انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویژگی های یک هاست عالی

ویژگی های یک هاست عالی

#1
ویژگی های یک هاست عالی
تایم بالا بودن سرور
در ادامه مجموعه مباحث آموزش طراحی سایت و ضروریات آن ویژگی های یک هاست عالی را بیان می کنیم. یکی از این ویژگی ها که اهمیت زیادی در انتخاب هاست دارد تنوع ارتباط های اینترنتی میزبان است، به این معنی که محلی که سرور ها در آن قرار گرفته است چند ارتباط اینترنتی را دارد. هر میزان که این تعداد بیشتر باشد بهتر است زیرا اندازه و سرعت سرورها بیشتر و در نتیجه اگر یکی از ارتباطات اینترنتی قطع شود ارتباط سرور قطع نخواهد شد و سایت شما کماکان در دسترس خواهد بود. هر میزان سایت شما مدت خارج از دسترس بودنش کمتر باشد اعتبار سایت شما بیشتر و کاربران خود را نیز از دست نخواهید داد. بنابراین در طراحی سایت انتخاب یک هاست با ویژگی های خوب بسیار اهمیت دارد.
امنیت سرور و تنوع خدمات هاست
از دیگر ویژگی هایی که در انتخاب هاست عالی باید مد نظر باشید میزان تنوعی است که در خدمات ارائه شده آن وجود دارد. این ویژگی برای متقاضیان هاست و کسانی که برای طراحی سایت خود در حال انتخاب یک هاست عالی هستند اهمیت زیادی دارد. قیمت هاست اهمیت زیادی دارد و باید به نسبت خدمات و امنیت و سرعت هاست مناسب باشد. مورد بعدی که برای سایت شما نه فقط مهم، بلکه یک ضرورت غیر قابل انکار است امنیت سرور می باشد. با وجود هکر ها و افرادی که به روش های مختلف و به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای ** کردن سایت ها و سرورها می باشند این مهم باید در اولویت شما قرار بگیرد. برای سنجش میزان امنیت سرورها باید به مواردی نظیر وجود دیوارهای آتش و نرم افزارهای قدرتمند ضد ویروس و آمادگی مقابله و شرایط بعد از حمله هکرها و بسیاری مؤلفه های دیگر می تواند معیار شما در انتخاب هاست عالی باشد.
پشتیبانی هاست و کیفیت سرور
در تشخیص کیفیت سرور و هنگامی که در حال انتخاب میزبان سایت خود هستید به مواردی نظیر: سرعت، سخت افزار، نرم افزار و تنوع ارتباطات اینترنتی باید توجه کرد. هر میزان که زمان بالا بودن یک سرور بیشتر باشد کیفیت آن بالاتر خواهد بود. سی پنل های جدید و نرم افزار های مدیریت هاست و برنامه های قدرتمند امنیتی می تواند مؤلفه های مناسبی برای تشخیص قابلیت اطمینان هاست و پشتیبانی هاست مناسب باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان