انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
14 مزیت اجاره ماشین ( بخش دوم )

14 مزیت اجاره ماشین ( بخش دوم )

#1
پیرو مطلب قبل در مورد مزیت های اجاره ماشین در اینجا به چند مورد دیگر می پردازیم:

5- طیف وسیعی از مدل های مختلف خودرو در دسترس
یکی از بزرگترین مزایای موسسات اجاره خودرو  طیف وسیعی از خودرو ها و مدل هایی است که برای مدت زمان اجاره ارائه می دهند. این مدل ها می تواند شامل مدل های کوچک و اقتصادی هاچ بک تا مدل های غول پیکر SUV و شاسی بلند باشد.

فارغ از نوع کاربری مورد نیاز شما، این موسسات طیف وسیعی از خودروها را در اختیار دارند که پاسخگوی نیازهای شما در هر مقطع و متناسب با نیاز جدید شما باشد. در اکثر شهرهای بزرگ حتی اگر خودرو مورد نیاز شما در فهرست یکی از شرکت های اجاره خودرو موجود نباشد، شرکت های دیگری در محل وجود خواهند داشت که نیاز شما را برطرف کنند.
اکثر شرکت های اجاره خودرو، ترجیح می دهند از خودروهای با دنده اتوماتیک استفاده کنند ولی اگر شما به خودروی دنده ای نیز نیاز داشته باشید، برخی شرکت های هستند که پاسخگوی آنها باشند.

[عکس: rent-car.jpg]

6- مزایای مربوط به محدودیت سنی
هر چند رانندگان کم سن و سال عموما توصیه نمی شوند، اما اگر قصد اجاره خودرو اسپورت داشته باشید می توانید از مزایایی که شرکت های اجاره ماشین در خصوص حداقل سن اجاره کننده ارائه می دهند بهره مند شوید.

از آنجایی که رانندگان جوان مسئولیت پذیری کمتری از خود نشان می دهند، در مورد خودروهای لوکس و گران قیمت یک محدودیت سنی برای اجاره آماشین وجود دارد. به این ترتیب هنگامیکه قصد اجاره این دست خودروها را داشته باشید، در اغلب مواقع در بهترین شرایط برای استفاده در مدت زمان اجاره خودرو ها خواهند بود.

7- شهرت برند موسسه اجاره ماشین
مشابه سایر بازارها، توجه به شهرت برند موسسه اجاره خودرو می تواند یک مزیت بزرگ برای شما به حساب آید. برندهای موسسات اجاره خودرو با توجه به دهه ها تجربه ارائه بهترین سرویس های مرتبط با خودرو با توجه به بودجه شما مشخص می شوند.

این موسسات اجاره ماشین تهران یا سایر شهرهای دیگر با تکیه بر قدرت شبکه ملی خود بیشترین گزینه را با نازل ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهند. به علاوه این برندها بهترین برنامه های نگهداری و تعمیراتی را ارائه می دهند که باعث می شود اجاره کنندگان با اعتماد به نفس بیشتری از کیفیت خودروهای اجاره ای خود مطمئن باشند.

نکته دیگری که اجاره کنندگان به هنگام انتخاب برند مورد نظر خود مدنظر قرار می دهند سرویس ها و خدماتی است که به هنگام خرابی خودرو در طول مدت اجاره توسط شرکت اجاره دهنده ارائه می شود.

به این ترتیب بهتر است که مبلغ بیشتری را برای اجاره خودرو از یک شرکت بزرگ و معتبر بپردازید تا اینکه با پرداخت مبلغی کم با یک شرکت جدید و کوچک وارد قرارداد کرایه شوید.

8-لذت بردن از مزایای اجاره ماشین در بلند مدت
اغلب شرکت های اجاره خودرو بزرگ مزایای ویژه ای برای اجاره های بلند مدت ارائه می دهند. هر شرکت روش خاص خود را در خصوص تعداد روزهای پیش از انجام رزرو خودرو برای بهره مندی از تخفیفات برای اجاره بلند مدت را دارد. برای بهره مندی از تخفیفات ویژه بر روی قرارداد اجاره ماشین ، خود شما می توانید در برنامه های تشویقی و جوایز مربوط به آنها ثبت نام کنید که در طول مدت زمان اجاره در اختیار شما قرار می گیرد.

به این ترتیب شما همچنین شانس بیشتری برای مذاکره بر روی موارد ذکر شده در قرارداد خود را نیز خواهید داشت و می توانید با مدیران محلی شرکت در خصوص قیمت جلساتی را برگزار کنید. هر شرکت همچنین در زمان های خاصی در طول سال پیشنهادات ویژه ای برای کمک به حفظ منابع مالی شما را ارائه می دهد.

9- تحویل خودروی اجاره ای در محل
اگرچه اغلب شرکت های اجاره ماشین طیف وسیعی از مکان ها برای برداشتن خودروی اجاره ای در سراسر شهر یا کشور را در اختیار شما قرار می دهند، برخی از آنها حتی می توانند خودرو را به محل مورد نظر شما آورده و تحویل دهند.

این یک مزیت بزرگ برای افرادی محسوب می شود که بدون برنامه قبلی خودروی خود را از دست می دهند به عنوان مثال وقتی مجبور می شود آن را به تعمیرگاه ببرند یا یکی دیگر از اعضای خانواده به آن نیاز دارد. به جای پرداخت هزینه تاکسی و رفتن به موسسه اجاره ماشین شما می توانید به صورت آنلاین خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید و آنها خودرو را به محل مورد نظر شما آورده و به شما تحویل می دهند که این مزیت باعث حفظ منابع عظیم مالی و زمانی می شود.

تمامی شرکت های اجاره خودرو تهران یا سایر شهرها این قابلیت را ندارند به این دلیل هنگامیکه از سرویس های ارائه شده توسط شرکت مورد نظر خود اطلاعات کافی ندارید بر روی این سرویس حساب نکنید و برنامه مالی و زمانی خود را بر اساس آن برنامه ریزی نکنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
14 مزیت اجاره ماشین ( بخش دوم ) - توسط mahya68 - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹, ۰۱:۴۲ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان