انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گوگل چگونه به سایت شما اعتماد می کند؟

گوگل چگونه به سایت شما اعتماد می کند؟

#1
برای اینکه بتوانید اعتماد گوگل را به سایت خود جلب کنید لازم است اقداماتی هم در داخل سایت (سئو داخلی یا on-page)و هم خارج از سایت(off page ) انجام دهید. در این مقاله مهم ترین اقداماتی که باید انجام دهید را برایتان برمیشماریم.

فاکتورهای مهم درon- page و دامنه
ایجاد یک سایت قابل اعتماد در واقع بسیار آسان است . مهم نیست که استراتژی سئو سایت شما کلاه سیاه، خاکستری یا سفید است، توجه به نکات زیر باعث می شود گوگل به سایت شما اعتماد کند.

1. ایجاد صفحات درباره ما، تماس با ما، حریم خصوصی، قوانین سایت، خدمات
اولین کاری که بعد از ایجاد یک سایت  باید انجام دهید ایجاد این صفحات است. این صفحات در واقع سیگنال های قابل اعتماد در سایت شما هستند، زیرا Google می داند که بیشتر اسپم ها اهمیت چندانی به این صفحات نمیدهند. این صفحات در واقع به سایت شما اعتبار می دهد و آن را با ارزش می کند.

2. لینک خارجی
 همانطور که در وب سایت های معتبر مشاهده کرده اید، آنها اغلب به خارج از سایت خودشان لینک می دهند. آن ها دریافته اند لینک دهی به خارج از سایت فاکتور مهمی برای جلب اطمینان گوگل است. با این کار شما وب سایت خود را به عنوان یک منبع معرفی می کنید. اما در مقابل سایت های spammer که سعی دارد PageRank و قدرت خود را حفظ کنند، احتمالاً هرگز میان سایت خودشان و سایر فضای وب پیوند ایجاد نمی کنند.

اینترنت برای تبدیل شدن به یک منبع بسیار بزرگ طراحی شده‌است، نه یک رویداد جداگانه در وب سایت شما. باید به این واقعیت توجه کنید و با لینک دهی به سایت های دیگر، با دنیای عظیم وب پیوند برقرار کنید و اعتماد Google را به دست آورید.

نکات مهم در مورد لینک دهی خارجی
در لنیک دهی زیاده روی نکنید

 لینک به خارج از سایت زمانی اثر بخش است که با اعتدال انجام شود،لازم نیست در یک مقاله بی نهایت لینک خارجی داشته باشید. هر پیوندی که به یک مقاله اضافه می کنید ، احتمال کلیک بر روی آن را کاهش می دهد.سعی کنید به جا و به عنوان یک رفرنس یا درک بیشتر مطلب و یا برای اعتبار دهی به مطلب خود از لینک خارجی استفاده کنید.

به سایت های بی ربط لینک ندهید

هیچ فردی از هدایت به یک سایت بی ربط استقبال نمیکند. گوگل هم همینطور است. دقت کنید سایتی که به آن لینک می دهید قانونی و معتبر باشد.



3. سوشیال سیگنال دریافت کنید
انتشار محتوای شما در شبکه های اجتماعی برای اعتباردهی به سایت شما بسیار تاثیر گذاراست.وقتی شما یک محتوای یونیک و منحصربه فرد با کیفیت و فراتر از آنچه که رقیبانتان به آن پرداخته اند در سایت خود تولید کنید تاثیر گذاری بی نظیری داشته و مطمئنا کاربران شبکه های اجنماعی از آن استقبال می کنند.

سعی کنید متفاوت و با کیفیت تر از رقیبانتان تولید محتوا کنید. افرادی که در حوزه سئو سایت فعالیت می کنند این موضوع را درمحتواهای برایان دین در سایت  Backlinkoو نیل پاتل در سایت Quick Sprout بسیار مشاهده کرده اند. با ایجاد محتوای با کیفیت، یک وبلاگ موفق برای کمپین بازاریابی آنلاین در اختیار خواهید داشت.

4. کامنت
شما باید به کاربران اجازه دهید نظرشان را در وبلاگ شما مطرح کنند.کامنت هایی که توسط افراد در وبلاگ گذاشته می شود به Google نشان می دهد وب سایت شما در حال تبدیل شدن به یک سایت جامع و منبع است. اگر دوست دارید بدانید چگونه افراد را به ایجاد کامنت تشویق کنید، می توانید در محتوای خود از آن ها سوال کنید و بخواهید به سوالتان پاسخ دهند.

5. یک وبلاگ فعال داشته باشید
داشتن یک وبلاگ فعال ، نه تنها باعث می شود خزنده های گوگل به طور مرتب سایت شما را بازدید کنند، بلکه باعث می شود وب سایت شما به عنوان یک سایت مرجع در صنعتتان شناخته شود. و از همه مهمتر ، یک وبلاگ خوب از سایت های دیگر لینک جذب میکند و گوگل این لینک ها را به طور دقیق حساب می کند.

این معادله را به خاطر داشته باشید:

جذب لینک با کیفیت = اعتماد بیشتر، ترافیک بیشتر و رتبه بندی آسان تر در SERPS.

6. محتوای افراد را کپی نکنید
اگر فکر می کنید که  کپی یک محتوای با کیفیت از وب سایت های دیگر اعتماد و اطمینان سایت شما را بیشترمی کند، سخت در اشتباهید. محتوای شما در این صورت ارزشی ندارد. اگر این کار را انجام دادید انتظار نداشته باشید رنک قابل قبولی بدست آورید.

7.  Whois خود را Public  کنید.
اگر در کسب و کارتان اعتبار دارید و به صورت جدی در فضای وب فعالیت می کنید، هیچ دلیلی برای مخفی کردن اطلاعات WHOIS شما وجود ندارد. زیرا بیشتر مسترهای سئو فکر می کنند اطلاعات Whois را را باید مخفی نگهدارند ، اما اگر Google یک بررسی در سایت شما انجام دهد ، خصوصی بودن آن می تواند یک نمره منفی برای سایت شما باشد.

اگر سئو سایت را جدی انجام می دهید ، WHOIS جعلی ایجاد نکنید.اطلاعات جعلی و private روش خوبی برای جلب اعتماد گوگل به سایت شما نیست.

8. افزایش اعتبار سایت با لینک سازی
اگر قرار است بک لینک سازی برای سایتتان انجام دهید این فرایند را با ساخت بک لینک از سایت های معتبر و با کیفیت را اولویت قرار دهید.درصد زیادی از اطمینان Google به وب سایت شما، بستگی به انواع بک لینک شما و چگونگی توزیع انکر تکست شما دارد.

در دایرکتوری های معتبر ثبت نام کنید

آیا سایت شما یک تجارت است یا فقط برای سرگرمی آن را ایجاد کرده اید ؟ اگر می خواهید پول بیشتری در بیاورید ،باید به عنوان یک حریف حرفه ای در میان سایر رقبایتان ظاهر شوید. می توانید سایت های خود را در دایرکتوری های معروف تجاری ثبت کنید.

ساخت لینک های no follow  در وبلاگ هایی با حوزه کاری مرتبط

ساخت لینک در کامنت های وبلاگ "nofollow"است. شاید فکر کنید لینک های "nofollow" فایده ای برای سئو سایت ندارد. اما آنها بخش جدایی ناپذیر از کمپین های لینک سازی هستند. لازم نیست برای لینک های نوفالو در حجم انبوهی از کامنت ها لینک سازی کنید، اما در گفتگوهای انجمن ها شرکت کنید.

نوشتن مطلب و مشارکت در انجمن های تخصصی مربوط به کارتان به چند دلیل موثر است:

یک لینک در یک انجمن حوزه کاری مرتبط با سایتتان دریافت می کنید.

در انجمن هایی که همکارانتان حضور دارند شرکت کرده و رابطه بر قرار می کنید.

از یک انجمن مرتبط، ترافیک دریافت خواهید کرد.

در صنعتی که هستید به عنوان یک متخصص شناخته می شوید.

و در نهایت همه این موارد باعث اعتبار بیشتر سایت شما شده و اعتماد گوگل را جلب می کند.

اما به خاطر داشته باشید که برای ثبت نام در انجمن ها از انکر تکست یا کامه کلیدی هدف استفاده نکنید. این کار علاوه بر اینکه اسپم کاری است، بلکه باعث می شود دیگران و همچنین گوگل متوجه شود یک سئو کار در گفتگو حضور دارد نه یک فرد معتبر از یک شرکت...!



لینک برند را فراموش نکنید

گوگل برای برند ارزش زیادی قائل است و فقط به یک صفحه اعتبار نمی دهد. ایجاد لینک با برند تجاری راهی مناسب است تا به گوگل نشان دهید که شما تخصصی فعالیت می کنید.

برای این کار می توانید در تمام شبکه های اجتماعی نام برند خودتان را ثبت کنید.سعی کنید ثبت نام از ایمیل های جعلی استفاده نکنید و ایمیل شرکت را ثبت کنید.

رپورتاژ

نوشتن یک متن خبری با کیفیت بالا و توزیع آنها از طریق وب سایت های برتر خبری نشان می دهد که در حوزه کاری خود به صورت جدی در حال فعالیت هستید. اما در نوشتن رپورتاژباید به این نکته توجه داشته باشید که از انکر برندتان بیشتر استفاده کنید و برای لینک دهی از اصطلاحات عمومی تر استفاده کنید نه انکر تکست تخصصی که عموم مردم با آن آشنایی ندارند.

قدرت لینک

ساختن لینک در سایت های معتبر می تواند اعتبار وب سایت شما را به شدت بالا ببرد. در هر زمینه ای که فعالیت می کنید قطعا یک سایت معتبر وجود دارد که گرفتن یک لینک از آن برای ارزش دهی به سایت شما بسیار عالی است.

پست مهمان

ساختن لینک برند در پست مهمان سایر سایت ها یک راه حل مناسب است که خود را به عنوان یک متخصص در حوزه کاری خود معرفی کنیدو سپس با قرار دادن لینک برند خود بتونید برای سایت خود ترافیک جذب کنید.

انکر برند
در لینک سازی خود لینک با انکر برندتان را فراموش نکنید. استراتژی نهایی برای تثبیت اعتماد گوگل به وبسایتتان به انکر تکست برندتان ارتباط دارد. اکثریت لینک های خود را به برندتان اختصاص دهید. به عنوان مثال خدمات سئو سایت وب وان.

بنابراین در فرایند بهینه سازی سایت، برای جلب اعتماد گوگل لازم است تمامی مواردی که در این مقاله گفته شد را به درستی رعایت کنید تا بتوانید اعتماد گوگل را به برندتان جلب کنید. فراموش نکنید که گوگل برند شما را می شناسد و نه یک صفحه از سایت شما را.
منبع مطلب
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
گوگل چگونه به سایت شما اعتماد می کند؟ - توسط meys71 - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴, ۱۲:۰۸ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان