انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
7 ایده برای طراحی وب سایت رستوران فست فود و کافه و افزایش مشتری

7 ایده برای طراحی وب سایت رستوران فست فود و کافه و افزایش مشتری

#1
برای ساخت یک وب سایت برای افراد. باید همان گونه که آن ها تفکر می کنند شما نیز تفکر کنید. وقتی می خواهید یک طراحی وب سایت برای رستوران فست فود و یا کافه داشته باشید باید به چه چیزهایی دقت کنید؟
چرا افراد می خواهند به رستوران بروند؟ البته برای غذا، و آرامش و یا وقت گذراندن با دوستان خود ، وب سایت رستوران ها تاثیر زیادی روی تجارت شما خواهد داشت.
مشتریان شما باید با منوی غذای شما ، با سرویس های شما احساس خودمانی داشته باشند. یکی دیگر از مسائل مهم امروزه در رستوران ها مسئله سفارش آنلاین غذاهاست. رستوران ، فست فود وکافه ها مانند سایر تجارت ها باید مدرن و به روز باشند.
امروز می خواهیم در مورد طراحی سایت برای رستوران فست فود وکافه صحبت کنیم(یک طراحی وب سایت برازنده). اما یکسری ترفندهایی است که شما باید آن ها را دنبال کنید.
  • هدف گیری مشتریان
اولین قدم هدف گیری مشتریان است. اگر یک دانشگاه در اطراف رستوران و کافه شما است احتمالا هدف گیری شما آن ها هستند و آن ها بیشتر به سمت شما می آیند. اگر در کنار یک مرکز تجاری قرار دارید. ممکن است افراد برای خوردن ناهار به شما مراجعه داشته باشند. ببینید با چه چیزی احاطه شدید آن ها مشتریان شما خواهند شد.
بعد از اینکه از مشتریان و هدف گیری مطلع شدید باید شروع به طراحی سایت خودتان کنید. یک گرافیک ساده ولی شیک برای ساخت سایت شما احتمالا بهترین گزینه خواهد بود. اگر مرکز تجاری مهمی در نزدیکی شما است یک استایل حرفه ای برای وب سایت خودتان نیاز دارید.
یادتان نرود باید یک سری صفحات وب داخلی برای وب سایت خودتان داشته باشید تا با نمایش اسلاید شود کاربران را جذب منوهای خودتان بکنید. و همچنین می توانید پیشنهادهایتان را درون وب سایت خودتان قرار بدهید تا کاربران به سایت شما مراجعه نمایند.
  • برای افزایش مشتری برای فست فود کافه و رستوران خودتان ساده باشید.
یک وب سایت خوب برای فست فود رستوران و کافه نیاز دارد که صفحه هایی همچون صفحه اصلی ، صفحه درباره ما ، صفحه ارتباط با ما و... داشته باشد. حتما باید تمام این صفحات را داشته باشید. اگر اینطور نباشد به نظر خواهد رسید سایت کاملی ندارید همچنین برای ارتباط با کاربران به این صفحات نیاز دارید.
همچنین سعی نمایید تا جای امکان این سایت را ساده نگه دارید. یک مدل طراحی در آمریکا وجود دارد به نام KISS به معنی keep it simpleT stupid است. سادگی با خودش طراحی کاربر-پسند را ایجاد می کند. باید کاربران با یک کلیک به هر آنچه در سایت شما می خواهند برسند.
  • طراح رنگ در افزایش مشتریان سایت
اکثر سایت های رستوران طراح رنگ بندی اصلی رنگ ها  قهوه ای، سفید، قرمز و سیاه را در طراحی سایت خودشان به کار می برند. به کاربردن این رنگ ها از روزی اصولی است:
قهوه ای: رنگ قهوه ای به نشانه ی ثبات مربوط است.
رنگ سفید: به معنی تازگی است.
رنگ سیاه: به معنی یک حالت رمز گونه است. و یا قدرت در تولید. به غیر از این ها تصاویر غذا ها بر روی رنگ مشکی به خوبی دیده می شوند.
رنگ قرمز: بیشترین رنگی که در رستوران ها به کار برده می شود رنگ قرمز است. و رنگ قرمز به نشانه ی بر انگیختگی احساس و آرزو می باشد. همیشه رنگ ها را در طراحی سایت خودتان به کار ببرید. در نهایت به سودطراحی سایت برای رستوران فست فود و کافه شما خواهد شد.
  • استفاده آسان در صفحه وب ارتباط با ما
وب سایت رستوران فست فود و کافه شماباید یک فرم راحت برای ارتباط با شما داشته باشد. فقط اینکه بخواهید ایمیل و نام او را دریافت کنید کافی نیست قطعا باید نظر او و اینکه چطور با شما آشنا شده را از او بپرسید.
همچنین باید یک نقشه داشته باشید تا مکان دقیق رستوران و یا کافه و یا فست فود شما در سایت مشخص شده باشد.
  • خوش مشرب باشید
سایت های زیادی وجود دارند که شما می توانید مشتریان بالقوه را از آنجا پیدا نمایید . بگذارید کاربران شما از آخرین اخبار شما آگاهی داشته باشند. با مشتریان خودتان دوستانه رفتار کنید. و متقابلا آن ها با شما اینگونه برخورد می نمایند.
سعی کنید در شبکه های اجتماعی اطلاعاتی را به کاربرانتان نمایش دهید که آن ها را تحریک کند و جالب باشند.
  • تصاویر با کیفیت
در طراحی وب سایت ها مانند طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ما به دنبال جلب توجه هستیم. باید افراد ترقیب بشوند که روی محصولات کلیک کنند. یک تصویر پس زمینه بزرگ در کاربران تاثیر زیادی را می گذارد. و طراحی وب سایت شما را بسیار خوش چهره تر می کند.
کیفیت این تصاویر را زیاد کنید بگذارید که ظروف شما یک حالت زیبا به خودشان بگیرند اینکار با تغییر  فوکس تصویر بسیار زیبا به نظر می رسد.





[عکس: 1460818091-J36A5833.jpg]
  • یک صفحه درباره ما کشنده در طراحی سایت
صفحه درباره ما سایت شما باید به شدت یکتا و بی نظیر باشد. باید از شلوغی و استفاده از مطالب زیاد پرهیز نمایید. می توانید تیم خودتان را در آن معرفی نمایید.
افراد وب سایت ها را مانند کتاب ها و یا مجلات مطالعه نمی کنند. باید یک کلمه کلیدی در آن بکار ببرید. این کار برای بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجوی گوگل نیز بهتر است.
آخرین کار: قرار دادن لوگو ها
بهتر مکان برای قرار گیری لوگوی سایت کجاست؟ سمت راست بالا.
بله محققان به تازگی دریافته اند که چشم ها در وب سایت از سمت برای فارسی زبان ها از سمت راست به سمت چپ حرکت می کنند. پس بهترین مکان برای قرار گیری لوگوی سایت شما سمت راست بالای سایت است.

نتیجه گیری نهایی conclusion
این  ترفندها برای کسانی است که می خواهند تجارت خودشان را به روز نمایند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
7 ایده برای طراحی وب سایت رستوران فست فود و کافه و افزایش مشتری - توسط as2017 - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵, ۰۱:۴۵ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان