انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین فصل سفر به تایلند

بهترین فصل سفر به تایلند

#1
بهترین فصل سفر به تایلند
با اینکه آب و هوای تایلند به شدت متغیر است و هر سوی آن ساز خودش را می‌زند، اما می‌توان به جرأت گفت که هیچ زمان بدی برای رفتن به این کشور زیبا وجود ندارد و در تمامی فصول تور تایلند ، چیزی برای گردشگران در آستین خود پنهان کرده است. اما اگر به دنبال این هستید که بدانید بهترین زمان برای دیدن این کشور چه فصل یا ماهی است، ما در این مقاله برای شما توضیح می‌دهیم.
سفر به این کشور در ماه ژانویه ( ۱۲ دی- ۱۲ بهمن)

در این زمان از سال، هوای کل کشور خوب و متعادل است. احتمال کمی وجود دارد که باران ببارد. آب و هوای خنک‌تر در شمال کشور باعث می‌شود تا شرایط جوی مناسبی به وجود بیاید و تمام سواحل جنوبی کشور نیز، از گرمای آفتاب لذت ببرند.
رویداد‌های این ماه

جشن سال نوی چینی (تاریخ آن متغیر است و ممکن است در ماه‌های آینده باشد)

این رویداد تعطیلی رسمی نیست اما در سراسر کشور آن را جشن می‌گیرند. خصوصا در محله‌ی چینی‌ها در شهر بانکوک.
سفر به این کشور در ماه فوریه (۱۳ بهمن- ۱۰ اسفند)

در شروع این ماه، می‌توان چندین بارش را در سواحل شرقی این کشور پیش‌بینی کرد اما بقیه‌ی کشور در هوای گرم و خشک خود باقی می‌ماند. تا حدی که در شمال این کشور تنها چندین ساعت می‌توانید از خنکی صبحگاهی لذت ببرید.
رویداد‌های این ماه

نمایشگاه گل و گیاه چیانگ مای

نمایشگاهی که ۳ روز به طول می‌انجامد و مجموعه‌ای از گل‌های زیبا و خاص و گونه‌هایی که تنها در همین نمایشگاه می‌توان پیدا کرد.
سفر به این کشور در ماه مارس (۱۱ اسفند- ۱۲ فروردین)

یکی از بهترین مواقعی که تور تایلند آب و هوای خوب و دلچسب دارد همین ماه مارس است. هوای سرد شمال کم کم ناپدید شده و دمای هوا بین ۳۰ تا ۳۵ درجه‌ی سانتی‌گراد است. این بدین معنا است که به هر جای کشور سفر کنید، با سواحلی آفتابی رو به رو خواهید شد.
سفر به این کشور در ماه آوریل (۱۳ فروردین- ۱۱ اردیبهشت)

آب و هوای تایلند در ماه آوریل بهتر از ماه مارس است و سیل گردشگران به این کشور راهی می‌شود. اگر قصد سفر به تایلند در این ماه را داشتید، حتما از مدتی قبل به فکر رزرو کردن هتل خود باشید تا انتخاب‌هایتان محدود نباشد. این ماه که مصادف با سال نوی تایلندی (سونگ کران) است، مساوی با تفریحات بیشتر و جمعیت بیشتر است.
ماه آوریل از بهترین زمان برای سفر به تایلند است
رویداد‌های این ماه:

جشن سال نوی تایلندی

این روز، سال نوی تایلندی است. بر روی مردم و خیابان‌ها آب معطر می‌پاشند تا سمبلی از پاک کردن گناهان و بدشانسی باشد.
سفر به این کشور در ماه مه (۱۲ اردیبهشت- ۱۱ خرداد)

یکی دیگر از بهترین ماه‌ها برای دیدن این کشور در ماه مه است که به دلیل استقبال زیاد گردشگران قیمت‌ها افزیش پیدا می‌کند. احتمال اینکه در طول این ماه بارندگی وجود داشته باشد کم است. اما اگر می‌خواهید ساحلی همواره آفتابی در دسترس شما باشد، سواحل شرقی این خواسته‌ی شما را برآورده می‌کند.
سفر به این کشور در ماه ژوئن (۱۲ خرداد- ۱۰ تیر)

ماه ژوئن به این دلیل که خبری از سیل جمعیت گردشگران نیست، ماه خوبی برای سفر به این کشور است. تایلند در این موقع سال هوای آفتابی دارد و موقعیت‌های زیادی برای خرید ارزان و گشت و گذار نه چندان گران در اختیار شما می‌گذارد.
سفر به این کشور در ماه جولای (۱۱ تیر- ۱۰ مرداد)

دمای هوا در این ماه کاهش پیدا می‌کند و باد و باران هر چه بیشتر به سمت پایان ماه می‌رویم بیشتر می‌شود. سواحل شرقی تایلند همچنان گرم و آفتابی باقی‌ می‌مانند اما جزایری همچون جزیره‌ی «کوسامویی» همچنان میزبان دانش‌آموزان است. بهترین موقع برای سفر به این کشور در این ماه، اوایل این ماه است.
سفر به این کشور در ماه آگوست (۱۱ مرداد- ۱۰ شهریور)
سرتاسر کشور در حال بارندگی است و بارش شدید در شمال کشور کاملا طبیعی است. گزینه‌ی ساحل رفتن در این ماه منتفی است.
سفر به این کشور در ماه سپتامبر (۱۱ شهریور- ۹ مهر)

این ماه رکورد‌دار بارندگی در کشور است و اگر هدفتان رفتن به سواحل این کشور است، بهتر است خیال ساحل رفتن و شنا کردن را از سرتان بیرون کنید. در عین حال، اگر قصد خرید ارزان دارید و نمی‌خواهید با انبوه جمعیت رو به رو شوید، این موقع از سال برای شما بهترین موقع است.
سفر به این کشور در ماه اکتبر (۱۰ مهر- ۱۰ آبان)

بارندگی‌ها در اوایل ماه همچنان ادامه دارد و دمای هوا همواره سردتر می‌شود. در هر حال، اگر به دنبال هوایی خنک، رطوبت کمتر و بارندگی کمتر در اواخر ماه هستید، ماه اکتبر، زمان خوبی برای مسافرت به این کشور است.
رویداد‌های این ماه

فستیوال گیاه‌خواران

این فستیوال ۹ روزه که در شهر «فوکت» برگزار می‌شود، بنا به باور چینی، اعتقاد دارد که اگر ۹ روز گوشت را از تغذیه‌ی خود حذف کنید، برای سلامت جسم و روان مفید است.
سفر به این کشور در ماه نوامبر (۱۱ آبان- ۱۰ آذر)

آفتاب به سواحل غربی کشور برمی‌گردد و طرفداران ساحل به آن مناطق روانه می‌شوند. اگر در اوایل ماه به این کشور بروید خبری از سیل جمعیت و گردشگران نمی‌بینید. صبح‌های زود و شب‌های شمال کشور به دلیل نزدیکی زمستان، سردتر می‌شوند.
سفر به این کشور در ماه دسامبر (۱۱ آذر- ۱۱ دی)

در این ماه از سال، سواحل غربی کشور خودشان را برای جشن کریسمس و گردشگران آماده می‌کنند. اگر قصد سفر در این ماه را داشتید بهتر است از قبل همه‌چیز را رزرو کنید. تایلند در این موقع از سال بهترین هوای خود را دارد و به همین خاطر سیل جمعیت نیز به اینجا سرازیر می‌شوند. پیشنهاد ما به شما این است که اول ماه به این کشور بروید تا پول اضافی برای مخارج کریسمس به هتل نپردازید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان