انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خدمات سئو و تبلیغات گوگل

خدمات سئو و تبلیغات گوگل

#1
بسیاری از صاحبان کسب و کار (که برخی از آنها مشتریان و دوستان ما هستند) به محض اینکه شروع به کسب درآمد می کنند به فکر سرمایه گذاری در فعالیت های مختلف می افتند. برخی از آنها عقیده دارند خرید و فروش مسکن گزینۀ خوبی برای سرمایه گذاری است. برخی دیگر اعتقاد دارند خرید و فروش خودرو می تواند سرمایۀ آنها را دو چندان کند یا حتی برخی از آنها به فکر پایه گذاری تجارت جدیدی می افتند اما پاسخ ما به این دوستان چیست؟
گوگل ادوردز!
این افراد شرکت های بزرگی را اداره می کنند، محصولات یا خدمات بسیار خوبی به جامعه ارائه می کنند اما در آخر چه کار می کنند؟ پول و درآمد خود را در جایی به غیر از تجارت خود سرمایه گذاری می کنند. چرا نباید محصولات بیشتری فروخت؟
بهتر است به جای سرمایه گذاری در تجارتی که هیچ ایده ای از آن ندارید، تولیدِ آن چیزی که می فروشید را دو برابر کنید.
تبلیغات گوگل  معمولاً در قسمت بالا یا قسمت سمت راست نتایج جستجوی طبیعی نشان داده می شوند. در کنار این لینک ها معمولاً عبارت “Ad” یا “Sponsored Links” به چشم می خورد. کاربران با کلیک بروی آن لینک ها مستقیماً به وب سایت اصلی منتقل می شوند. (اگر تا به حال از گوگل ادوردز استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم که در ابتدا از یک متخصص کمک بگیرید. برای این کار می توانید به صفحۀ در تبلیغات در گوگل مراجعه نمایید.)
خدمات سئو چیست ؟
   سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را نشان می‌دهد.
بعد از اینکه سئوبرای بهبود رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی کار خود را شروع کرد، این فرآیند نیازمند دانش و زمان برای پیاده‌سازی روش‌های خود شد. زمان، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک صفحه است.
بسته به اینکه چگونه کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، خدمات سئو
 هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد تا به نتیجه برسد. اگر چه ممکن است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. برای وب سایت‌ها خیلی مهم است که در صفحه اول نتایج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتیجه طبیعی اول که 58.4 درصد کلیک‌ها را شامل می‌شود، قرار گیرند.
این جای تعجب نیست که وب سایت‌ها با محصولات و خدماتی که بفروش می‌رسانند بر سر رسیدن به رتبه یک نتایج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کلیدی رقابتی "بیمه خودکار" 1.5 میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خود اختصاص می‌دهد، این بدین معنی است که 3 جایگاه اول 58.4 درصد بازدیدکنندگان و خود جایگاه اول 36.4 درصد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می‌دهد. این مسئله برای خیلی از سایت‌ها سودمند است که در بالای نتایج جستجو قرار گیرند به خصوص آنهایی که با افزایش ترافیک سایت به تعداد مشتریانشان اضافه می‌شود.
یک مطالعه دیگر نشان می‌دهد جستجو کنندگان خیلی دوست دارند روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک کنند؛ این مطالعه مشخص می‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک می‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روی پیوندهای لیستهای پرداخت شده کلیک می‌کنند. این یکی دیگر از دلایلی است که شرکت‌ها تاثیر سئو را دانسته و حاضر هستند برای آن زمان و هزینه صرف کنند.
بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:
       در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
       باعث ایجاد برند می شود.
       باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
       باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
       باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
       بهترین ابزار برای تبلیغات است.
سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)
خدمات سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و ... مرتبط می‌شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید مربوط به SEO On Page می‌شود. این روش پایه تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می‌نمایید در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی مهم است که روش SEO On Page بدرستی قبل از روش SEO Off Page انجام شود.
سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)
بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سایت با کنترل مستقیم بالایی انجام می‌شد، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود؛ این شامل تمام چیزهایی است که می‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند) متمرکز می‌شود سپس با استفاده از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.
SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌شود.
 متخصص سئو کیست؟
متخصص سئو به کلیه فعالیت هایی که در زمینه بهینه سازی سایت و سئو باید انجام شود احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل آگاهی کافی دارد تا بتواند صفحه وب منتخب برای عملیات سئو را بر طبق خواست خود در رتبه های بالاتر قرارد دهد.
لازم به ذکر است؛ امروزه می توان گفت سئو یک هنر است و متخصص سئو یک هنرمند! چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم درحال تغییر الگوریتم های جستجوی خود برای بهتر کردن نتایج جستجو هستند و علاوه بر دانش کافی در این زمینه باید هنرمندی خویش را هم به چالش بکشد.
انجام ندهید
روش های و ترفندهایی در سئو وجود داشت که انجام آنها بسیار مرسوم بوده است اما امروزه انجام آنها ممکن است باعث مجازت شدن وب سایت شما در موتورهای جستجو گردد. برخی از این موارد را در بخش زیر برای شما بیان می نمایم:
•        استفاده بیش از حد، غیر طبیعی و نا متعارف از یک کلمه کلیدی در یک صفحه
•        بارگذاری تعداد بسیاری محتوای بی کیفیت در وب سایت که یا مرتبط نیستند و یا کاربران از خواندن آن خشنود نخواهند شد
•        نظر گذاشتن در سایر وبلاگ ها با درج لینک وب سایت
•        استفاده از کلمات کلیدی در لینک دادن به وب سایت
•        ارسال مقاله به سایر سایت ها با ذکر منبع که گوگل با آن مقابله می نماید
•        قرار دادن لینک وب سایت در تمامی صفحات سایت دیگر
 
ابزار های بررسی سئوی سایت
ابزار سئوی Moz Pro Tools :
این ابزار می تونه بیش از 3000 لینک رو در یه وب سایت شناسایی کنه و می تونه محتوای تکراری و بد رو برای بهینه سازی سایت گزارش بده. این یه ابزار همه کاره است که باعث بالابردن رتبه ی جست و جوی کسب و کارتون میشه. البته حواستون باشه که شما فقط 3 وب سایت رو می تونید روزانه با این ابزار رایگان بررسی کنید و اگه سایت های بیشتری دارید مجبورید حق عضویت پرداخت کنید.
البته مثه اینکه این ابزار یه ترایال 30 روزه داره و ازون به بعدش باید هزینه پرداخت بشه.  مجموعه ابزارهای تحقیق، منابع مورد نیاز برای شناسایی فرصت های سئو، رشد مسیر، ساخت گزارش ها و بهینه سازی تلاش های کلی آنها را برای مشترکانشون فراهم می کند.
ابزار سئوی :Check My Links
این ابزار گوگل یه افزونه است که به مرورگر گوگل کروم اضافه میشه و می تونه لینک های شکسته و خراب رو شناسایی کنه و در اختیارتون قرار بده. این ابزار لینک های سالم رو سبز رنگ و لینک های شکسته رو قرمز نشون میده و خیلی راحت لینک های غیر فعال یا لینک هایی که کار نمی کنن با گذاشتن علامت هایی نشون میده.
استفاده از این ابزار رایگانه و اگه می خواید ببینید لینک هاتون درست کار می کنه (فرقی نمی کنه لینک داخلی یا خارجی باشه) به سایتشون سر بزنید.
شناسایی این لینک های شکسته باعث می شه تا یه ناشر یا ویرایشگر قبل از اینکه صفحه فعال بشه اون رو اصلاح بکنه و در حقیقت این کار رو واسشون آسان کرده. به عنوان مثال، یه سایتی مثل ویکی پدیا برای صفحه ی اصطلاح "بازاریابی" حاوی 711 پیوند عظیم است. نه تنها Check My Links قادر به شناسایی این تعداد در عرض چند ثانیه بود، بلکه هفت لینک خراب هم یافت!
ابزار سئوی Website Grader :
این ابزار، وب سایت شما رو هم از نظر تجربه ی کاربری (UX) و هم از لحاظ استاندارد بودن اون برای ربات های موتور های جست و جو بررسی می کنند و همینطور گزارش هایی از سرعت بارگذاری سایتتون در پلت فرم های مختلف رو نمایش میده. استفاده از این ابزار رایگان و آسون است فقط کافیه آدرس سایتتون و ایمیل خودتون رو توی سایتشون وارد کنید تا گزارش دقیقی از سئوی سایتتون واستون ارسال بشه.
ابزار سئوی Remove'em :
این ابزار واسه سایت هایی که بک لینک اسپم و نامعتبر دریافت می کنن مفیده چون از این طریق میشه اونها رو شناسایی و حذف کرد. یکی دیگه از قابلیت های این ابزار اینه که از ایندکس شدن محتوای نامعتبر سایتتون جلوگیری می کنه.
اگه تا حالا لینک خریداری کرده باشید شاید تجربه ی اسپم شدن بخش نظرات در مورد یک رشته از وبلاگ ها با استفاده از همان پیام و لینک رو داشته باشید.
لینک های مصنوعی یا غیر طبیعی به شدت به رتبه بندی شما در موتور جست و جو آسیب می رساند. برای چک کردن و از بین بردن این لینک ها می تونید به سراغ این ابزار برید.
این ابزار مفید پروفایل بک لینک های شما رو بررسی می کنه و فهرستی از اطلاعات تماس رو برای لینک ها و دامنه هایی که باید از بین برده شود، نشون می ده. علاوه بر این، این ابزار اجازه می ده تا شما فهرست مورد نظر رو استخراج کنید و در صورت تمایل به غیر فعال کردن اون با استفاده از ابزار گوگل اقدام کنید. (اساسا این ابزار به گوگل می گه که هنگام خزیدن سایت شما به این لینک ها توجه نکنه.)
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان