انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کامیونت فاو

کامیونت فاو

#1
 یکی از سه کامیونت برگزیده سال می باشد که با دارا بودن کیفیت و ایمنی بالا و مجهز به تکنولوژِی روز دنیا توانسته یکی از بهترین برندهای موجود کامیونت در دنیا باشد. کامیونت فاو چند سالی است که به واسطه نماینده رسمی و انحصاری سیبا موتور در ایران به فروش می رسد
کامیونت 6 تن FAW با نام Taiger V عرضه بازار جهانی می شود و در کشورمان نیز با استقبال بی نظیری روبه روشده است و توانسته جای بسیاری از کامیونت های اروپایی بازار حمل ونقل را بگیرد.
در مراسمی که با حضور قائم مقام خودرویی مدیر عامل و جمعی از معاونان گروه بهمن برپا شد ،از تازه ترین محصول سیبا موتور کامیونت 6 تن TIGER V رونمایی شد.
 با دارا  بودن آپشن های متنوع و موتوری قدرتمند 140 اسب بخار و گشتاور440 نیوتن متر توانسته به راحتی در دل بازار صنعتی کشور جا باز کند و یک کامیونت پرفروش در گروه صنعتی سیبا موتور باشد.
 
 در حوزه خودروهای تجاری و هم چنین چشم‌انداز شرکت سیباموتور در حال حاضر شرکت سیبا موتور به عنوان یکی از سه شرکت برتر در حوزه خودروهای تجاری قرار دارد و تلاش می‌کند تا سال 97 با حفظ این جایگاه نسبت به ارتقاء و بهبود آن اهتمام ورزد.
 
گواهینامه ISO 9000
لوح سپاس و نشان کیفیت از چهارمین جشنواره تلاشگران کیفیت
تقدیرنامه 3 ستاره
جایزه تعالی منابع‌ انسانی
و کسب جایزه دو ستاره اشتهار از نهمین دوره جایزه کیفیت را از موفقیت شرکت در 4 سال اخیر عنوان کرد.
 در سال های اخیر شرکت سیباموتور که رتبه سوم را در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سنگین کسب کرده است همچنان تلاش می‌کند بتواند رتبه دوم در حوزه خدمات پس از فروش را از آن خود کند.
 
مشخصات کامیونت فاو :
 
نوع کامیون : شاسی کامیونت
طول : 6810 میلی متر
عرض : 2080
ارتفاع : 2400 میلی متر
فاصله بین دو محور چرخ های جلو و عقب : 3860 میلی متر
وزن خودرو بدون بار : 2950 کیلوگرم
ظرفیت سرنشین 3 نفر
 مشخصات فنی کامیونت  تایگر فاو :
نوع : 4 سیلندر خطی ، توربوشارژر
16 سوپاپ 
حجم موتور: 3760سی سی 
قدرت موتور: 140 اسب بخار 
حداکثر گشتاورد کامیونت فاو: 440 نیوتن متر
نوع سوخت : دیزل
سیستم سوخت رسانی :  کامان ریل با پمپ انژکتوری بوش
جنس و ظرفیت باک : فلزی 130
 
قیمت کامیونت فاو 6 تن در نمایندگی فروش سیبا موتور نسبت به رقبای موجود اروپایی در بازار بسیار مقرون به صرفه بوده و به دلیل استقبال بی نظیر از این کامیونت فاو, سیبا موتور  را برای علاقه مندان به این کامیونت در نظر گرفته است .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان