انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استفاده از پارتیشن در ایجاد دفاتر اداری شیشه ای

استفاده از پارتیشن در ایجاد دفاتر اداری شیشه ای

#1
در ۳ دهه گذشته، استفاده از شیشه به منظور استفاده در فضای بیرونی دفاتر کار رونق گرفته است. این می تواند یک تاثیر شگرف داشته باشد و پیشرفت هایی در مقاوم سازی شیشه و امکان استفاده از شیشه های رنگی و انعطاف پذیر به این معناست که حریم خصوصی و امنیت دفاتر کار شما به خطر نمی افتد.

استفاده از شیشه به خصوص در دهه اخیر به فضاهای داخلی دفاتر کار نیز گسترش یافته است. تلاش برای ایجاد تقسیم فضای اداری برای انجام وظایف و نقش های خاصی صورت گرفته است، اما نباید مزایای ارائه شده توسط یک طرح باز، فضای داخلی دفاتر کار را به خطر اندازد. شیشه سخت ثابت کرده است که یک محیط ایده آل برای رسیدن به تعادل بین زیبایی شناسی، ایمنی، قابلیت پوشش فضا، و مقرون به صرفه به لحاظ اقتصادی برای خریدار نهایی است.
بنابراین، شیشه مناسب برای استفاده در دکوراسیون اداری دفاتر کار چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟

[عکس: Glass-office-partition.jpg]

ایجاد این نوع از فضاهای داخلی به طور موثر شامل استفاده تخیلی از پارتیشن اداری شیشه ای است. اینها معمولا از پانل های شیشه ای و یا درب های ۱۲ میلی متری ساخته شده اند. درب های ساخته شده از مواد دیگر مانند درب های روکش دار همچنین می توانند با پانل ها در صورت لزوم ترکیب شوند. به ویژه برای ایجاد خطوط تمیز و ایجاد یک ظاهر کاملا روشن برای درهای شیشه ای می توان از انواع پارتیشن اداری شیشه ای بدون درز استفاده کرد.

شفافیت، زیبایی شناسی و خطوط واضح پارتیشن اداری شیشه ای می تواند با استفاده از سیلیکون روشن یا واشر شیشه ای روشن بین پانل ها افزایش یابد. همچنین با استفاده از کلیدهای کم عمق در بالا و پایین، می توان تمام ساختار را با محیط اطراف خود به طور ملایم تر ترکیب کرد.

از آنجایی که اینها آلومینیوم هستند، این مزیت را دارند که میتوانند رنگ به خود بگیرند. این رنگ ها می توانند با هر رنگ BS یا RAL سازگاری داشته باشند و بنابراین می توان آنها را به طور کامل با محیط اطراف خود سازگار کرد و شاید بتوان به راحتی لبه های پارتیشن ها را با دیوارهای جامد که به آنها متصل است، ارتباط داد.

تکنیک های مدرن معماری پیشرفته اکنون در ایجاد پارتیشن اداری استفاده می شوند، به عنوان مثال استفاده از طرح بر روی شیشه. طرح را می توان برای ترکیب عکس ها، لوگوها، آرم ها، صحنه ها، و ایجاد همه نوع از اثرات تزئینی، نام تجاری، و غیره اضافه کرد.

مواد آشکارساز نیز با هدف حصول اطمینان از ایمنی پارتیشن اداری ضروری می باشند که افراد متوجه پانل شیشه ای در آن شوند و از این طریق افراد از برخورد به پانل در حین راه رفتن حفاظت می شوند که ممکن است از این طریق به خود صدمه بزنند. ضخامت و سختی شیشه پانل نیز برای حفظ استانداردهای ایمنی ضروری می باشد.

ایجاد یک دفتر شیشه ای کامل در حال حاضر یک امکان واقع بینانه و مقرون به صرفه برای بسیاری از سازمان ها از طریق استفاده هوشمند از پارتیشن اداری شیشه ای و درب های شیشه ای است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان