انجمن سایت کلیدستان



پشتیبانی در طراحی سایتزمان کنونی: ۱۳۹۹/۰۶/۲۹، ۱۰:۴۸ ب.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: sh369
آخرین ارسال: sh369
پاسخ 1
بازدید 264

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پشتیبانی در طراحی سایت

پشتیبانی در طراحی سایت

#1
 
یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت مرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد .
طراحی سایت بدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هر شرکت طراحی سایت یک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند .
در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم .
سیستم پشتیبانی تلفنی
این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است .
در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود .
در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های  خود مطلع باشند.
در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود .
یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود .
سیستم پشتیبانی تیکتینگ
یکی از جدید ترین سیستم های پشتیبانی در طراحی سایت سیستم تیکتینگ است .
در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد .
روش کار این سیستم به این صورت است که ابتدا شرکت طراحی سایت اقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند .
هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند .
در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند .
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان