انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاریخچه کفسابی

تاریخچه کفسابی

#1
تاریخچه کفسابی چیست و کف سابی از چه زمانی شروع شد؟

شاید برای شما سوال باشد که تاریخچه کفسابی چیست و از چه زمانی شروع شده و چه مزایایی دارد ؟

کف سابی زمانی شروع کف ساختمان ها از سنگ و موزاییک شد ولی در آن زمان زیاد از آن استفاده نمی کردند زیرا درگذشته یر روی آن ها موکت می گذاشتند و مردم در داخل خانه ها از موکت استفاده می کردندبعد یه مدت موکت دیگر استفاده نشد زیرا موکت شست و شوی سختی داشت و اگر قسمتی از آن سوراخ یا خراب میشد باید کل آن را عوض می کردند و یا قسمتی از آن را می بریدند و قسمت بریده شده خالی می ماند و نمای بدی به خانه میداد حال که موکت را برداشتند موزاییک آن نمای زیبایی نداشت و به فکر زیبا کردن موزاییک افتادن . تاریخچه کفسابی در آن زمان آغاز شد.

در قدیم با روش دستی موزاییک ها را تمیز میکردند و سیقل می دادان ولی این کار علاوه بر سختی و زمان بر بودن سنگ ها را خوب تمیز نمی کد چون نیروی دست کف ساب بسیار ضعیف است . این مشکلات نا زمانی طول کشید که دستگاه های کف ساب به بازار آمدند . این دستگاه ها بسیار قدرت مند هستند و کف ها ی سنگی یا موزاییک را به خوبی سیقل می دهند و آنها را براق می کنند .
امروزه دستگاه های قدرت مند به بازار آمده اند که کار کفساب ها را راحت تر کرده . این دستگاه ها علاوه بر قدرت بالا در مصرف برق و آب و مواد شوینده بسیار صرفه جویی می کنند .

البته باید این نکته را اشاره کرد که استفاده از این دستگاه ها،نیازمند نیروی متخصص سنگسابی می باشد.

کفسابی علاوه بر زیبایی سنگ ها و موزاییک های کف ساختمان های ما باعث میشود که عمر سنگ ها بالا برود
حال ما با تاریخچه کفسابی آشنا شدیم و میدانیم که کفسابی و سنگسابی چه مزایایی برای سنگ ها و موزاییک های کف ساختمان ها دارد
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان