انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه کسانی می توانند برند ثبت کنند؟

چه کسانی می توانند برند ثبت کنند؟

#1
چه کسانی می توانند برند ثبت کنند؟
برند و یا علامت تجاری امروزه مورد توجه بسیاری از صاحبین کسب و کار قرار گرفته است و به گمان بسیاری اینگونه است که تنها افرادی می توانند اقدام به ثبت این علامت تجاری بکنند که دارای یک شرکت و یا موسسه خاصی باشند.
خیر . اصلا اینگونه نیست. شما به عنوان یک شخصیت حقیقی هم می توانید برای معرفی و تمایز محصولات خودتان اقدام به ارائه طرحی متناسب با قوانین و مقررات ثبت برند شده و برندی به نام خودتان به ثبت برسانید. برند اصلا مختص گروه خاصی نیست و هر فردی در هر جایگاهی می تواند با ایجاد یک طرح منحصر به فرد آن را در اداره مالکیت معنوی به نام خود به ثبت برساند.
موسسه حقوقی ویونا بارها برند هایی مطرح و شناخته شده برای افراد حقیقی به ثبت رسانده که بعدها  به دلیل توفیقات فراوان همان برند باعث ثبت یک شرکت و شخصیت حقوقی با نظارت و مدیریت کارشناسان و متخصصین این موسسه حقوقی نام آشنا شده است.
همین که برند الگو برداری نشده باشد و قبلا نمونه آن در هیچ نقطه دیگری از دنیا مشاهده نشده باشد و همین که اصالت طرح به نام فرد متقاضی به اثبات برسد کافی است تا بتوان برند را به نام فردی به ثبت رساند. تنها نیاز شما ارائه طبقاتی برای برند و علامت تجاری مورد نظرتان می باشد. شما باید مشخص کنید که برند و علامت تجاری شما قرار است چه محصولات و خدماتی را معرفی و تمایز بخشد.
نگران نباشید. این تخصص کارشناسان موسسه حقوقی ویونا است که برند ها را با رعایت طبقات و شرایط قانونی به نام شما به ثبت برسانند. ما تا لحظه آخر در کنار شما خواهیم بود و تا زمانی که بتوانید از برند استفاده تجاری و رسمی داشته باشید شما را رها نخواهیم کرد. به ما اعتماد کنید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 101
 تلفن :     02188203204
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت ویونا مراجعه فرمایید.
 
پاسخ

چه کسانی می توانند برند ثبت کنند؟

#2
عالی بود
مرسی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان