انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش سئو اپن کارت

آموزش سئو اپن کارت

#1
اپن کارت یک فروشگاه ساز آنلاین می باشد که مبتنی بر PHP است. اپن کارت از دیتابیس MySQL و کدهای HTML استفاده می کند. این فروشگاه ساز از زبان های مختالفی از جمله فارسی پشتیبانی می کند و به صورت اپن سورس عرضه می گردد. در این مطلب سعی داریم که به راه اندازی پارامترهای سئو در فروشگاه ساز OpenCart بپردازیم.

لازم به ذکر است که در اجرای سئو و مشاهده نتایج آن، نیاز به صبر فراوان است. اقدامات سئو به این گونه نیست که فورا نتایج آن را مشاهده کنید. در بسیاری از موارد نیاز به شاید چند ماه زمان داشته باشید تا بازخورد کارهای خود را ببینید. فاکتورهای تاثیر گذاری که قصد داریم بیان کنیم، در ادامه آمده است.

از محتوای تکرای بپرهیزید

گوگل و سایر موتورهای جستجو علاقه ای به صفحات تکراری ندارند و شما نیز می بایست به این موضوع دقت زیادی کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است سایت شما از دو یو آر ال به شکل های Http://Www.Yourstore.Com و Http://Yourstore.Com قابل دسترسی باشند. موتورهای جستجو تصور می کنند که این دو آدرس، دو سایت با محتوای یکسان هستند. این حالت اصلا برای وبسایتتان خوب نیست و سایت شما ضرورتا می بایست فقط از طریق آدرس قابل دسترسی باشد. این کار در اپن کارت به شکل زیر انجام می شود.

فایل .Htaccess را در فولدر اصلی سایت باز کنید و کد های زیر را بیابید:

RewriteEngine On
RewriteBase /

بعد از این خط ها، کد های زیر را اضافه کنید:

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^Www\.(.+) [NC]RewriteRule ^(.*) Http://%1/$1 [R=301,NE,L]

این کد موجب ریدایرکت شدن آدرس Www.Yourstore.Com به Yourstore.Com می گردد. در حقیقت آدرس با Yww به آدرس بدون Yww ریدایرکت می شود. در صورتی که میخواهید آدرس بدون Www را به با Www ریدایرکت کنید از کد زیر استفاده کنید:

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(?!Www\.)(.+) [NC]RewriteRule ^(.*) Http://Www.%1/$1 [R=301,NE,L]

مهم این نیست که کدام نسخه آدرس را انتخاب می کنید و این کار کاملا به سلیقه شما بر می گردد.

از متای توضیحات مجزا در صفحاتتان استفاده کنید

موتورهای جستجو به محتوای جدید علاقه داشته و به آنها رتبه بهتری می دهند. به همین دلیل نبایست یک متای توضیحات تکراری را در تمام صفحات به کار برد. در صورت عدم انجام این کار، به موتورهای جستجو اعلام می کنید که تفاوتی در بین صفحاتتان وجود ندارد. خبر خوب اینست که می توانید به راحتی متای توضیحات را در اپن کارت سفارشی کنید.

اول از همه برای فروشگاه اینترنتی خود یک توضیح کاملا خوب بنویسید. برای این کار به System >> Settings >> Edit رفته و به تب Store بروید. در آنجا کادر Meta Description را مشاهده می کنید. آن را پر کرده و بعد از انجام این کار فعالیت خود را ذخیره کنید.

شما این کار را برای صفحات دسته بندی و محصولات نیز می بایست انجام دهید:

برای دسته بندی ها به Catalog >> Categories بروید. وقتی بر روی Edit کلیک می کنید، با دو قسمت مواجه می شوید: Meta Tag Description و Meta Tag Keywords. نیازی به پر کردن کادر Keywords نیست. متای توضیحات را با یکی دو جمله مناسب پر کنید. بعد از آن بر روری Save کلیک کرده و این کار را برای سایر دسته بندی ها نیز انجام دهید.

برای محصولات به قسمت Catalog >> Products >> Edit رفته و مانند دسته بندی ها، قسمت متای توضیحات را پر کنید. متای توضیحات در نتایج جستجو نشان داده می شوند، بنابراین سعی کنید این توضیحات برای کاربران جذاب باشد و آنها را ترغیب به کلیک کند.

دقت کنید که از جملات بسیار بلند در متای توضیحات استفاده نکنید. مقدار بهینه برای این قسمت، 155 کاراکتر است. کلمات کلیدی نیز دیگر منسوخ شده اند و نیازی به پر کردن آن ها نیست.

سرعت سایت را بالا ببرید

هیچ کسی سایت های کند را دوست ندارد و کاربران شما در صورت سرعت پایین بارگذاری صفحات، ممکن است سایت شما را ترک کرده و به سمت رقیبانتان بروند. سرعت بارگذاری پایین موجب کاهش نرخ تبدیل سایت می گردد و همچنین سرعت سایت از پارامترهای اثرگذار بر روی رتبه سایت است. بنابراین این مورد را بسیار جدی بگیرید.

از طریق Google Pagespeed Insight، می توانید سرعت سایت را از دید گوگل بررسی کنید. اگر امتیاز سایت شما کمتر از 60 می باشد، راه های زیادی برای ارتقا سرعت آن وجود دارد. از جمله این راه ها می توان به کش کردن صفحات، بهینه سازی تصاویر، ترکیب اسکریپت ها و CSS ها و همینطور مینیفای کردن کدها اشاره کرد.

یو آر ال های سایت را بهینه کنید

یو آر ال های اپن کارت به صورت پیش فرض سئو شده نیستند. آدرس محصولات سایت احتمالا چیزی شبیه به این هستند:

Http://Www.Yourstore.Com/Index.Php?Route...duct_id=40

کاملا واضح است که موتورهای جستجو و کاربران با دیدن این یو آر ال نمی توانند پیش بینی کنند که در این صفحه چه محصولی وجود دارد. یک یو آر ال خوب برای یک محصول به شکل زیر است:

Http://Www.Yourstore.Com/Amazing-Isenselabs-Product

برای اینکه یو آر ال های بهتری داشته باشید مراحل زیر را طی کنید:

به قسمت System >> Settings >> Edit رفته و بر روی تب Server کلیک کنید. در اینجا گزینه به نام Use SEO URLs وجود دارد. آن را فعال کرده و بر روی گزینه Save کلیک کنید.

کدهی زیر را به فایل .Htaccess اضافه کنید:

RewriteRule ^Sitemap.Xml$ Index.Php?Route=Feed/Google_sitemap [L]RewriteRule ^Googlebase.Xml$ Index.Php?Route=Feed/Google_base [L]RewriteRule ^Download/(.*) /Index.Php?Route=Error/Not_found [L]RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-F
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-D
RewriteCond %{REQUEST_URI} !.*\.(Ico|Gif|Jpg|Jpeg|Png|Js|Css)
RewriteRule ^([^?]*) Index.Php?_route_=$1 [L,QSA]

 اکنون به قسمت Catalog >> Products رفته و هر یک از محصولات خود را ویرایش کنید. برای این کار بعد از کلیک بر روی گزینه Edit، به تب Data بروید. در اینجا کادر SEO Keyword را مشاهده خواهید کرد. در این کادر نام محصول خود را به شکل کوتاه تایپ کنید. این همان نامیست که در یو آر ال پدیدار می شود. در مثال خودمان ما عبارت Amazing-Isenselabs-Product را در این قسمت وارد کرده بودیم.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید

شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی کرده و کانال خود را در توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و گوگل پلاس ایجاد کنید. شبکه های اجتماعی دیگری نیز مانند پینترست وجود دارند که آنها را نیز نبایست از یاد برد.

حضور فعال در شبکه های اجتماعی سیگنال های مثبتی را به موتورهای جستجو میفرستد و موجب کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو می گردد. همچنین باعث برندینگ نام فروشگاه شما در بین مردم می شود.

یکی دیگر از راه های خوب در این زمینه، قرار دادن ماژول های شبکه های اجتماعی در زیر محصولات است. با استفاده از این ماژول ها کاربران میتوانند مستقیما از طریق اکانت خود به درج کامنت در فروشگاه شما بپردازند و کامنت آنها در پروفایلشان نیز نمایش داده می شود. مزیت این کار، نمایش کامنت ها به دوستان کامنت گذاران و جلب نظر آنهاست.

ایندکس سایت را سریعتر کنید

یکی از راه های معمول مشاهده سایت شما از طرف کاربران، موتورهای جستجو هستند. ربات های گوگل سایت شما را مورد پایش قرار داده و صفحات جدید آن را به ایندکس خود اضافه می کنند. با این حال نمی توانیم زمان آمدن این ربات ها به سایت را از قبل پیش بینی کنیم.

در صورتی که تغییراتی را در صفحه محصولات یا سایر صفحات ایجاد کرده اید، مطمئنا می خواهید که گوگل هر چه سریعتر به سایت شما سر بزند و این تغییرات جدید را در ایندکس خود اعمال کند. با داشتن اکانت وبمستر تولز گوگل می توانید به قمت Fetch As Google از منوی Crawl رفته و این کار به صورت آنی انجام دهید.

اضافه کردن یو آر ال های اپن کارت 

یو آر ال مورد نظر خود را در کادر وارد کرده و بر روی گزینه  Submit کلیک کنید. بعد از چند لحظه گزینه جدید با نام Submit To Index پدیدار می شود و با کلیک بر روی آن، صفحه مورد نظر به سرعت توسط گوگل ایندکس خواهد شد. این کار نهایتا شاید 5 دقیقه به طول بینجامد.

Fetch As Google

فروشگاه خود را پینگ کنید

اگر به دلایلی احساس می کنید که بعضی از صفحات شما مورد ایندکس قرار نگرفته اند، تکنیک پینگ را به کار ببرید. پینگ کردن روشی برای اطلاع به موتورهای جستجو مبنی بر ایجاد یک صفحه جدید در سایت است. در ابتدا این روش صرفا از طرف وبلاگ نویسان استفاده می شد، اما امروزه اکثر سایت های حرفه ای از آن استفاده می کنند. وبمسترها از این روش استفاده می کنند، چون بعضا مشاهده می شود که بعضی از صفحات جدید سایت، هفته ها طول می کشد که به ایندکس موتورهای جستجو اضافه شود.

در این روش شما یو آر ال مورد نظر را در کادر سایت های پینگ قرار داده و گزینه Submit را کلیک می کنید. بعضی از این سرویس ها توانایی پینگ خبرخوان ها را نیز دارند. سرویس های زیادی در اینترنت برای پینگ کردن وجود دارند که ما سرویس Pingomatic را به شما پیشنهاد می کنیم.

یک نقشه سایت برای فروشگاه ساز اپن کارت بسازید

نقشه های سایت برای معرفی تمام یو آر ال های سایت به موتورهای جستجو است. این کار کمک زیادی به ایندکس شدن تمام صفحات سایت می کند. خبر خوب اینست که اپن کارت دارای قابلیت ساخت نقشه سایت است.

برای ساخت نقشه سایت در اپن کارت به مسیر Administration >> Extensions >> Product Feeds رفته و Google Sitemap را نصب کنید.

نصب ماژول نقشه سایت اپن کارت
سپس بر روی Edit کلیک کرده و تنها کاری بایست انجام دهید، فعال کردن این ماژول و کپی کردن یو آر ال نقشه سایت است.

نصب ماژول نقشه سایت اپن کارت
بعد از ذخیره تنظیمات به وبمستر تولز گوگل رفته و از طریق منوی Crawl و گزینه Sitemaps نقشه سایت خود را به گوگل معرفی کنید. برای وارد کردن یو آر ال نقشه سایت از گزینه قرمز رنگ Add/Test Sitemap استفاده کرده و لینک نقشه سایت را در کادر وارد کنید. پس از کلیک بر روی Submit Sitemap نقشه سایت شما به گوگل معرفی می شود و ربات های گوگل هر چند وقت یک بار به آن سر می زنند.

اضافه کردن نقشه سایت به گوگل
بعد از اعمال هر تغییر در نقشه سایت می توانید با رفتن به همین قسمت و کلیک بر روی گزینه Resubmit، گوگل را مجبور کنید تا هر چه زودتر به نقشه سایت آپدیت شده شما سر بزند.

فایل Robots.Txt را مدیریت کنید

فایل Robots.Txt یک فایل متنی سادست که در مسیر ریشه سایت قرار دارد و به صورت گاه به گاه توسط موتورهای جستجو مشاهده می شود. در این فایل می توانید آدرس هایی را که علاقه مند به ایندکس آنها توسط موتورهای جستجو نیستید را مشخص کنید. همچنین آدرس نقشه سایت را نیز می توانید در این فایل قرار دهید.

ساده ترین نمونه فایل Robots.Txt به شکل زیر است:

User-Agent: *
Allow: /

 فایل Robots.Txt با این شکل به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که می توانند به تمام قسمت های سایت دسترسی داشته باشند. با این حال این فایل دارای امکانات بیشتریست. در زیر به نمونه ای از آن پرداخته ایم:

Sitemap: Http://Www.Site.Com/Index.Php?=Route/Fee...le_sitemap
User-Agent: *
Disallow: /Admin/
Allow: /

همانطور که مشاهده می کنید ما لینک نقشه سایت را در خط اول اضافه کرده ایم. در خط سوم نیز از دسترسی گوگل به یک آدرس جلوگیری شده است.

در استفاده از Disallow محتاط باشید و تنها آدرس هایی را که خودتان مشاهده می کنید (مانند پوشه Admin) را به این لیست اضافه کنید. همچنین آدرس صفحات با محتوای تکراری را نیز می توانید به این قسمت اضافه کنید.

جمع بندی سئو و بهینه سازی اپن کارت

امیدواریم که این راهنمای آموزش سئو اپن کارت به کمک شما بیاید و با استفاده از آن به درک چگونگی اجرای سئو برای سایتتان برسید. در این راهنما سعی کردیم که موارد مهم در سئو اپن کارت را آموزش دهیم. بعد از انجام راهکارهای این مطلب و دقت به تکنیک های سئو خارجی می توانید منتظر بمانید تا نتیجه مثبت فعالیت های خود را ببینید. البته بهینه سازی سایت ها از جمله سایت های مبتنی بر اپن کارت به همین جا ختم نمی شود و مخصوصا در کلمات رقابتی، فاکتورهای زیاد دیگری را نیز می بایست در نظر داشته باشد.
پاسخ

آموزش سئو اپن کارت

#2
سئو واقعا خیلی پیچیده ست
پاسخ

آموزش سئو اپن کارت

#3
(۱۳۹۶/۰۸/۳۰, ۱۲:۳۴ ب.ظ)با گذشت زمان و افزایش روزافزون پروژه های نظارتی و امنیتی مبتنی بر دوربین های IP یا تحت شبکه ضرورت افزایش کیفیت عملکرد تجهیزات شبکه نیز حس می شود. بسیاری از لوازم جانبی شبکه در بازار وجود دارند، اما سوال اصلی این است: چگونه می توان گزینه مناسب را از میان آنها انتخاب نمود تا بتوان بیشترین استفاده ممکن را در محیط های مختلف با کاربری های متفاوت داشت. نوشته:
گروه بزرگی از تجهیزاتی که در هنگام تنظیم یک سیستم نظارتی تحت شبکه کاربرد زیادی دارند، سوئیچ ها هستند. به زبان ساده می توان گفت استفاده از سوئیچ ها در بسترسازی های بزرگ و یا مکان هایی که نیاز به کابل کشی های کمتری وجود دارد کارایی بالایی دارد. برای مثال در مسافت های طولانی به جای اینکه از هر دوربین کابلی به طور جداگانه به دستگاه ضبط برورد تمامی دوربین ها به سوئیچ متصل شده و تنها یک عدد کابل از سوئیچ به دستگاه ضبط منتقل می گردد. سوئیچ شبکه یا هاب سوئیچ ها بخش های شبکه را به یکدیگر متصل می کنند. سوئیچ شبکه بخشی جدایی ناپذیر در اکثر شبکه های محلی اترنت مدرن (LAN)هستند. یک سیستم شبکه می تواند تعداد زیادی سوئیچ در پیکربندی خود داشته باشد. سوئیچ داده ها را تنها به گیرنده ای ارسال می کند که قرار است به اطلاعات دسترسی داشته باشد. به این ترتیب، هنگامی که داده ها ارسال می شوند، شبکه با بار زیادی از حجم اطلاعات مواجه نمی شود. این امر همچنین منجر بع به امنیت بالای شبکه نیز می گردد زیرا دسترسی به برخی از اطلاعاتی برای سایر کامپیوتر ها نا ممکن می گردد
دو نوع اصلی از سوئیچ های شبکه وجود دارند
·        سوئیچ های قابل مدیریت یا Manageable
·        سوئیچ های غیر قابل مدیریت یا Unmanageable

تمایز دو نوع سوئیچ بالا بسیار ساده است. سوئیچ های غیر قابل مدیریت از پیش توسط تولید کننده برنامه ریزی شده اند تا وظایف خود را در راستای استاندارد های خاص یک صنعت انجام دهند؛ و هیچ گونه امکان تغییر در توابع آنها وجود ندارد. سوئیچ های قابل مدیریت دارای قابلیت دسترسی به برنامه های خود توسط کاربرانی هستند که رمز عبور داشته و توابع سوئیچینگ آنها را می توان برای بهینه سازی عملکرد دستگاه ها تغییر داد. توجه داشته باشید که سوئیچ های غیر قابل مدیریت به طور قابل توجهی ارزان تر از سوئیچ های قابل مدیریت هستند. معمولا از سوئیچ های مدیریتی هنگامی استفاده می شود که تعداد  بالاست در نتیجه پهنای باند مصرفی باید مدیریت شود. بدین ترتیب با استفاده از سوئیچ مدیریتی بستر تجهیزات مدار بسته از بستر اصلی شبکه جدا شده و می توان برای کاربران سطح دسترسی تعیین نمود
 
 
<a href="https://radzad.com">سئو وب سایت</a>
<a href="http://hikvision.center">نمایندگی هایک ویژن</a>
<a href="http://www.tartandezh.com">دوربین مداربسته</a>
<a href="http://tticctv.com">نصب دوربین مداربسته</a>
 
پاسخ

آموزش سئو اپن کارت

#4
لینک های زیر 2 تا از بهترین های کارهایی هستن که سئوش رو  اپن کارت ایران انجام شده 
به نظرم یه نگاه بهشون بندازین
افزونه nitro pack میت ونه خیلی کمک کنه بهتون برای ux ها و بهبود ها

دوربین مدابسته 
هایک ویژن
روکش استخر
آسانسور
پاسخ

آموزش سئو اپن کارت

#5
حل مشکل انتقال تصویر هایک ویژن Hik-Connect در کشور ایران

به دلیل تحریم کشور عزیزمان انتقال تصویر هایک ویژن هم به مشکل خورده است و آیپی های برنامه Hik-connect توسط شرکت هایک ویژن بر روی ایران قطع شده است در این مقاله که به صورت یک فایل pdf می باشد این مشکل را برطرف کردیم.
انتقال تصویر هایک ویژن دیجی حفاظ
فروشگاه اینترنتی دیجی حفاظ
نماینده محصولات هایک ویژن و هایلوک در ایران
انتقال تصویر به روش P2P با ساتفاده از سرورهای هایک ویژن
نرم افزار Hik-connect

یا می توانید برا دانلود نرم افزار Hik-Connect برای اندروید از playstore و برای سیستم عامل اپل از AppStore نیز قابل دریافت می باشد.

لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه ساخت اکانت با شرکت دیجی حفاظ تماس حاصل فرمایید.امکان انتقال تصویر بدون ساخت اکانت وجود ندارد شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰

لطفا دقت فرمایید به اینترنت شبکه داخلی متصل نباشید حتما از اینترنت گوشی نیز استفاده کنید نرم افزار رو نصب و وارد منو برنامه شوید

دانلود فایل آموزش در لینک زیر:
دانلود

نکات مهم:

در صورت مشاهده خطای network exception باید از Vpn استفاده نمایید.
در اولین استفاده از نرم افزار Hik-Connect با استفاده از Vpn باید یک کشور را انتخاب نمایید.
اگر در نرم افزار Hik-Connect با اکانت های قدیمی خود می خواهید وارد شوید و خطای failed to connect the server را داشتید، باید حتما با نرم افزار iVMS4500 وارد اکانت خود شوید.
انتقال تصویر از طریق P2P کاملا رایگان و نامحدود می باشد.
دستگاه های هایک ویژن فقط بر روی یک اکانت قابل مشاهده هستند.
اگر می خواهید بر روی یک یا چند موبایل دیگر انتقال تصویر بگیرید، باید با همان اکانت روی تمامی دستگاهای موبایل این کار را انجام دهید.
اگر هنگام اسکن سریال دستگاه، با پیغام The Device has ben added by another user مواجه شدید بدین معناست که این دستگاه قبلا توسط شخص دیگری روی یک اکانت ثیبت شده و شما نمی توانید آن را به امانت خود اضاقه کنید.
اگر رمز خود را فراموش کردید ، می توانید در قسمت Forget password رمز خود را بازیابی کنید.
اگر به هر دلیلی نام کاربری Username و رمز خود را فراموش کردید ، باید یک عکس واضح از برچسب موجود در زیر دستگاه یا روی کارت دستگاه تهیه کنید و به آدرس ایمیل info@hik-connect.ir با موضوع حذف اکانت ارسال نمایید و پس از گذشت ۷۲ ساعت کاری از ارسال ایمیل می توانید دوباره جهت انتقال تصویر اقدام نمایید.
شما بر روی اکانت خود می توانید بیش از یک دستگاه را روی موبایل و اکانت خود داشته باشید.

شرکت هایک ویژن
فروشگاه اینترنتی دیجی حفاظ فروش محصولات هایک ویژن و هایلوک در تهران

https://cctvhikvision.center

www.digihefaz.com

www.hik-connect.ir
فروشگاه اینترنتی دیجی حفاظ نماینده محصولات هایک ویژن و هایلوک در ایران
دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن در ایران
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان