انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
علوم غریبه چه ارتباطی با اسرار دنیا دارد

علوم غریبه چه ارتباطی با اسرار دنیا دارد

#1
علوم غریبه چه ارتباطی با اسرار دنیا دارد خدا می داند که چه اتفاقی می افتد،علوم غریبه اما ما نمی کنیم، مثل خواندن یک رمان عالی یا تماشای یک فیلم است. رمان نویسان و فیلمنامه نویسان می دانند که در نهایت قرار است چه اتفاقی بیفتد،علوم غریبه اما ما نمی دانیم، مگر اینکه این یک فیلم از کانال هالمارک باشد. صرف نظر از این، به مسیحیان دستور داده شده است که بدون وقفه دعا کنند و دعا کنند.
برای چی دعا می کنی؟علوم غریبه من دوست دارم بدانم در مورد چه چیزی دعا می کنید که فکر می کنید خدا نادیده می گیرد.
جالب است که شما باید سعی کنید دعا کنید که اراده خدا روی زمین اتفاق بیفتد. اگر با این نگرش دعا کنید، می‌توانم تضمین کنم که خداوند برای اجابت آن تلاش خواهد کرد. ممکن است آنطور که شما می خواهید نباشد، اما او تمام تلاش خود را می کند.علوم غریبه به من اعتماد کنید - خدا می خواهد که اراده او بر روی زمین انجام شود. تنها مشکل زمانی است که شما می خواهید اراده شما بر روی زمین انجام شود نه او - خدا به ویژه از این نوع دعا قدردانی نمی کند. ، همچنین جالب است - اراده خدا همیشه روی زمین اتفاق نمی افتد، بنابراین دعا برای تحقق اراده خدا
قطعاً دعا برای آرامش شماست که چیزی به خاطر آن تغییر یا حذف نمی شود.علوم غریبه بعد از اینکه احساس آرامش و آسایش کردیم، دیگر چیزی نیست. این اعتقاد شماست. .. به شما زمان می دهد تا فکر کنید و به اهداف خود برسید.
برای یک دعا، اگر برای خدا دعا می کند، یعنی معتقد است که او و خدا می توانند ارتباطی داشته باشند که خدا او را بشنود.
برای یک دعا، اگر برای خدا دعا کند، یعنی باور ندارد که خدا یک «پادشاه دمدمی مزاج» است که همیشه هر کاری می خواهد بدون رحم انجام می دهد.
برای دعا، اگر برای خدا دعا کند، به این معناست که اگر چه خداوند به او اجازه می دهد که دردی به او وارد شود، اما معتقد است که برای او بهترین است و همچنان می خواهد ایمان قوی داشته باشد تا درد را تحمل کند.
خدا کاری را که می خواهد انجام نمی دهد. این به ما بستگی دارد که خود را از طریق درک خود از آموزه های او تغییر دهیم. ما می توانیم زندگی خود و اطرافیانمان را کنترل کنیم. خداوند خالق است.
تصور کنید از خاک کمی زندگی ایجاد کرده اید و آنها را در ظرفی قرار می دهید. با این حال، شما باید مراقب هر چیز دیگری در اطراف خود (جهان و خود واقعیت) باشید و موجودات خود را به طراحی آنها بسپارید.
یکی از صفاتی که من با خدا شریکم این است که وجود من نیز زیر سوال رفته است.
دعا درمانی است و رابطه ما را با خدا تقویت می کند، زیرا ما نیز وارد حالت چانه زنی می شویم. آنچه می توانیم به خدا بگوییم:
"من همیشه دختر خوبی بودم، نه، خدا؟ اگر اصلا شیطون نیستم! لطفا، لطفا، لطفا، اگر من خوب بوده ام، به من پاداش دهید و آرزویم را به من بدهید."
"میدونم داری منو تنبیه میکنی و چیزای بدی رو سر راهم میفرستی چون من واقعا شیطونم. قول میدم از این به بعد خوب میشه و امیدوارم دعای من رو مستجاب کنی. اگر دوباره به راه شیطانی ام افتادم، خدا در میزنه. من به زمین!»
اگر به دعایی که عیسی خداوند به ما تعلیم داد نگاه کنیم، می‌بینیم که در مورد همسویی خود با ملکوت خدا، ارزش‌های او و شخصیت اوست. من کلمه "همسویی" را دوست دارم زیرا فکر می کنم به طور دقیق نشان دهنده کاری است که ما باید تحت تأثیر سقوط انجام دهیم، زمانی که همه ما در حالت گناه افتادیم. این بدان معنی است که ما با خدا در تضاد هستیم و ترجیح می دهیم خواسته های خود را ارضا کنیم.علوم غریبه همانطور که گاهی اوقات مجبور می شویم ماشین های خود را به داخل فروشگاه برانیم و چرخ هایمان را دوباره تنظیم کنیم وقتی آنها "می خواهند" در جهتی متفاوت از آنچه طراحان مد نظر داشتند بروند، دعا این است که خود را تسلیم خدا کنیم تا خود را با او و او هماهنگ کنیم. هدف پس دعا در درجه اول این نیست که به خدا بگوییم چه می خواهیم تا خواسته های قلبی ما را به ما بدهد، بلکه باید اطاعت از خواست او باشد، حتی اگر خواسته های خود را با او در میان بگذاریم، تا زمانی که خواسته های او همان باشد. آنچه ما می خواهیم متفاوت است، بهتر است، ما تصدیق می کنیم که او حق دارد آنچه را که می خواهد انجام دهد، زیرا او خداست و ما نیستیم.
ما برای ارتباط با خدا دعا می کنیم زیرا ارتباط بخش کاملاً ضروری حفظ یک رابطه است. مسیحیت در مورد رابطه با خدا است، نه قوانین و تشریفات. دعا می کنیم زیرا او ما را دعوت می کند که هر چه می خواهیم از او بخواهیم، همانطور که سلیمان را دعوت کرد تا هر چه می خواهد بخواهد، به امید اینکه سخاوت الهی و قلب باز ما را به شبیه شدن به سلیمان دعوت کند، با احساس بزرگی بپرسید. خدا چقدر قدرتمند و دوست داشتنی است ما دعا می کنیم زیرا بدون خدا هیچ کاری نمی توانیم بکنیم و به شدت به او نیاز داریم. ما دعا می کنیم زیرا به ما یادآوری می کند که کاملاً به خدا وابسته هستیم، همانطور که فضانوردان آمریکایی برای زنده نگه داشتن آنها در فضا به ناسا وابسته هستند. ، دعا می کنیم زیرا اندازه و جایگاه نسبی ما را در پیشگاه خداوند یادآوری می کند.
اگر خدا برنامه ای دارد، مهم نیست که ما چه بخواهیم، چرا باید دعا کنیم تا برخی رویدادها به سمت و سوی خاصی منتهی شود؟ این معقول است؟ .. یا من به این موضوع کاملا تحریف شده نگاه می کنم؟ لطفا کمک کنید.
خوب، اگر دعاهای پولس رسول را در عهد جدید بخوانید، خواهید دید که او زمان زیادی را صرف دعا برای اینکه همه چیز به سمت و سوی خاصی پیش برود، نگذاشته است. البته او برای امیدها و نیات خود مانند تمایلش برای ورود به آسیا برای بشارت دعا کرد،علوم غریبه اما روح القدس به او نگفت و او متواضعانه پذیرفت (اعمال رسولان 16) زیرا در اطاعت و اطاعت زندگی می کرد. من فکر می کنم عاقلانه ترین کار این است که اتفاقات و نگرانی ها را به دست خدا بسپاریم، به او بگوییم چه می خواهیم و سپس همه چیز را به او بسپاریم. این الگویی است که خداوند عیسی شب قبل از مرگش در باغ جتسیمانی دید. ، عیسی قلب خود را نزد پدر ریخت و از او پرسید که آیا می تواند از جام رنج پیش از او بگریزد، اما تسلیم شد و گفت: "اما نه اراده من، بلکه خواست تو." من فکر می کنم پرورش نوعی "اراده تو انجام شود". «نگرش مهمترین بخش دعاست. این با توصیه پولس در مورد نحوه دعا در فیلیپیان 4: 6 مطابقت دارد، "خداوند خواسته های خود را بداند." ما درخواست نمی کنیم، ما درخواست های خود را می کنیم و آنها را به کسی می دهیم که می داند چه چیزی بهترین است و خدای ما را دوست
خدا مقتدر است، اما وقتی ما دعا می کنیم، تفاوت ایجاد می کند. عیسی ما را دعوت می‌کند تا یوغ او را بگیریم تا نه تنها همراه او باشیم، بلکه در ملکوت همکار باشیم. من فکر می کنم دعا ما را به منبع خود، عیسی، متصل می کند، بنابراین راهی برای ادامه زندگی در او و اجازه دادن به او در ما است. بنابراین ما دعا می کنیم که آنچه را که از خدا می خواهیم مانند یک دستگاه فروش کیهانی به دست نیاوریم، بلکه ما را به او متصل و وابسته نگه دارد، چیزی که در وهله اول برای آن آفریده شده ایم.
"اگر خدا از قبل برنامه ای دارد، چرا باید دعا کنیم؟"
نماز مانند موعظه است زیرا رفتار انسان نیز هست. این رفتار انسان است که خداوند مقدر کرده است و مورد رضایت خداوند است زیرا نشان دهنده وابستگی مخلوقاتش به اوست. او قول داده است که دعاها را مستجاب کند و استجابت او به همان اندازه که دعای ما مطابق اراده او باشد به دعای ما بستگی دارد. "ایمان ما در برابر او این است که اگر مطابق میل او چیزی بخواهیم،علوم غریبه او ما را می شنود" (اول یوحنا 5:14). هنگامی که نمی دانیم چگونه مطابق خواست خدا دعا کنیم، اما میل به دعا داریم، "روح خدا مطابق خواست خدا برای ما دعا می کند"
به عبارت دیگر، همانطور که خداوند کلام خود را به عنوان وسیله ای برای نجات برگزیدگان اعلام می کند، خواهد دید که همه دعاها توسط او مستجاب می شود. من فکر می کنم آنچه پولس در رومیان 15:18 گفت در مورد خدمت موعظه و دعای او نیز صدق می کند:علوم غریبه "من جرأت نمی کنم چیزی بگویم جز آنچه مسیح از طریق من انجام داده است تا غیریهودیان را به اطاعت برسانم." دعای خدا نیز هدیه است. که "در ما عمل کرد تا در نظر او پسندیده باشیم" (عبرانیان 13:21). آه چقدر باید قدردان باشیم که ما را برای استخدام در این خدمت شریف برگزید! چقدر باید مشتاق باشیم که وقت زیادی را صرف نماز کنیم!
من در 7 سالگی دوباره متولد شدم. نظرات/پاسخ ها مربوط به خود من است.
نماز یک امر است. همانطور که پولس در دوم تسالونیکیان 5:17 نوشت، خدا ما را به دعا می خواند، حتی "دعاً دعا کنید". خداوند تعامل ما را می خواهد همانطور که قومش در دعا با او تعامل می کنند. تعداد دفعاتی که یک مسیحی در زندگی خود دعا می کند، ارتباط مستقیمی با رابطه او با خدا دارد. دعا یک وقت یک به یک با خدا است تا رابطه ما با خدا توسعه یابد. من معتقدم شما دوستانی دارید. آیا بهتر است به سادگی آن دوستان را داشته باشیم و زمان با کیفیتی را با آنها سپری نکنیم؟ هیچ البته نه. ، برای توسعه این رابطه با دوستان خود به زمان نیاز دارید. دعا و خدا هم همینطور.
حق با شماست، خدا هر چه بخواهد انجام می دهد، اما با هدف. او واقعاً می خواهد چیزهای خوبی به ما بدهد، اما بیشتر اوقات، چیزهایی که برایشان دعا می کنیم برای ما خوب نیستند. وقتی پسر بزرگم 2 یا 3 ساله بود مرا در آشپزخانه با یک شی فلزی براق بزرگ به نام چاقو دید. او چاقو را دید، دید که برق می زد و آن را می خواست. او آشکارا فکر می کرد که برای او خوب است، زیرا به نظر می رسید که او را خوشحال می کند. اما اگر آن را به او بدهم چه اتفاقی می افتد؟ من به عنوان پدرش می دانم که برای او خوب نیست. او بچه شگفت انگیزی بود که هرگز چیزی پرتاب نمی کرد، اما یکی از دو موردی بود که تا به حال پرتاب کرده بود. پس چه خوب که آنچه را که فکر می کرد برایش خوب است به او ندادم.
دعا انسان ها را تغییر می دهد نه خدا. با توجه به دستور به نماز و فرمانروای او (1 و 2 بالا)، او مایل است با شما نماز بخواند، و در نهایت خواهید دید که او پدر خوب و خوبی است و شروع به همسو کردن نماز خود با اراده او می کنید. چرا هیچ کس درمان نمی شود؟ چرا اینجوری یا اونجوری نمیشه؟ ، البته هدفی دارد و گاهی تا بعد نمی دانیم چرا. ما باید مطابق میل او دعا کنیم.
آیا می توانید نظر خدا را تغییر دهید؟
بیایید اینگونه به آن نگاه کنیم. اگر همه خلقت یک فیلم است، خدا فیلم را دیده و می داند که چگونه تمام می شود. او تصمیمات شما (و دیگران) را دیده است. او می داند چه کسی او را می پذیرد و چه کسی او را رد می کند. اگر برای بهبودی کسی دعا نکنید چه؟ اگر برای نجات کسی دعا نکنید چه؟ آیا این پایان فیلم را تغییر می دهد؟ آیا این نظر خدا را تغییر خواهد داد؟علوم غریبه ، شاید (و فقط شاید) همه چیز متفاوت بود؟ فقط خوراکی برای فکر کردن
تلاش برای درک اینکه چگونه می توان به درستی شاگرد عیسی شد.
خدا «هر کاری که می خواهد انجام دهد» را انجام نمی دهد. دعاهای ما چیز جدیدی به معادله اضافه می کند که قبلا وجود نداشت.
در سال 2019 چاره ای جز توکل به خدا ندارم
من یک پیرو هستم. شاگردان عیسی مسیح ناصری. من آنچه دیگران نوشته اند را نمی خوانم، اما فقط تجربه شخصی خودم را به اشتراک می گذارم.
خدا همان کاری را که انجام می دهد انجام می دهد، اما او همچنین حاضر است نظرش را تغییر دهد و کارها را به گونه ای دیگر انجام دهد - او خداست، تغییر نخواهد کرد، اما از چه کسی انتقام خواهد گرفت و از چه کسی انتقام خواهد گرفت، رحم خواهد کرد. اینجاست که او
اما در رحمت خود گوش فرا داد و با درخواست فرزندانش موافقت کرد. ، هرگز در زمانی که انتظارش را داشتیم، اما در زمان مناسب او. درست سر وقت. معمولا.
ما نباید قدرت مطلق، دانای مطلق و همه چیز را با کاری که او انجام خواهد داد اشتباه بگیریم. او قبل از این کار می‌دانست که ما چه کار خواهیم کرد. این یک رزرو نیست. او خداست.
او به محیط اجازه می دهد تا ما را در اعتماد به نفس و اتکا به او رشد دهد. از چیزی که دارم میگذرم متنفرم مرا کشت. اما مزمور 88 امروز برای من این است که به من یادآوری کند که ما همیشه آسان نخواهیم بود، اما حتی اگر در درد و رنج بمیریم، می دانیم که با ایمان به او و با دعا به او، از فریاد شکسته خود به سوی او. از اعماق جان، و اگر در این زندگی نباشد، ما را باز خواهد گرداند، اوه، در ازای رنج ما، ما را جلال خواهد بخشید.
صد بار دیگر در دنیا و آخرت و جفا و جفا به ما وعده نداده است، زیرا کسی نیست که خانواده و خانواده و جان خود را در دنیا به خاطر او رها کند.
بنابراین احساس می کنم کاملا گم شده ام. ، می دانم که می داند قرار است چه اتفاقی بیفتد، اما ایمانم ضعیف شده است، اما نمی دانم شکوهی در آن طرف وجود دارد، با وجود تمام ضرری که به نظر می رسد وارد این کوره ای که در آن هستم متحمل می شوم.
اگر خدا می خواهد آنچه را که خدا می خواهد انجام دهد،علوم غریبه هدف از دعا چیست؟
اگر غیر از این نیست، به من امید بده، به من قدرت بده، جایی که در قلبم نمی توانم پیدا کنم، درد و رنجی را که زندگی به من داده است تحمل کن، مرا زنده نگه دار، تا بتوانم نه تنها زنده بمانم، بلکه شکوفا شوم، نجاتم بده. خیلی دختر بچه ای که باید نجات پیدا کند. ، خدا رحمت کند
سؤال شما فرض می کند که 1) خدا 2) خدا مداخله می کند
اگر خدایی دعا را اجابت کند، واقعاً در اجابت بد است، یا حداقل بسیار غیر قابل اعتماد است.
توصیه من - برای دعا کردن وقت بگذارید و کاری انجام دهید که برای واقعیت زندگی شما مفیدتر باشد. برو به والدینت کمک کن، چیزی بخوان، مدیتیشن کن
پس باید ساکت شد و ابلهان مفید خدا باشیم و هر روز، سالها، انواع دردها را تحمل کنیم تا اراده او برآورده شود. چرا بدون چنین درد، فقدان، نفرت و درد نمی توان این کار را انجام داد؟ آه، زیرا در این صورت ما به عنوان انسان هایی که او خلق کرده است، هیچ معنایی برای اراده او نخواهیم داشت. آره. تلاش برای داشتن یک زندگی کاری بهتر در سال جدید در حالی که با bs مبارزه می کنید،علوم غریبه این حتی نباید یک چیز باشد و همه مزخرفات دیگر فقط در انتظار رخ دادن هستند زیرا شما سعی کرده اید آن را متوقف کنید تا بتوانید واقعاً زنده بمانید. اوه بله اگر سعی کنید زندگی خود را کنترل کنید بیشتر می شود
پرسیدن این سوال به منزله پرسیدن این سوال است: "اگر قرار است به هر حال بمیرم، هدف از زندگی پربار چیست؟" این سوال تنوع زیادی دارد زیرا همیشه زمانی مطرح می شود که نتیجه نهایی را بدانیم.
موضوع اینجاست. مفهوم «خداوند هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد» باید مجموع تحقق زندگی دعا باشد، نه داده‌هایی که برای درک آن استفاده می‌کنید.
قوانین مشابهی در مورد هر چیزی که ما به آن سرمایه گذاری می کنیم صدق می کند. به عبارت دیگر، فقط به این دلیل که می دانید مرگ نتیجه نهایی است، سعی می کنید خود را بدون معنای زندگی بکشید. زندگی را با زندگی کردن درک می کنید. به همین ترتیب، هیچ فایده ای ندارد که شما دعا نکنید زیرا می دانید که خداوند بر شما مسلط است. شما باید از عملکرد خدا برای خود آگاه باشید، همانطور که همه ما به تنهایی از مرگ آگاه خواهیم بود. این یک مثال بیمار است، اما امیدوارم منظور من را دریافت کرده باشید.
در هر صورت، به نظر من چنین شخصی وجود ندارد که واقعاً مطمئن باشد که خداوند در همه حال «آنچه را که می خواهد» انجام می دهد. ، شاید شما فکر می کنید چنین فردی هستید، من هم نمی دانم، اما التماس می کنم که متفاوت باشم. باورهای زمانی قوی ما اغلب زمانی که همه چیز خوب پیش نمی رود شروع به نوسان می کند.
من شک دارم که خدا می داند که یک عمر طول بکشد، و سپس برخی افراد ایمان و علم داشته باشند، این سؤال آسان است.
نباید طوری رفتار کنیم که انگار آنقدر به خدا ایمان خاصی داریم که هیچ کاری نمی کنیم. ما چطور می تونیم؟ به آنچه پیتر گفت توجه کنید:
زیرا هر که فاقد این چیزها باشد،علوم غریبه کوته بین و نابینا است و پاک شدن گناهان گذشته را فراموش می کند. بنابراین، برادران، بیشتر مشتاق باشید که دعوت و انتخاب خود را تأیید کنید، زیرا اگر این کار را انجام دهید هرگز لغزش نخواهید کرد. به همین دلیل، ورود به پادشاهی ابدی خداوند و نجات دهنده ما عیسی مسیح، منابع فراوانی را برای شما فراهم می کند.
صادقانه بگویم، همیشه فکر می‌کردم که دعا «مهم‌ترین چیز همیشه» است:
من می خواهم با مباشران کائنات صحبت کنم.
اما شوخی، آیا شما به حکمت خدا اعتقاد دارید؟ اگر اینطور است، چرا از او بخواهید که اوضاع را تغییر دهد؟
خب نه. من تمایل دارم از زحمات کسانی که قبل از من آمدند و از راههای کوچک و بزرگ به من سود رساندند قدردانی کنم. ، من به ویژه از عشق بی قید و شرطم به خواهرم، همسر باهوش و زیبایم، فرزندانم که گاهی اوقات خوش رفتار، همکاران و کارمندانم، معلمان، دوستان، نویسندگان، هنرمندان بی شماری هستند سپاسگزارم. من حتی از افراد گمنامی که کشاورزی را توسعه دادند، نوشتن را اختراع کردند، به مراحل ماه توجه کردند و دیگرانی که آگاهی و شگفتی را گسترش دادند تشکر می کنم.
دعا به عنوان یک درخواست مقدس آمازون برای ارائه کالا یا خدمات هرگز برای من جذاب نبود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
علوم غریبه چه ارتباطی با اسرار دنیا دارد - توسط manshahr - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳, ۰۲:۱۷ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان