انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شما به چند اپل ایدی نیاز دارید؟

شما به چند اپل ایدی نیاز دارید؟

#1
شما به چند اپل ایدی نیاز دارید؟
تنها یکی. شما می توانید از یک اپل ایدی برای دسترسی به تمامی سرویس های اپل استفاده کنید گرچه امکان استفاده از اپل ایدی های مختلف در قسمت های متفاوت اپل وجود دارد. مثلا شما می توانید در ایکلود یک اپل ایدی وارد کنید و در قسمت ایتونز و اپ استور اپل ایدی متفاوتی را وارد نمایید اما توصیه می شود از یک اپل آیدی برای تمامی قسمت ها استفاده شود.
[عکس: product-3-2.png]
اگر از طرفداران اپل باشید و یا یکی از محصولات اپل را داشته باشید حتما میدانید که یکی از اصلی ترین مواردی که برای استفاده هر چه بهتر از دستگاه خود و قابلیتهایش باید تهیه کنید اپل آیدی میباشد. 
خیلی از کاربران فکر میکنند اپل آیدی فقط برای آپدیت نرم افزار ها استفاده میشود، خیلی ها برای نصب نرم افزار و خیلی ها هم ممکن است فقط برای بک آپ گرفتن از اطلاعات دستگاه خود به دنبال اپل آیدی باشند. هیچکدام از این افکار اشتباه نیست اما امروز میخوایم با هم ببینیم اپل ایدی واقعا چیست و تک تک قابلیت هایش را مورد بررسی قرار دهیم. 
قبل از هر چیز: اپل آیدی چیست ؟ 
اپل آیدی در واقع یک حساب کاربری بر روی سایت اپل میباشد، که به شما امکان ثبت سفارش، دانلود نرم افزار، آپدیت نرم افزار، بک اپ گیری از اطلاعات، محافظت از دستگاه و ... را میدهد. در واقع اپل آیدی شما همه آن چیزی است که در اپل متعلق به شماست. 
و قابلیت ها و امکانات اپل آیدی: 
1. امکان دانلود نرم افزار و بازی از App Store 
2. امکان دانلود موزیک، فیکم و ویدیو از iTunes Store
3. امکان دانلود کتاب و ebook از iBook Store
4. امکان بک آپ گیری و حفظ اطلاعاتی مانند شماره تلفن های دستگاه از طریق اینترنت
5. امکان ردیابی دستگاه های اپل در صورتی سرقت یا گم شدن
6. امکان ارسال استفاده از سرویس iMessage و سرویس Face Time جهت ارسال رایگان پیامک و برقراری مکالمه تصویری به صورت رایگان 
معرفی سایت های دامین رایگان
نرم افزر اندروید
دانلود آلبوم
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان