انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکاتی برای انتخاب دستگاه فشارسنج مناسب

نکاتی برای انتخاب دستگاه فشارسنج مناسب

#1
هنگامی که حرف از فشار خون بالا به میان می آید؛ این یک قاتل خاموش بدون هیچ نشانه ظاهری است. همانطور که در گزارش های اخیر نشان داده شده است، 1 فرد در بین هر 3 آمریکایی این وضعیت پزشکی را دارند.در مقایسه با هر بیماری دیگر، این امر باعث سکته های بیشتر و حملات قلبی در ایالات متحده می شود. در تحقیقات دیگر، نشان داده شده است؛ این بیماری بیشتر از دیابت، چاقی و سیگار کشیدن قربانی در سراسر داشته است.آیا تا به حال فشار خون بالا داشته اید، پس در نتیجه همه چیزی که شما نیاز دارید یک   قابل اعتماد و موثر است، چرا که به شما کمک می کند تا سلامت خود را پیگیری کنید. به گفته کارشناسان پزشکی؛ “این وسیله به قدری دقیق است که می توانید در خانه چندین قرائت موفق داشته باشید بدون اینکه نیاز باشد به بیمارستان بروید.”

 

هنگامی که حرف از خرید یک فشارسنج فشار خون به میان می آید، شما به نسخه پزشک نیاز ندارید. با این حال، بهتر است از دکتر خود بپرسید که آیا به آن نیاز دارید یا نه؟

[عکس: Blood-Pressure-Monitor.jpg]

انواع دستگاه های فشارسنج خانگی
دستگاه فشارسنج خانه در دو نوع موجود است: مدل مچ دستی و مدل بازویی. اگر انتخاب خود را محدود کنید، فراموش نکنید که موارد زیر را در نظر بگیرید: ویژگی ها، قیمت، عملکرد همراه با ویژگی های دیگر از جمله نوع، رنگ و اندازه.

دستگاه فشارسنج بازویی
دستگاه فشارسنج بازویی انواعی هستند که به طور خودکار کاف را باد کرده و عدد را جهت قرائت نمایش می دهند. برخی از فشارسنج ها با شاخص های ریسک دسته بندی می شوند که قرائت های بالا را نشان می دهند. بعضی از مدل ها به شما اجازه می دهد تا قرائت های خود را بر روی رایانه خود دانلود کنید یا آن را با پزشک شخصی خود به اشتراک بگذارید.

مزایا:

در خانه شما چند نفر وجود دارند که می توانند از این دستگاه فشارسنج برای بررسی و ثبت BP استفاده کنند.

معایب:

مهم است که کاف به طور مناسب به بازوی بیمار بچسبد. اگر آن بیش از حد شل و یا تنگ باشد، شما ممکن است قرائت نادرست دریافت کنید.

دستگاه فشارسنج مچ دستی
هنگامی که حرف از فشار سنج مچ دستی به میان می آید، آنها کاملا اتوماتیک و بسیار راحت هستند. اما آنها می توانند قرائت های دقیق تر را نسبت به دستگاه های فشارسنج بازویی نشان دهند.

مزایا:
دستگاه فشارسنج مچ دست بسیار سبک وزن، قابل حمل و جمع و جور است.

ملاحظات:

هنگامی که با مچ دستی فشار خون خود را اندازه گیری می کنید باید بداند که آنها بسیار به وضعیت بدن شما حساس هستند. شما باید کاف را در سطح مناسب قرار دهید.

راهنمایی برای خرید بهترین دستگاه فشارسنج برای شما
هنگامی که حرف از خرید بهترین دستگاه فشارسنج به میان می آید، همیشه یک مدل را انتخاب کنید که بالاترین امتیاز را دارد و دارای ویژگی هایی است که تست شما را ساده تر می کند. به عنوان مثال، برخی از مدل های فشارسنج اجازه می دهد تا کاربر اطلاعات قرائت های بیش از یک کاربر را ذخیره کند.

فراموش نکنید که قبل از خرید محصول، رتبه بندی های مشتری را بررسی کنید. در اینجا، من قصد دارم برخی از راهنمایی هایی که ممکن است شما برای نظارت مناسب بر روی خرید فشارسنج خود در نظر داشته باشید را فهرست کنم.

میزان سازگاری و تناسب را اندازه گیری کنید
این مهمترین چیزی است که باید هنگام خرید فشارسنج BP مورد توجه قرار گیرد. همیشه اطمینان حاصل کنید که اتصالات کاف را دریافت می کنید. کاف باید به درستی به دور بازوی شما بسته شود. در غیر این صورت، نمایش دقیقی را نمایش نخواهد داد.

به قیمت آن توجه کنید
یک نکته دیگر در انتخاب دستگاه فشارسنج مناسب این است که قبل از نهایی شدن خرید، رتبه بندی مدل های توصیه شده را بررسی کنید. این دستگاه های فشارسنج در محدوده قیمت از 180000 تا 320000 تومان در دسترس هستند. با این حال، بهتر است به هنگام خرید گزینه هایی را بررسی کنید، و فراموش نکنید که چک کنید آیا بیمه شما هزینه های BP را پوشش می دهد.

مانیتوری را انتخاب کنید که برای استفاده آسان است
انتخاب مناسب جهت استفاده آسان امری مهم است. فقط مطمئن شوید که دکمه های آن به اندازه کافی بصری و بزرگ باشند. علاوه بر این، جهت یابی های عملیاتی و کاف های کاربر باید واضح باشد.

مطمئن شوید که چه ویژگی هایی را نیاز دارید
هنگامی که حرف از انتخاب دستگاه فشارسنج فشار خون به میان می آید، ویژگی های زیادی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند مانند شاخص دسته بندی خطر، خواننده ضربان، خواننده نبض، حافظه چند کاربره، صفحه نمایش و دکمه های مشخص، قابلیت میانگین گیری از داده ها و ظرفیت دانلود حافظه.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان