انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جلد منوهای رستوران با استفاده از چرم مصنوعی

جلد منوهای رستوران با استفاده از چرم مصنوعی

#1
آیا جلد منوی رستوران شما پاره یا پوسیده شده است؟ آیا ارائه دهنده خدمات غذایی شما هزینه بالایی برای خدمات چاپ از شما می گیرد، به علت اینکه منوهای شما محافظت نمی شوند؟ این پوشش ها یک راه حل مناسب برای هر سبک رستوران ارائه می دهد! موسسات ناهار خوری، و همچنین کافه ها و رستوران های خانوادگی، از نوعی محافظ مانند کتاب برای لیست نوشیدنی و یا مواد غذایی خود استفاده می کنند.
جلد منوی رستوران ساخته شده از مواد با کیفیت و با دوام، این جلد منوها دارای یک ساختار کاربردی و مدرن هستند. مشتریان می توانند از طیف وسیعی از ابعاد و طرح ها، شامل یک تا 6 صفحه استفاده کنند.
 
[عکس: 2017_12_19_76_Leather%20menu%20for%20restaurant.jpg]
 

جلد منوی رستوران ها که نشان دهنده فهرست نوشیدنی و یا لیست غذاها هستند دارای طراحی کلاسیک و سخت که ساخته شده از چرم مصنوعی هستند می باشند، در غیر این صورت به صورت چرم شناخته می شوند.این مواد دارای دوام خاصی هستند، ایده آل برای موسسات رستوران ها و همچنین غذا خوری های کوچک مانند کافه ها هستند!
علاوه بر این، منوهای با جلد سخت به معنای ایجاد یک تصور بصری پایدار هستند، در حالی که نام شما را درست در مقابل دیدگان مشتری قرار می دهند! با این سبک طراحی جلد منوی رستوران، لیست های چاپی را می توانید از لکه ها و پراکندگی ها که معمولا در رستوران و غذاخوری ها رایج هستند، حفظ کنید.
با استفاده از این جلد منوی رستوران، به طور اساسی هزینه های چاپ با نگه داشتن منوها درون محافظ و جلد های مناسب به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
طراحی داخلی این سبک کتابی شکل دارای ویژگی های آلبومی برای لیست کردن نوشیدنی برای قرارگیری در موقعیت مناسب است. طراحی های دیگر نیازی به استفاده از نوارها یا چسبهای دیگر در طراحی گرافیکی ندارد. این سبک جلد منوی رستوران ، کارمندان رستوران ها را قادر می سازد به سرعت و به آسانی بتوانند صفحات آن را در لحظه تغییر دهند.
یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این نوع جلد منوی رستوران ها این است که می توانند به سرعت در عرض چند ثانیه، در شروع و یا در پایان هر روز کاری تمیز و پاک شوند. به طور دلیل ساختار دو بعدی آنها، مواد ساخته شده از چرم مصنوعی دوام خوبی در برابر پارگی دارند.
جلد منوی رستوران با ساختار چرم مصنوعی سخت دارای یک چهره بافتی برای شبیه سازی چرم گاو واقعی است که تنها کسری از هزینه منوهای چرمی را دارد. روکش نهایی به رنگ مات سیاه برای طیف وسیعی از غذاخوری ها، از ناهار خوری سازمانی تا رستوران های خانگی مناسب هستند.
لیست غذاهای کافه برای یک صفحه کاغذ در اندازه های 4-1/4 11 x اینچ و 8-1 /2" x 11 اینچ یا 8-1/2 14 x اینچ طراحی شده اند. این استاندارد ها کاربران را قادر به ویرایش با توجه به حجم مناسب کاغذ می کند، منوها را می توان بر روی هر چاپگر استاندارد چاپ کرد.
این راحتی می تواند گارسون ها را قادر بسازد تا منو را در عرض چند لحظه از منوی صبحانه به ناهار تغییر دهند. جلد منوی رستوران، از قبیل موارد ارائه شده در اینجا، دارای ویژگی های به سبک کتاب، سه لایه یا چند صفحه ای را دارا می باشند. جلد منوی رستوران همچنین دارای گوشه هایی به شکل آلبوم عکس است تا به راحتی امکان ورق زدن آن وجود داشته باشد.
این طراحی بسیار آسان تر در مقایسه با طرح های اسلاید کامل در سایر جلد منوی رستوران ها ورق زده می شود. گوشه های به شکل آلبوم عکس این منوها برای یک ورق کاغذ طراحی شده اند. استفاده از مواد کاغذی ضخیم تر برای دوام توصیه می شود، اما مطمئنا مورد نیاز نیست.
مزایای جلد منوی رستوران با استفاده از چرم مصنوعی چیست
 
  • طراحی این جلد منوی رستوران کتابی شکل، کلاس کاری هر رستورانی را افزایش می دهد که در کنار ظاهری پرطرفدار برای رستوران های ناهار خوری تنها با صرف کسری از هزینه های مورد نیاز برای سایر پوشش ها ارائه می شود.
  • راهنما لیست های غذایی و جلد آن را تمیز و عاری از لکه ها و صدمه حفظ کنید، به طور کلی برای کافه ها و غذاخوری های خانگی این یک اصل مهم می باشد.
  • نگهدارنده کتابی شکل پلیمری، خواندن و انتخاب را آسان تر می کند، به خصوص اگر مقدار زیادی از گزینه های غذا و نوشیدنی وجود داشته باشد.
 
برخی از عوامل مهم در هنگام خرید جلد منوی رستوران چیست؟ 
مواد چرم مصنوعی موثر هستند، در حالی که در عین حال ظاهری با ظرافت بیشتر نسبت به پوشش های پلاستیکی شفاف ارائه می دهند.
طراحی به سبک کتاب جلو و عقب این جلد منو رستوران را می توان به آرم شرکت خود منقش کرد (اگر آرم شما بر روی منو وجود ندارد، با طراح جلد منوی رستوران برای درج لوگو تماس بگیرید). سهولت استفاده و اندازه کاغذ استاندارد برای منوهای چاپ شده؛ ایده آل برای تغییرات فوق العاده سریع.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان