انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روشهای تبلیغات تلگرام را بیشتر بشناسید!

روشهای تبلیغات تلگرام را بیشتر بشناسید!

#1
تلگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که افراد زیادی با سنین مختلف از آن استفاده می کنند و در طول روز چندین بار به آن سر می زنند. استفاده از تلگرام علاوه بر استفاده های شخصی می تواند جنبه تجاری نیز داشته باشد. کانالهای تلگرام با موضوعات مختلف مورد استفاده کاربران زیادی است. تعداد بازدید روزانه کاربران ایرانی تلگرام از کانالهای تلگرام نزدیک به دو میلیارد است.  بنابراین امروزه اگر به دنبال تبلیغات و معرفی برند خود هستیم، تلگرام با داشتن 100 میلیون کاربر فعال، یکی از قدرتمندترین و پربازده ترین بسترهای تبلیغاتی در فضای آنلاین به حساب می آید؛ که می تواند به راحتی و در مدت زمان کم برند ما را بین میلیونها کاربر معرفی کند.
در این مقاله موبودید می خواهیم با روشهای مختلف تبلیغات در تلگرام آشنا شویم.
[عکس: images?q=tbn:ANd9GcTa9CFM86oGCzLEpJGi2nO...a03mYhQtrg]

روشهای تبلیغات تلگرام
تبلیغ در تلگرام به چند روش صورت می گیرد. تبلیغات بازدیدی تلگرام، تبلیغات کلیکی تلگرام، و ...

1.     تبلیغات بازدیدی تلگرام
تبلیغات بازدیدی، مرسوم ترین نوع تبلیغات در تلگرام است. چون سیستم خود تلگرام بر حسب بازدید عمل می کند و همین موضوع، تبلیغات بازدیدی را قابل اعتماد می کند.
در تبلیغات بازدیدی، پست تبلیغاتی ما در کانال های تلگرام در معرض نمایش میلیون ها کاربر قرار گرفته و هزینه آن بر اساس تعداد دفعات بازدید محاسبه می‌شود. در این روش، بر اساس تعداد بازدیدی که از تبلیغ در تلگرام ما می شود هزینه پرداخت می کنیم. البته تعداد بازدیدی که برای پُست تبلیغاتی خود می خواهیم از قبل با مجری تبلیغات تلگرام هماهنگ می شود. یعنی ما تعداد بازدید را برای مجری تبلیغات خود مشخص می کنیم و هزینه کل بازدیدها را از قبل پرداخت می کنیم.محتوای تبلیغاتی ما می تواند عکس، متن، کلیپ یا گیف بوده و شامل شماره تماس و لینک کانال یا سایت باشد.
این روش تبلیغاتی می تواند بر اساس موضوع هم اجرا شود. یعنی ما تبلیغ خود را در کانال های مرتبط با موضوع فعالیت تان منتشر می کنیم و در نتیجه، بازدهی بیشتری خواهیم داشت. اما باید بدانیم که این کار، باعث افزایش هزینه تبلیغات خواهد شد. هزینه تبلیغات بازدیدی تلگرام را می توانید در لیست تعرفه تبلیغات در موبودید ببینید.

تبلیغات بازدیدی تلگرام
2.     تبلیغات کلیکی تلگرام
تفاوت تبلیغات کلیکی با سایر روش های تبلیغاتی در نحوه محاسبه هزینه است که بر اساس تعداد کلیک حساب می‌شود. در تبلیغات کلیکی، پست تبلیغاتی ما در کانال های تلگرام قرار داده می شود؛ محتوای تبلیغاتی ما باید شامل لینک کانال یا آدرس سایت ما باشد چون در این روش تبلیغ تنها زمانی هزینه تبلیغات از ما کسر خواهد شد که یک کاربر واقعی و غیر تکراری بر روی لینک ما کلیک کند. این روش تبلیغات موبایلی ما را قادر می‌سازد تا علاوه بر کنترل دقیق نسبت به بازخورد تبلیغ، بابت هزینه صرف شده نرخ مشخصی از بازدید کننده را در اختیار داشته باشیم. سامانه موبودید با ارائه پنل کاربری رایگان، این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد که وضعیت آماری تبلیغات خود را پیوسته مشاهده و مدیریت کنید.
در تبلیغات کلیکی در تلگرام، ما بر اساس قیمت هر کلیک، بودجه کلی تبلیغ در تلگرام خود را تعیین می کنیم و در صورت تمایل، موضوع کانال هایی که می خواهیم تبلیغ در آنها منتشر شود را هم مشخص می کنیم.
هزینه تبلیغات کلیکی تلگرام را می توانید در لیست تعرفه تبلیغات در موبودید ببینید.
تبلیغ کلیکی تلگرام

3.     تبلیغات ثابت و ساعتی تلگرام
نوع دیگری از تبلیغات در تلگرام، تبلیغات ثابت و ساعتی است. یعنی همان روش متداول تبلیغاتی در تمام جهان. ما یک مبلغ به کانال های تلگرام یا مجری تبلیغات خود پرداخت می کنیم و در عوض تبلیغات ما برای 12 یا 24 ساعت در کانال های مختلف منتشر خواهد شد. خوبی این روش هم مشخص است ما دیگر درگیر بازدید، کلیک و ممبر نیستیم و با خیال راحت می توانیم تبلیغات خود را منتشر کنیم!
لازم است بگوییم اگر قصد داریم تبلیغ 12 ساعته خود را منتشر کنیم، باید به فکر زمان هم باشیم. یعنی باید تصمیم بگیریم که می خواهیم تبلیغ ما صبح یا شب منتشر شود. ساعت متداول اولی از 10 صبح تا 10 شب و برای دومی بر عکس است. همانطور هم که حدس زده اید، تبلیغات شبانه هزینه کمتری برای ما خواهد داشت.
هزینه تبلیغات ثابت اصلاً مشخص نیست و بستگی به فاکتورهای مختلف دارد. تعداد اعضای کانال، موضوع کانال و میزان هدفمند بودن تبلیغات و ...

4.     افزایش تضمینی اعضای کانال تلگرام
یکی دیگر از روش های تبلیغات در تلگرام، یا بهتر است بگوییم ترفندهای کسانی که در زمینه تبلیغات تلگرام فعال هستند، افزایش تضمینی اعضای یک کانال است. این روش عملاً بدون بازده است، زیرا اعضای اضافه شده به کانال، لزوماً واقعی نیستند یا اگر واقعی باشند، لزوماً به محتوای کانال ما علاقمند نبوده و با کانال ما تعامل بالایی ندارند. پس، در نهایت تنها یک عدد می ماند که به هیچ دردی هم نمی خورد!


5.     تبلیغات توسط افراد تاثیرگذار
یکی از روش های تبلیغاتی که امروزه بسیار در جهان مطرح شده است، تبلیغات به واسطه افراد تاثیرگذار است. یعنی کسانی را که در فکر عامه مردم تاثیر می گذارند را پیدا کرده و از آنها برای تبلیغ کسب و کارمان کمک بگیریم.
محبوبیت این روش تبلیغاتی هم کاملاً قابل درک است. مطمئناً وقتی شخصیت مورد علاقه ما، در مورد محصول یا خدمات یک برند صحبت می کند، ما اعتماد بیشتری به این برند خواهیم کرد و با تمایل بیشتری به سمت آن خواهیم رفت. در واقع، این موضوع کمی از جنبه تبلیغاتی یک تبلیغ کم می کند.
در تلگرام نیز چنین روشی کاملاً ممکن است. یعنی ما می توانیم در کانال تلگرام افراد مطرح و تاثیرگذاری که توانسته اند تعداد اعضای زیادی را جذب کنند، تبلیغ خود را منتشر کنیم و حتی از خود آنها هم برای واقعی تر شدن هر چه بیشتر این تبلیغ و کاهش جنبه تبلیغاتی آن کمک بگیریم.
البته، این روش پر هزینه ترین روش تبلیغات در تلگرام است و ما باید آماده باشیم تا یک هزینه بالایی را صرف شناخته شدن برند خود کنیم. پس بهتر است برندهای کوچک برای شروع تبلیغات خود، به سراغ این روش نروند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان