انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کفسابی پارکینگ توسط کفسابی اوجاقی

کفسابی پارکینگ توسط کفسابی اوجاقی

#1
برای سفارش خدمات کفسابی پارکینگ ، هم اکنون با ما تماس بگیرید:



۰۹۱۲۵۷۹۵۴۱۸-۰۹۳۵۴۱۷۳۴۷۳
[عکس: kafsabi-17-576x1024.jpg]

در ابتدا این سوال پیش می آید که چرا باید کفسابی پارکینگ انجام شود؟ پاسخ این سوال واضح است.کف پارکینگ به دلایل خیلی زیادی نباز به ساب زنی دارد . در بیشتر مواقع اکثر خودرو های پارک شده داخل پارکینگ به علت نقص فنی روغن ریزی دارند و روغن ماشین بر روی سنگ ها می ریزد.

با گذشت زمان روغن ریخته شده بر روی سنگ بیشتر می شود و همین روغن ریخته شده باعث جذب شدن انواع آلودگی ها می شود.گذشتن لاستیک ماشین ها از روی آنها نیز اوضاع را خراب تر می کند.در این شرایط فقط با کفسابی سنگ پارکینگ می شود سطح سنگ را مانند روز اول ، سیقلی و براق نمود.

بر اثر رفت و آمد پیاپی اتومبیل ها ، سیاهی لاستیک ها نیز بر روی سنگ باقی می ماند.در چنین شرایطی نیز شما به کفسابی پارکینگ خود نیاز دارید.

از دیگر دلایل نیاز سطح پارکینگ شما به کفسابی ، میتوان به زمان سنگفرش کردن سطح پارکینگ اشاره نمود.پس از سنگفرش کردن ، سنگ ها مقداری پستی و بلندی دارند که با گذشت زمان همین پستی و بلندی باعث چرک گیری سنگ و کثیف شدن آن می شود که در این شرایط نیز پارکینگ شما نیاز به کفسابی و سنگسابی دارد .

ما در کفسابی اوجاقی با کفسابی پارکینگ شما مشتریان و لایه برداری سطح سنگ پارکینگتان ، همه ی جرمی که بر روی سطح سنگ شما نشسته برمیداریم و پستی بلندی که در آن ایچاد شده است را به طور کامل بر طرف میکنیم و سنگ شمارا مانند روز اول تولید آن ، سیقلی و براق می کنیم.

برای سفارش خدمات کفسابی و مشاوره در خصوص کفسابی پارکینگ و یا سایر نقاط خانه خود ، هم اکنون با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۵۷۹۵۴۱۸-۰۹۳۵۴۱۷۳۴۷۳
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
کفسابی پارکینگ توسط کفسابی اوجاقی - توسط amir4477 - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹, ۰۴:۴۱ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان