انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکته هایی برای خرید بهترین وارزان ترین بلیط هواپیما

نکته هایی برای خرید بهترین وارزان ترین بلیط هواپیما

#1
[عکس: images?q=tbn:ANd9GcSLbW1sHr7SkNOmxlbe2w7...HT_yd3XjNA]

نکته هایی برای خرید بهترین وارزان ترین بلیط هواپیما:
خرید بلیط هواپیما یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر سفری است؛ قیمت‌های مختلف در آژانس‌های مختلف، امکانات هر پرواز، توقف‌ و مدت زمان پروازها معمولا مسافران را کمی سردرگم و انتخاب را برایشان سخت می‌کند. بین پرواز‌های مختلف به یک مقصد چه تفاوت‌هایی وجود دارد؟ خرید اینترنتی بلیط هواپیما بخشی از این سردرگمی را حل می‌کند؛ روشی که طبق آمارها بیشتر از نیمی از مسافران جهان از آن استفاده می‌کنند و در بعضی کشورها تعداد خریداران اینترنتی بلیط هواپیما از نیمه هم می‌گذرد و به چیزی حدود 75 درصد می‌رسد. سوالی که با مشاهده آمار رو به رشد خرید اینترنتی بلیط هواپیما پیش می‌آید این است که
 
چرا نیمی از مسافران دنیا، خرید بلیط هواپیما را اینترنتی انجام می‌دهند؟
 
دلایل مختلفی برای انتخاب خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل به جای خرید حضوری وجود دارد؛ در عصری که تکنولوژی حرف اول را می‌زند و همه‌مان تا حد زیادی درگیر تکنولوژی و استفاده از اینترنت هستیم، خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم می‌تواند در راستای همین درگیری‌های روزانه‌مان با تکنولوژی و اینترنت قرار گیرد؛ حالا که بیشتر کارهای روزمره‌مان را با اینترنت و تلفن انجام می‌دهیم و سرعت زندگی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است و استفاده بهینه از زمان در بین مشغله‌های فراوان روزمره‌مان اولویت اول است، خرید حضوری بلیط هواپیما با نوع زندگی در عصر ارتباطات و تکنولوژی کمی متناقض است
 
همانطور که کارهای بانکی‌مان را از طریق ای‌تی‌ام‌ها انجام می‌دهیم و قبض‌هایمان را اینترنتی و تلفنی پرداخت می‌کنیم، خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم راه حلی‌ست برای سرعت بخشیدن به مراحل پیش از سفر. شاید به زودی زمانی برسد که خرید حضوری بلیط هواپیما همانقدر دور از ذهن به نظر برسد که گرفتن مقداری پول از طریق مراجعه حضوری به بانک.
 
به جز این، با خرید اینترنتی بلیط هواپیما، شما می‌توانید از بین گزینه‌هایی که در دسترس شماست، پروازی با مشخصات مورد نظر خودتان انتخاب کنید؛ قیمت‌ بلیط هواپیما، ایرلاین‌های متفاوت و جزئیات هر پرواز را بررسی می‌کنید و همان پروازی را می‌خرید که مناسب با شرایطتان است، کاری که در مراجعه حضوری به آژانس‌ها شای کمی سخت و زمان‌بر باشد. در خرید حضوری بلیط هواپیما، مسئول مورد نظر، باید مدت زیادی زمان بگذارد تا اطلاعات پروازهای مختلف را برای شما توضیح دهد و بعد شما باید یکی از چند پیشنهاد محدود را در فرصت کمی انتخاب کنید؛ انتخابی که تنها با اطمینان به واسطه انجام شده و در نهایت هم مطمئن نیستید، درست بوده است یا خیر. اما در خرید آنلاین بلیط هواپیما، فقط باید به چشم‌هایتان اطمینان کنید.
 
پرداخت اینترنتی هم یکی دیگر از مزایای خریدهای آنلاین است؛ بدون اینکه نیاز باشد پول زیادی با خود حمل کنید و فقط با یک تراکنش ساده بانکی، به صورت آنلاین و با پرداخت ریالی، بلیط هواپیمایتان را در لحظه خریداری می‌کنید.
 
مزیت‌های خرید بلیط هواپیما از سایت زورق
 
[عکس: 57487966.jpg?ts=1498045331768]

در گذشته هروقت می‌خواستید به جایی سفر کنید باید به یکی از آژانس‌های مسافرتی می‌رفتید و در آن‌جا به کمک مشاوران آن آژانس که به اطلاعات پروازها و هتل‌ها و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دسترسی داشتند بلیط هواپیما می‌خریدید و رزرو هتل انجام می‌دادید. رفت‌وآمد در شهر، یافتن آژانس مسافرتی‌ای که با بودجه‌ و سلیقه‌ی شما در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل بهترین گزینه‌ها را در اختیار داشته باشد، خرید نقدی بلیط هواپیما و رزرو هتل که مراجعه به بانک را لازم داشت؛ همه‌ی این‌ها هزینه‌ی زمانی و مالی برای شما داشت. از طرف دیگر هم این که به همه‌ی گزینه‌ها در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دسترسی نداشتید امکان مقایسه‌ی درست قیمت بلیط هواپیما و هتل‌ها و پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما یا هتل ارزان را از شما می‌گرفت، و باید هزینه‌ی بالاتری برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌پرداختید. این بود که خلق تصاویر لذت‌بخشی مثل تصویر گشت‌وگذار در جنگل‌های بکر، یا تماشای گنبد امام رضا، یا چرخیدن در خیابان‌های استانبول و لمیدن روی ماسه‌های سواحل دبی، همه به این بستگی داشت که آژانسی که انتخاب می‌کردید بتواند مثلاً بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد، بهترین قیمت رزرو هتل مشهد، هتل کیش یا تور مشهد را برای شما پیدا کند و علاوه‌براین که امکان رزرو هتل‌های مشهوری مثل هتل درویشی، هتل هما 2 مشهد، و هتل الماس مشهد را دارد بتواند برای‌تان هتل ارزان مشهد یا هتل آپارتمان مشهد هم پیدا کند. اما این مقدار تنوع در گزینه‌های سفر در توان این آژانس‌های مسافرتی نیست. و تازه وقتی پای سفر خارجی و خرید بلیط هواپیما خارجی، و یافتن مثلاً بلیط استانبول، بلیط دبی، بلیط مسکو. یا بلیط پاریس به میان می‌آمد، کار از این هم سخت‌تر می‌شد و گزینه‌ها محدودتر.
زورق zoraq.com، یکی از سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما است که رزرو هتل و اطلاعات سفر هم جزو خدمات اصلی‌اش حساب می‌شود. هدف اصلی زورق فراهم کردن شرایط مناسب برای مسافران است تا بتوانند سفرشان را با همان کیفیتی که مد نظرشان است از سر بگذرانند. حتما بارها برایتان پیش آمده که دلتان بخواهد همین فردا یا در اولین تعطیلات پیش رو به سفر بروید اما فکر کرده‌اید برای مقدمه‌چینی‌های سفر احتیاج به وقت بیشتری دارید و تصمیمتان را به بعد موکول کرده‌اید. اما زورق سعی می‌کند زمان مقدمه‌چینی‌ها را کوتاه‌تر کند تا مسافران بتوانند در سریع‌ترین حالت ممکن و با آسان‌ترین راه‌ها سفر کنند. زورق با در اختیار گذاشتن امکان خرید آنلاین بلیط هواپیمای چارتر و سیستمی به مقصدهای داخلی و خارجی از 900 ایرلاین مختلف با پرداخت ریالی، به صورت اینترنتی و با هزینه مناسب‌ به دلیل دسترسی به پروازهای تعداد زیادی از ایرلاین‌ها، قدم بزرگی در رسیدن به هدفش برداشته است. رزرو هتل از بین 400 هزار هتل مختلف دنیا با پرداخت اینترنتی و ریالی هم یکی دیگر از امکانات اصلی سایت زورق است.
 از طرفی زورق با انتشار مطالبی درباره شهرهای مختلف دنیا به سوال‌های ذهن مسافران پیش از سفر یا حتی در حین سفر پاسخ می‌دهد؛ کجا را ببینیم؟ از کجا خرید کنیم؟ کجا غذا بخوریم؟ بچه‌ها را کجا ببریم که خوش بگذرانند؟ روش‌های رفت‌وآمد داخل شهرها چیست؟ و ... اینها سوال‌هایی‌ست که زورق سعی کرده به بهترین و درست‌ترین شکل ممکن به آنها جواب دهد تا نه تنها قبل از سفر که در حین سفر‌ هم کار مسافران را ساده‌تر کند. پشتیبانی 24 ساعته بعد از خرید آنلاین بلیط هواپیما و در زمان سفر و همچنین پشتیبانی آنلاین در زمان خرید هم جزو خدمات منحصر‌فرد زورق برای مسافران است.

[عکس: zorag.jpg]

به جز اینها زورق با در نظر گرفتن تخفیف‌های مختلف برای دوره‌های خاصی از سال مثل تعطیلات عید، تعطیلات کریسمس و تعطیلات تابستان، سفرهای ارزانی را برای مسافرانش برنامه‌ریزی می‌کند که می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام زورق، به موقع از آنها باخبر شوید و جزو اولین کسانی باشید که قیمت بلیط هواپیما را با تخفیف ویژه می‌بینند.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان