انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چند دلیل برای طراحی سایت

چند دلیل برای طراحی سایت

#1
امروز در طراحی سایت اسپیناس در خصوص دلایل داشتن یک وب سایت صحبت میکنیم
۱-افزایش اعتبار کسب و کار شما :
 امروزه  تعداد کسانی که در اینترنت به دنبال خرید هستند ، افزایش می یابد. با داشتن یک وبسایت میتوانید اعتبار خود را بهبود بخشید. اگر اینکار را نکنید مشتریان به سمت رقبای شما خواهند رفت.
اگر در حال حاضر یک وب سایت دارید و ان را خودتان درست کرده اید آنرا دور انداخته و باید یک حرفه ای برای اینکار مشورت کنید
۲- وب سایت میتواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.
شاید فکر کنید در حال حاضر با توجه به سرمایه موجود هزینه ای برای یک وبسایت که توسط افراد حرفه ای ساخته شده است نپردازید ، خوب اشتباه فکر میکنید.
هزینه ی طراحی وب سایت  معمولا بالاست ولی درعوض هزینه ی نگهداری آن در نهایت ماهی حدود ۵۰۰ هزار تومن است ( وبسایت ها بسیار بزرگ ) . با طراحی سایت خوب  میتوانید از خیلی از هزینه های اضافی بزنید.
۳- اطلاع رسانی توسط وب سایت :
وب سایت شما میتواند بروشور انلاین شما باشید . به جای اینکه هزینه های گزافی برای چاپ ماهیانه بروشور و کاتالوگ و .. بپردازید میتوانید با استفاده از وبسایت با مشتری های خوب در ارتباط باشید.
۴-وب سایت ، همیشه در دسترس است ! :
وبسایت شما همیشه برای مشتریان شما و مشتریان بالقوه شما در دسترس است.اگر محصولی به فروش می رسانید همه میتوانند حتی در نیمه شب به خرید بپردازند و به حساب شما پول واریز کنند. مشکل چیست ؟ فکر میکنید قادر به فروختن محصولات خود به صورت آنلاین نیستید ؟ نگران نباشید در حال حاضر حتی خانه و ماشین هم در اینترنت به فروش میرسد.
۵-وبسایت در زمان شما صرفه جویی میکند.
تا به حال چند هزار بار در خصوص یک محصول به مشتری های مختلف توضیح داده اید ؟ خسته نشده اید ؟
شما میتوانید با استفاده از وبسایت اطلاعات یک محصول را یکبار برای همیشه بنویسید و وقت خود را مشغول کار های مهم تری کنید. و همانطور که میگویند وقت طلاست.
سایتی که پیشنهاد می کنیمطراحی سایت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان