انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویرایش فایل init

ویرایش فایل init

#1
Lightbulb 
سلام ودرود خدمت اساتید ودوستان محترم....
بنده قصد دارم فایل init که در دستورات جاوی اندروید بکار میره رو ویرایش کنم و یه خط دستوری رو تغییر بدم...
در ریشه روت اندروید وکرنل اون فایل init وجود داره که...خلاصه همه استادید ومیدونید.
لذا از برنامه های developer  انواعش استفاده کردم وبرنامه ECLIPSE وsdk ..jdk  خلاصه همه  رو نصب کردم ولی خب رزیاد از برنامه نویسی سر در نمیارم چون البته برای کاری که میخام نیاز هم نیست حرفه ای باشم...طبق دستورات سایت htttps:\xda-developers.com مراحل رو رفتم وفایل init  رو استخراج کردم اما فایلهای init با حجم کم رو راحت حتی با notpad هم میتونم باز کنم و ویرایش کنم...اما فایل 500 کیلو بایتی رو دیبگه درست باز نمیشه حتی با برنامه eclips هم اگرم باز بشه با فونت واینکودر قاطی باز باز میشه وخلاصه نتوستم خط مثلا(663) مورد نظرم وپیدا کنم وویرایش کنم....از دوستان میخام یه راهنمایی اجمالی بفرمایند که من یه برنامه تحت جاوا رو جچور به زبان ساده میتونم خط های دستوریش رو تغییر بدم...همین..سپاس از لطفتون...
پاسخ

ویرایش فایل init

#2
سلام.
بله ویرایش فایل های بزرگ توسط editor هایی مثل Eclipse و Adobe Dreamweaver و ... ممکن است با مشکل روبرو شود، زیرا این نرم افزارهای editor ، پردازش های لحظه ای بر روی متن نمایش داده شده، انجام می دهند و بنابراین حجم متن که از حدی بیشتر شود، پردازش سنگین باعث اختلال در برنامه خواهد شد. نرم افزارهای ساده مثل Notepad هم معمولا با فایل های بزرگ مشکل دارند و برای اینگونه فایل ها طراحی نشده اند.
بنده نیز قبلا با این مشکل مواجه شده بودم و برای باز کردن فایل های بزرگ متنی که توسط برنامه های بالا به خوبی نمایش داده نمی شوند، از برنامه gVim استفاده می کنم که قابلیت ویرایش فایل های متنی بزرگ را دارد :

http://www.vim.org/download.php

در لینک بالا یک فایل exe برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است که با آن می توانید gVim را نصب کنید.

تعدادی نرم افزار دیگر نیز در لینک زیر معرفی شده است :

https://stackoverflow.com/questions/1595...text-files

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط sahamipoor

ویرایش فایل init

#3
سلام...درود بر شما از پاسخ تون...سپاسگذارم..
پاسخ
 سپاس شده توسط admin ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان