انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رونالدو رکورد رائول را شکست

رونالدو رکورد رائول را شکست

#1
[عکس: AndroidOnlineNewsImage.aspx?id=13833408]
مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در شب بازی تیمش برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا رکورد اسطوره کهکشانی‌ها را شکست. بازی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و تاتنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با ثبت یک رکورد جدید برای کریستیانو رونالدو همراه بود.
این یکصد و چهل و سومین بازی کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا بود که از این حیث او را بالاتر از رائول گونسالس، مهاجم اسپانیایی پیشین کهکشانی‌ها قرار داد.
رونالدو اما هنوز در جدول دارندگان بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا دو نفر دیگر را بالاتر از خودش می‌بیند. در این رده‌بندی ایکر کاسیاس، کاپیتان سابق رئال مادرید و دروازه‌بان حال حاضر پورتو با ۱۶۶ بازی صدرنشین است و نفر دوم ژاوی هرناندس کاپیتان سابق بارسلونا است که ۱۵۱ بازی انجام داده است.
پس از رونالدو هم رائول با ۴۲ و رایان گیگز هافبک ولزی سابق منچستریونایتد با ۱۴۱ بازی نفرات بعدی هستند.

رونالدوی ۳۲ ساله اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را ماه اکتبر سال ۲۰۰۳ با پیراهن منچستریونایتد برابر اشتوتگارت انجام داد. او در این مدت ۴ بار (یک بار در منچستریونایتد و سه بار با رئال مادرید) قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او در حال حاضر با ۱۰۹ گل زده، برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود و در فصل جاری هم با احتساب گلی که شب گذشته از روی نقطه پنالتی زد، ۵ گله شد و در صدر جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.


منبع: فوتبال تری
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان