انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فوم بسته بندی

فوم بسته بندی

#1
فوم بسته بندی
فوم بسته بندی ، پلاستوفوم بسته بندی یا یونولیت بسته بندی یکی از موارد پرکاربرد در بسته بندی می باشد . یکی از مهم ترین دغدغه ها در تولید ، رساندن سالم کالا به دست مصرف کننده است و این دغدغه زمانی که کالا آسیب پذیرتر باشد و یا نیاز به جابه جایی در مسافت ای طولانی باشد ، اهمیت بیشتری می یابد .
در نهایت برای بسته بندی انواع مواد غذایی ، دارویی ، کشاورزی ، خانگی ، صنعتی نیاز به ماده ای است که دارای مقاومت بالایی در برابر انواع آسیب ها ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت و ... باشد .
از پر مصرف ترین مواد حال حاضر که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز استفاده می شود ، فوم بسته بندی و یا یونولیت بسته بندی می باشد . برای محافظت بیشتر از کالا می توان از فوم بسته بندی قالبی استفاده نمود . به عبارت دیگر شما فومی را کاملا تخصصی برای محصول خود می توانید سفارش دهید . این روش با صرف هزینه و زمان بیشتر بسته بندی مطمئن تری را برای شما فراهم می سازد . در روش دیگر اگر شما زمان کافی ندارید و یا نمی خواهید هزینه بالایی را بپردازید . می توانید از قالب ها و طرح های آماده استفاده نمایید . این روش بسته بندی برشی نامیده می شود .


کاربرد فوم بسته بندی :

فوم بسته بندی لوازم خانگی
فوم بسته بندی محصولات نظامی
فوم بسته بندی محصولات یدکی
فوم بسته بندی برای طلاو جواهر
فوم بسته بندی دارو
فوم بسته بندی برای محصولات کشاورزی

مزایای فوم بسته بندی :

مقاوم در برابر شکنندگی
مقاوم در برابر ضربه
مقاوم در برابر حرارت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان