي از ارزشمندترين ويژگي هاي فانتا کروم مي باشد، از قبيل چوب،رزين،پلي استر،سراميک،کاشي،موزائيک،کامپوزيت، آلومينيوم،پلاستيک،شيشه،فلسي و ... مي باشد.

3-سرعت بالا در انجام آبکاري به اين صورت که شما مي توانيد سطح وسيعي را در زماني کمتر از چند دقيقه آبکاري نماييد.

4- شما با دستگاه فانتا کروم قادر خواهيد بود انواع قطعات ريز،کوچک و درشت را آبکاري نماييد.

5- جاگير نبودن و نياز نداشتن به تهيه مقدمات وسيع که يکي از ويژگي هاي داراي اهميت اين دستگاه مي باشد به اين صورت که شما در يک محيط 10 متري قادر به آبکاري تمام سطوح مي باشيد.

6- و در نهايت هزينه هاي بسيار کم و قابل توجيه در انجام آبکاري

.7- کليه دستگاه و مواد آبکاري فانتا کروم در کشور عزيزمون ايران تهيه مي شود و ديگر نيازي نيست منتظر قيمت دلار يا تحريم و... باشيم .به اين صورت که هميشه و هر لحظه در اختيار شماست

منبع: ايليا کروم
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان