انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خانه های پیش ساخته

خانه های پیش ساخته

#1
خانه های پیش ساخته نسل جدید همان کانکس های مسکونی هستند که پیش از این توسط گروه کانکس راکو طراحی و تولید می شد. امروزه با ایجاد تغیرات در ساختار آنها و طراحی پلان مسکونی با امکانات کامل جهت رفاه انسان تبدیل به خانه های مجهز با قابلیت جابجایی شده اند.
این موضوع و پیشرفت خانه های پیش ساخته مختص کشور ما نبوده و در تمام جهان این موضوع رو به گسترش است. البته استفاده از آنها برای کلان شهر ها نبوده و هیچ وقت جایگزین خانه های شهری نخواهند شد بلکه محل استفاده از آنها باغ شهر ها و مناطق ییلاقی و یا شهر های حومه کلان شهر ها مانند لواسان که شمال غرب کلان شهر تهران واقع شده است.
از دیگر دلایل گسترش خانه های پیش ساخته و کانکس در کشور ما ، بحث زلزله می باشد چرا که کشور ما در قسمت زلزله خیز کره زمین قرار دارد و گسل های زیادی در شهر های ما خفته اند که گاها فعالیت هایی انجام داده و باعث تولید زلزله می شوند. از موارد مشابه آن نیز به همین زلزله اخیر در شهر کرمانشاه و سرپل ذهاب می توان اشاره کرد که باعث تخریب بسیاری از واحد های مسکونی شد. در تهران نیز زلزله 5.2 ریشتری باعث شد تا شهروندان تهرانی بفکر تهیه یک کانکس برای گذراندن شب در باغ ها و ملک های خصوصی خود بیفتند تا در چنین مواردی مجبور نشوند شب را در اتوموبیل یا فضای بیرون که در هنگام زمستان بسیار سرد است سپری کنند.
گروه مهندسین راه کوشش با نام برند تجاری کانکس راکو اولین و تنها تولید کننده خانه های پیش ساخته قابل حمل مطابق با اصول مهندسی طبق استاندارد های جهانی می باشد که برای دیدن تصاویر و نمونه ها پیشنهاد می کنم به پایگاه اینترنتی راکو به آدرس : http://conexraco.com/ مراجعه فرمائید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان