انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سررسید و تقویم های خلاقانه

طراحی سررسید و تقویم های خلاقانه

#1
سال نو، بهترین زمان تشکر از مشتری‌ها و تبریک برای سال جدید است. تقویم تبلیغاتی، یک محصول فوق العاده برای فروش یا هدیه دادن به مشتری‌هاست. یک تقویم تبلیغاتی اگر خلاقانه باشد، می‌تواند به مدت دوازده ماه بر روی دیوار یا میز مشتری شما باقی بماند! یک بازاریابی سالانه با هزینه‌ای اندک! اکثر مشتری‌های شما احتمالا انتظار دارند در ماه آینده یک کارت تبریک کارت یا نامه از شما دریافت کنند، 
اما قطعا  هدیه‌ای غیرمنتظره و چشمگیر خواهد بود که در سال آینده شما را در یاد آنها نگه می‌دارد. نکات زیر در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین تقویم و سررسید برای سال نو به شما کمک می‌کنند.
زمان‌بندی مناسب را دریابید
زمان چاپ تقویم بسیار حساس است. هدیه دادن یک تقویم وسالنامه، قبل از سال نو هیچ فایده‌ای ندارد چون دیگر خیلی دیر شده است. مشتری‌های شما ممکن است تقویم دیگری از شخص دیگری دریافت کنند یا خودشان یک تقویم یا سالنامه بخرند.  اگر تقویم رومیزی خود را به موقع به مشتری ها هدیه دهید، شانس بیشتری برای گذاشتن آن بر روی میزآنها وجود خواهد داشت. هر چه زودتر، بهتر. دی و بهمن بهتر است چراکه وقت کافی برای طراحی، چاپ و توزیع تقویم‌ها و سررسیدها دارید.
[عکس: 2017_11_30_54_102.jpg]
موضوع داشته باشد
اگر دقت کرده باشید، اکثر تقویم‌ها وسالنامه ها موضوعی دارند که به علاقه مردم یا ترند فعلی مربوط می‌شود. شما می‌توانید موضوع تقویم رومیزی را بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید. در زمینه فضای سبز کار می‌کنید؟ یک سری عکس‌ از کارهای خودتان که خیلی به آنها افتخار می‌کنید بر روی تقویم رومیزی چاپ کنید. فروشگاه دارید؟ از یک عکاس بخواهید عکس‌های زیبا از فروشگاه ‌تان بگیرد.
اگر کسب و کارتان جذابیت بصری جذاب ندارد، می‌توانید از منطقه‌ای که در آن کار می‌کنید عکس بگیرید. به این ترتیب محل کار خود را هم نشان می‌دهید. عکاسی منظره همیشه یکی از موضوعات جالب برای  بوده و هست.
حتی می توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید! از اینترنت عکس‌های جالب مثل حیوانات یا گل یا چهره افراد مشهور را بگیرید و یا حتی خودتان یک ترند جدید راه بیاندازید. مردم موضوعات عجیب و غریب یا خنده دار را بیشتر دوست دارند، به همین دلیل بیشتر به آن توجه خواهند کرد.
در نهایت اگر تقویم‌ و هیجان‌انگیز، جالب و زیبا باشد، توجه مشتری‌ها هم بیشتر به آن جلب می‌شود.
با فصل پیش بروید
برای اکثر انواع تقویم و سررسید، باید دوازده تصویر داشته باشید که تا جای ممکن هم باید جالب و مرتبط به کسب و کارتان باشند. موضوعاتی مانند مناسبت‌ها و عیدهایی که در طول سال داریم هم ایده خوبی است، به خصوص اگر تصاویر خلاقانه‌ای از آنها در تقویم وسررسید خود چاپ کنید!
برند، برند، برند!
اول و مهمترین چیز این است که تقویم تبلیغاتی شما یک ابزار بازاریابی است، بنابراین مطمئن شوید که مانند یک ابزار بازاریابی به نظر برسد. از رنگ‌های و سبک طراحی برند خودتان در طراحی تقویم و سررسید تان استفاده کنید و لوگوی خود را بر روی تمام صفحات آن چاپ کنید تا اطمینان حاصل کنید که همیشه جلوی چشم مشتری‌هایتان قرار دارند.
از نوع تقویم غافل نشوید
تقویم‌ها انواع مختلفی دارند که هنگام طراحی تقویم خودتان آنها را هم در نظر بگیرید. هر کدام از مدل‌ها هم مزیت‌های خود را دارند؛ تقویم‌های بزرگ پوستر مانند کاملا جلوی چشم قرار می‌گیرند، تقویم‌های دیواری ماه به ماه به شما امکان می‌دهند در هر دوازده صفحه هر دوازده ماه حضور داشته باشید. با تقویم‌ رومیزی هم همیشه در کنار مشتری خود خواهید بود.
مجموعه کاندید در انتخاب و طراحی بهترین و مناسبترین تقویم رومیزی و سررسید 1397 و  با بهتری هزینه به شما کمک می‌کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان