انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت مرکز تجاری

طراحی سایت مرکز تجاری

#1
طراحی سایت مرکز تجاری:
در طراحی سایت مراکز تجاری مهم ترین مبحث جذب مشتری است طراحی سایت باید به گونه ای انجام شود که مشتری را سریع تر جذب کند
بیشتر افرادی که به اینترنت دسترسی داشته باشند برای پیدا کردن آدرس مراکز تجاری آن را در گوگل سرچ میکنند پس حتی شکل ظاهری سایت نیز افراد را به خود جذب میکندپس به ظاهر یک سایت باید توجه ویژه ای کرد حتی افراد میتوانند برای پیدا کردن کالاهای خاص یک مرکز در سایت آن دنبال محصول موردنظر خود باشند وحتی آن را به صورت آنلاین سفارش دهند. زیرا امروزه خرید آنلاین بین مردم جایگاه خوبی پیدا کرده است پس هر مرکز باید یک طراحی وب سایت حرفه ای به خود اختصاص دهد. 

طراحی سایت مناسب و پرمحتوا

یک سایت مناسب و پرمحتوا تمامی نیازهای یک مشتری را اعم از انتخاب کالا رنگ کالا و جنس کالا را درنظر میگیرد. و نیازها و خواسته های اختصاصی فرد را برطرف میکند. همین موضوع بسیار مهم بوده و بستر مناسبی برای جذب مشتری به مراکز تجاری مختلف است.
طراح سایت های حرفه ای و مجرب

برای رقابت با سایت های حرفه ای مراکز تجاری شما نیز باید از تیم های حرفه ای و مجرب طراح سایت مراکز تجاری استفاده کنید. قابل به ذکر است زمانی سایت یک مرکز تجاری بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب میکند که سایت رتبه ی بالایی را در سئو داشته باشد. که این موضوع زمانی تحقق میابد که طراح سایت با دانش خود رتبه سایت مذکور را در گوگل در معرض دید متقاضیان قرار دهد.
ویژگی های طراحی سایت مراکز تجاری:

معرفی مرکز تجاری و تاریخچه ی آننمایش فضای داخل مجتمع برای بازدیدکنندگانقرار دادن تصاویر هر طبقه به صورت اسلایدیقرار دادن آدرس مجتمع تجاری بر روی نقشهساعت کاری مجتمع خریدقرار دادن کد تخفیف برای بازدیدکنندگان سایتمعرفی نمایندگی های برند موجود در مرکز خریدخرید اینترنتی محصولات به صورت آنلاینصفحه ای مخصوص اخبار جدید مجتمع
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
طراحی سایت مرکز تجاری - توسط sh369 - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰, ۱۲:۵۰ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان