انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اقامت رویایی در تایلند را با این هتل ها تجربه کنید

اقامت رویایی در تایلند را با این هتل ها تجربه کنید

#1
تایلند کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا یکی از کشورهایی است که دارای جذابیت های زیادی برای سفر می باشد. جزایر زیبا و دیدنی، شهرهای ساحلی، فستیوال ها، جشنواره های متنوع و فرهنگ متفاوت مسافران زیادی را به سمت این خطه از جهان جذب می کند.

غواصی، قایق سواری، ساحل گردی و تماشای جزایر شگفت انگیز، مراکز خرید مدرن و متنوع، همه و همه از جذابیت های بی نظیر تایلند است. آب و هوای استوایی و گرم تایلند شرایط مطلوبی را برای انواع تفریحات آبی فراهم کرده است. از این نظر بهترین زمان سفر به این کشور جذاب از اوایل آبان ماه تا اوایل اردیبهشت ماه می باشد. در سفر به تایلند می توانید به شهرهای بانکوک، پاتایا و جزایر معروف و دیدنی همچون پوکت و سامویی نیز سفر کنید.

اگر علاقه مند سفر به تایلند هستید، برای اقامت در این کشور نیاز به رزرو هتل دارید. با اقامت در هتل های تایلند می توانید زمان بیشتری را در این کشور سپری کرده و از مناطق شگفت انگیز آن دیدن کنید.
با رزرو هتل تایلند از هتل هایی استاندارد و راحت برخوردار می شوید اما تنوع هتل در این کشور بسیار بالاست و مسافران با آشنایی قبلی می توانند بهترین گزینه را انتخاب و رزرو هتل خارجی مناسبی را انجام دهند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بعضی از هتل های تایلند مناسب سفرهای خانوادگی و برخی دیگر مناسب سفرهای فردی می باشد. شاید این دسته بندی در هیچ سایتی مشخص نباشد. شما حتا می توانید با برای خرید  به سایت ما مراجعه کنید.
در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های تایلند را به مسافران معرفی می کنیم تا در هنگام رزرو هتل از سایت های معتبر گردشگری دچار ابهام نشوند.

هتل پولمن بانکوک جی (Pullman Bangkok G)
یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های ۵ ستاره بانکوک، که با معماری فوق العاده خود مسافران زیادی را جذب می کند. این هتل در منطقه سیلوم قرار دارد که با ۴۶۹ اتاق در اوج زیبایی و ظرافت طراحی شده است. رستوران این هتل در طبقه ۳۷ می باشد که فضایی رمانتیک و زیبا را برای صرف غذا به وجود آورده است.


[عکس: 5303707.jpeg]



هتل گرند سنتر پوینت  (Grande Centre Point)
هتل گرند سنتر پوینت یکی دیگر از برترین هتل های ۵ ستاره بانکوک است. این هتل زیبا با ۴۹۷ اتاق
مجلل و سوییت شیک اقامتی رویایی و آرام را برای مسافران فراهم می کند.
با رزرو هتل خارجی از سایت های معتبر گردشگری می توانید به راحتی از امکانات بی نظیر این هتل استفاده کنید.

هتل رویال ارکید شرایتون (royal orchid Sheraton)
این هتل در کنار رودخانه چائو فرایا واقع شده و از منظره زیبا و چشم نوازی برخوردار است. این هتل یکی از بهترین و جذابترین هتل های لوکس است که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را برای گردشگران مهیا کرده است.


هتل چهار ستاره نارای بانکوک (Narai Hotel) )
این هتل با قدمتی بیش از ۴۰ سال در قلب بانکوک می درخشد. با این که این هتل ۴ ستاره می باشد ولی از امکانات مطلوبی برخوردار است و خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می کند.
با اقامت در این هتل به سلامت محیط زیست کمک بزرگی خواهید کرد چرا که سازگار با محیط زیست بوده و از قوانین آن پیروی می کند.

هتل هیلتون(Hilton Pattaya)
هتل هیلتون که از بهترین هتل های ۵ ستاره پاتایا محسوب می شود، موقعیتی فوق العاده دارد و چشم انداز آن رو به ساحل زیبای شهر می باشد.  این هتل با مراکز خرید بزرگ بانکوک فاصله  کمی دارد. اگر به ساحل و امواج دریا علاقه مندید کافیست با چند دقیقه پیاده روی از هتل به دریا برسید


[عکس: 5303706.jpeg]

ه منظور  موقعیت جغرافیایی هتل، بسیار مهم است. به طور مثال مسافرانی که قصد خرید دارند، می توانند هتلی انتخاب کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد. اما مسافرانی که عاشق طبیعت و قدم زدن در سواحل هستند، می توانند هتل های ساحلی را رزرو کنند. برای رزرو هتل پوکت می توان منطقه پاتونگ را انتخاب کرد چرا که در کنار انواع رستوران ها و مناطق دیدنی قرار دارد.
به هرکجای دنیا که سفر می کنید، رزرو هتل خارجی را از تیک بان بخواهید.  با ارائه لیست کاملی از انواع هتل ها و با دارا بودن سیستم رزرواسیون یکپارچه رزرو هتل، می تواند شما را در امر رزرو بهترین هتل ها یاری کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
اقامت رویایی در تایلند را با این هتل ها تجربه کنید - توسط needstars - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱, ۱۰:۰۸ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان