انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چند نکته مهم در خرید دیزل ژنراتور دست دوم

چند نکته مهم در خرید دیزل ژنراتور دست دوم

#1
1- فروشنده دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم:
اینکه دیزل ژنراتور دست دوم را از کجا خریداری می کنید بسیار اهمیت دارد. بنابراین می توانید از ژنراتور دست دوم خود توقع یک کار کرد خوب را داشته باشید. دیزل ژنراتورها، ماشین آلات پیچیده ای هستند که برای استفاده بهینه از آنها باید یک برنامه ی سرویس نگهداری و آزمایشات منظم توسط مهندسین معتبر داشت.

قویاً توصیه می کنیم به فروشنده ای مراجعه کنید که به لحاظ تخصص، درک کاملی از دیزل ژنراتورها داشته باشند. ضمناً سابقه اثبات شده مثبت و درخشانی در فروش انواع دیزل ژنراتورهای دست دوم و نو داشته باشد. این اطمینان که فروشنده قبل از فروش دیزل ژنراتور دست دوم، آنرا به طور کامل بررسی کرده باشد امری مهم است. دیزل ژنراتور دست دوم نامناسب می تواند هزینه بالایی برای خریدار ایجاد کند و لذا مهم است که خریدار دیزل ژنراتور دست دوم از حرفه ای بودن و سلامت کاری فروشنده اطمینان حاصل کند.

2- اعتبار سازنده ژنراتور:
توصیه می شود هنگام خرید یک دیزل ژنراتور دست دوم، از تاریخچه و شهرت تولیدکننده دیزل ژنراتور مطلع باشید. ناگفته نماند که تا حد امکان از خرید دیزل ژنراتورهای دست دوم تولید کنندگان و کوپله کاران که دارای سابقه بدی در بازار صنعتی می باشند، اجتناب کنید.
در خرید ژنراتور دسته دو، بهتر است در گام اول برای آرامش خاطر خود، ژنراتورهای با برند معتبر نظیر دیزل ژنراتور دست دوم ولوو پنتا و یا دیزل ژنراتور کامینز دست دوم را که توسط تولید کنندگان و شرکت های معتبر و قابل اعتماد کوپله شده اند را انتخاب نمائید.

3- سال ساخت، ساعت کار و نوع استفاده از دیزل ژنراتور دست دوم:
یکی از اولین مواردی که باید در مورد دیزل ژنراتور دست دوم مورد علاقه شما برای خرید بررسی گردد، زمان کار (ساعت کار)، سال ساخت و نوع استفاده و کاربری دستگاه می باشد. دقیقاً مانند اتومبیل ها، بیشتر ژنراتورها دارای ساعت کار می باشند که به شما می گوید دستگاه چقدر کار کرده است. همچنین دانستن اینکه ژنراتور برای چه چیزی و چه کاری مورد استفاده قرار گرفته است نیز اهمیت دارد. آیا از دستگاه دیزل ژنراتور بصورت دائم کار استفاده می شده و یا منبع تأمین برق اضطراری در زمان قطع برق شبکه بوده است.

دیزل ژنراتورهایی که بصورت اضطراری و آماده به کار جهت پشتیبان مورد استفاده قرار می گرفته اند، معمولاً بهتر نگهداری شده و در شرایط بهتری نسبت به دستگاه هایی که همواره و هر روزه برای تأمین برق پروژه مورد استفاده قرار می گرفته، می باشند. لذا تاریخچه کاری دستگاه دیزل ژنراتور دست دوم از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
چند نکته مهم در خرید دیزل ژنراتور دست دوم - توسط dige - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶, ۰۱:۳۲ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان