انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی

#1
رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای برندینگ در دنیای اینترنت به شمار می رود . رپورتاژ آگهی ، خبری است که برای معرفی خدمات و محصولات تبلیغ کننده تالیف می گردد. تبلیغ کننده می تواند در خبر مورد نظر چند لینک تبلیغاتی به وب سایت خود هم ارائه دهد .
تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت
در رپورتاژ آگهی منتشر شده ، می توان چند لینک فالو قرار داد ، قرار دادن لینک فالو در رپورتاژ‌ آگهی باعث می شود موتور های جستجو مثل گوگل یک رتبه مثبت به وب سایت شما تخصیص دهد . از این رو اغلب سئو کاران برای پیشرفت رتبه سایت کارفرمایان پیشنهاد انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت ها می نمایند .

 انتشار رپورتاژ خبری در سایت های خبری باعث می شود کاربرانی که خبر مورد نظر را مطالعه می نمایند ، با کسب و کار و خدمات شما آشنا شوند ، این آشنایی باعث برندینگ بیزینس شما در بین کاربران اینترنتی می گردد .

[عکس: Branding.jpg]

آشنایی با خدمات رپورتاژ‌ آگهی

رپورتاژ خبری
رپورتاژ خبری :‌ انتشار اخبار تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات حرفه ای در دنیای اینترنت است . در رپورتاژ خبری منتشر گننده می تواند با معرفی خدمات و محصولات خود در متن خبر منتشر شده به معرفی خود و خدماتش بپردازد . این روش تبلیغاتی چندی است جای تبلیغات بنری را گرفته است . چرا که این روش تبلیغات به دلیل خوانده شدن بیشتر توسط کاربران تاثیر بسیار زیادی در کاربران دارد . در یک رپورتاژ آگهی شما می توانید بصورت غیر مستقیم به تبلیغ خدماتتان بپردازید . تبلیغ غیر مستقیم باعث می شود تاثیر تبلیغات بر روی کاربر بیشتر باشد . در بخش آموزش رپورتاژ نت شما نحوه نگارش یک رپورتاژ‌خبری را خواهید آموخت . همچنین درصورتی که نیاز به انتشار رپورتاژ آگهی دارید می توانید خدماتتان را به مدیران رپورتاژ نت معرفی نمایید تا رپورتاژ‌شما نگارش و در سایت های خبری منتشر شود .

[عکس: about-2.jpg]

نحوه سفارش تبلیغات رپورتاژ‌ آگهی
برای سفارش رپورتاژ‌ آگهی می توانید با شماره تماس های رپورتاژ‌ نت در تماس باشید . همچنین برای آشنایی با خدمات رپورتاژ‌ نت می توانید با شماره تلگرام ما در تماس باشید تا لیست برترین وب سایت های خبری را دریافت نمایید.شماره تماس تلگرام :‌09105559321


[عکس: a.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان