انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه بررسی کولر گازی شما قبل از تماس با مرکز سرویس

نحوه بررسی کولر گازی شما قبل از تماس با مرکز سرویس

#1
[عکس: Air-Conditioner.jpg]
 
البته، در گرم ترین روز سال شما از کار متوقف می شود! استفاده از خدمات تعمیراتی آن بسیارگران می باشد و شما فقط باید منتظر یک تکنسین ارائه خدمات باشید. این مراحل را بررسی کنید که احتمالا پول را برای شما صرفه جویی کرده و به شما کمک می کند تا در یک زمان کوتاه مجددا خنک شوید!
مشکل را ارزیابی کنید آیا واحد به طور کلی کار نمی کند، آیا هوا خنک نمی شود و یا هوای گرم به بیرون می دهد؟

اگر دستگاه کلا کار نمی کند: متراکم کننده (در فضای باز) یا پنل دستگاه (در فضای داخلی) کار نمی کنند.
· اطمینان حاصل کنید که آن را به برق وصل کرده اید. این ممکن است واضح باشد، اما مواردی وجود داشته اند که این دقیقا همان مشکل بوده است. این که آیا بچه ها، سگ ها یا یک ضربه ای تصادفی با جارو برقی، باعث جدا شدن آن از برق شده است.
· مدارها و فیوزها را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها در محل مورد نظر قرار گرفته اند، آنها را به طور کامل تمیز کنید. مدارها، به ویژه در خانه های قدیمی تر، به راحتی از بین می روند، مخصوصا اگر کولر گازی یک مدار را با لوازم خانگی دیگر مانند اتو، یخچال و فریزر یا مایکروویو به اشتراک بگذارید.

· ترموستات خود را چک کنید (کنترل خنک کننده) و اطمینان حاصل کنید که آن را در دمای فعلی در حالت سردکن قرار داده اید و به درستی کار می کند. همانطور که مشابه پریزها، گاهی اوقات تنظیمات می تواند به طور تصادفی تغییر کند.
کوئل ها و فیلترها را بررسی کنید. اگر آنها با گرد و غبار و آوارها پر شده باشند، آنها را کاملا تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع مجدد واحد خود، تمام یخ ها ذوب شده باشند.
برای بهره گیری از خدمات با ما تماس بگیرید. اگر تأیید کنید که همه چیز متصل است، به درستی تنظیم شده و تمیز می باشد، ممکن است زمان تماس با بخش خدمات ما باشد.

کوئل کندانسور را یک بار در فصل یا در صورت نیاز بشویید. دستگاه تهویه هوا را خاموش کنید، یک شیلنگ آب ببرید و کندانسور را با استفاده از الگوی بالا به پایین اسپری کنید. اگر یونیت خارجی شما نزدیک به یک خنک کننده خشک باشد، یا اگر محله شما پر از درختان پنبه ای باشد، توجه ویژه ای به آن کنید. این دو مورد "قاتل سیستم تهویه مطبوع" هستند.

فیلتر را به طور مرتب تمیز یا تعویض کنید. این گام ساده به تنهایی می تواند کارایی سیستم تهویه مطبوع شما را افزایش دهد. این کار عمر تجهیزات شما را افزایش می دهد.

· نشانه خوبي كه فيلتر شما نياز به تعویض دارد، ایجاد يخ و برفک در واحد داخلي خنك كننده (پنل) است.
· این ممکن است به سختی مشاهده شود چرا که واحد کاملا مهر و موم شده است، اما می توانید فلز خارجی را لمس کنید و اگر تفاوت دما قابل توجه باشد به این مورد مشکوک شوید. شما همچنین ممکن است یخ را در لوله بزرگ که به سمت بیرون واحد می رود را مشاهده کنید (خط مکش).
· اگر یخ شکل می گیرد، ممکن است فیلتر هوای شما شدیدا کثیف شده باشد و جریان هوای طبیعی خود را محدود کند. این به یخ امکان ایجاد می دهد چرا که حرارت کافی برای بخش خنک کننده شما ایجاد نمی شود.

 

کولر گازی خود را برای عملکرد مطلوب و قابلیت اطمینان تمیز نگه دارید.
تعمیر و نگهداری و نگهداری آن به طور منظم باعث افزایش کارایی دستگاه شما می شود، مصرف انرژی را کاهش می دهد و مانع از سایش و خرابی دستگاه شما می شود.

هشدارها
"باله ها" را در خارج از متراکم کننده هوا خم نکنید. مطمئن شوید کندانسور را به صورت "بالا / پایین" شستشو دهید.
کارهای تعمیراتی را انجام ندهید، مگر اینکه شما یک تکنسین گرمایش و تهویه مطبوع مجاز باشید.
فورا تصور نکنید که اگر سیستم تهویه مطبوع شما کار نمی کند مشکل از ترموستات است. استفاده نامناسب از ترموستات یا سیم کشی مربوطه می تواند مشکلات بیشتری را نسبت به قبل برای شما ایجاد کند. اگر مشکل با تنظیم ترموستات حل نشود، بلافاصله برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.
سعی نکنید قطعه ای را از سیستم خود حذف یا به آن اضافه کنید، هنگامی که شک دارید، دست نگهدارید. بلافاصله با یک پیمانکار گرمایش و تهویه مطبوع مجاز تماس بگیرید.
برای خرید کولر گازی در بانه به مراجعه فرمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان