انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر گروت بر استحکام ساختمان

تاثیر گروت بر استحکام ساختمان

#1
موضوعی که در مورد استحکام ساختمان وجود داره این که باید تا می تونید ساختمون خودتون را در برابر خطر های احتمالی بیمه کنید و نذارید که اتفاق های کوچیک باعث بشه که مالی یا جونی را بهش صدمه بزنه. 
مسئله ای که در مورد گروت و افزودنی های بتن وجود دارد این است که این محصول از موادی همچون ماسه و آب و سیمان و مقداری از افزودنی های لازم تشکیل شده است و برحسب معمول از گروت ها برای مستحکم سازی و بالا بردن مقاومت ترک هایی که عمق زیادی دارند استفاده می شود در ادامه این مطلب به این نکته نیز اشاره رد که از این گروت ها برای زیر سازی تجهیزات سنگین نیز استفاده می شود و چیزی شبیه ملات برای ساختمان های گوناگون کاربرد دارد. در ادامه در مطلب کاربرد گروت در ایمن سازی سازه های مختلف بیشتر می گوییم.
[عکس: -گروت-در-ایمن-سازی-سازه-های-مختلف.jpg]
زمان اجرای انواع واتراستاپ گروت متحلی حداکثر 30 دقیقه است زیرا علت کاهش قدرت آن می شود.در مطلب مسکن و خودرو می توانیم به این مطلب اشاره کنیم که یکی از دلایلی که باعث می شود که گروت مقاوت بالایی داشته نكهت امید انتساب پایین اب به سیمان میباشد . یکی از خاصیت دیگر گروت،سخت شدن در مدت دم کوتاه ورسیدن به لجاجت استوارسازی نهایی پذیرفتنی می باشد.دانه بندی گروت می بایست طبق معیار بوده زیرا میوه بندی درشت باعث دوفازی شدن گروت و تخم بندی ریز انگیزه افت پافشاری گروت می شود.
از گروت ها برای فعالیت های صنعتی استفاده می شود و در ساختمان ها و مکان های مسکونی برای مقاوم سازی ستون ها و قسمت های آسیب دیده شده استفاده می شود. این محصول سبب می شود که در قسمت های مورد نظر حالت انبساط به وجود بیاید و امکان نفوذ هر نوع جسم خارجی وجود نداشته باشد و بخش مورد نظر کاملا پر شود.
همچنین برای زیر سازی تجهیزات سنگین از گروت استعمال می شود. کاربرد گروت مانسته مخلوط شن وماسه و آهك می باشد. گروت برای زیر ورق ستون ها، ریل ها، آنکربلت ها، نصب ریل اسباب آلات، برینگ پل ها ، توصیه می شود.
گروت ها در زمان قرار گرفتن در محل و شکل گرفتن حالت انبساط که حالت کاملا کنترل شده ای دارند در طول زمان هیچ گاه منقبض نمی شوند و حالت اصلی خود را تا مدت زمان بسیار زیادی حذف می نمایند. زمانی که طول می کشد تا گروت در محل مورد نظر فعالیت خود را آغاز کند چیزی در حدود 30 دقیقه می باشد.
این زمان یکی از بالاترین زمان هایی است که می توانید از گروت در محل مورد نظر استفاده کنید زیرا که بیشتر از این زمان استفاده از گروت باعث از بین رفتن اثر اولیه آن می شود. برای اینکه بخواهیم مقاومت گروت سیمانی را بالا ببریم باید نسبت آب به سیمان را پایین بیاورم تا مقاومت گروت را تا حد قابل توجهی بالا ببریم.
یکی از مواردی بسیار کاربردی که می توان در مورد این گروت سیمانی گفت این است که این گروت در زمان بسیار کوتاهی سخت می شود و به مقاومت نهایی و مورد نظر خواهد رسید. دانه بندی گروت باید با توجه به استانداردهای مطلوب دنیا انجام شود و باعث چند دسته شدن گروت ها و افت مقاومت گروت نشود.
یکی از کابردهای که می توان در مورد گروت به آن اشاره کرده این است که این محصول به راحتی به ان ترکیب می شود و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. و تزریق آن به اتصالات سازه ای پیش ساخته بسیار روان می باشد.
گروت ریزی با گروت یا مخلوط شن وماسه و آهك خشک در روش اول در این روش گروت را با استفاده از نیروی تراکمی جایگذاری می شود.  در زمان  كاربرد از گروت یا ملات باریك به علت ماجرا سیر بودن این مونث و ذكر در طی گروت اپوکسی خود به خود جایگذاری می شود.
گروت ها انواع مختلف و گوناگونی دارند که در شاخه ی ایمن بتن قرار می گیرند که هر کدام از آنها به منظور مستحکم سازی سازه ی ساختمان استفاده می شوند. گروت ها به گونه ای طراحی شده اند که تحمل جذب نیروهای وارده شده را دارند و می توانند فشار وارد شده را به بخش های پایین سازه انتقال بدهند.
تماس با ایمن بتن یکی از راه هایی می باشد که می توانید با استفاده از آن از این گروت ها برای مصارف ساختمانی خود استفاده نمایید. از دیگر مواردی که می توان در مورد گروت ها و ایمن بتن به ان اشاره کرد این است که گروت ها می توانند نیروی که ماشین آلات و تجهیزات سنگین به ان وارد می نمایند را به فنداسیون خود انتقال دهند. در نتیجه می توان به مطلب پی برد که مقاومت بسیار بالا و اتصال مناسب بین بخش های مختلف یک سازه تنها بخش کوچکی از کاربردهای مهم این محصول می باشد.
مصرف گروت یا مخلوط شن وماسه و آهك های نوع خشک کاملاً قناعت پاره ای است و در عمل در کارهای ساختمانی كاربرد می شود ولی این روش جایگذاری ابتدا مناسبی نیست، به همین یاد است که در عمل انتظار با كاربرد از روش گروت آبدار تكثیر و كاهش روز افزایش دارد.
[عکس: -گروت-در-ایمن-سازی-سازه-های-مختلف.jpeg]
یکی از موادی که در گروت استفاده می شود علت گشوده شدن شده ومکانی که در آن گروت ریخته شده و ورجاوند و نامتناسب دسترسی نیست را کامل پر می کند. گروت سیمانی نشاط و انقباض کنترل شده ای دارد و هرگز گسترده نمی شود.
گروت اپوکسی برای این انجام می شود که فضای لبالب زیر بیس پلیت و فونداسیون را همانی کند و در پیشامد گروت ریزی بابت تنظیم برابری بیس پلیت بکار می رود به این مناسبت پس قبل از نصب اسکلت، بیس پلیت باید موازنه باشد. حتماً در برخی فاكتور ساختار واحد ساختار های کوچک و دکل های دیوار لحات ای اسکلت با بیس پلیت همزمان است که در این حالت بعد از نصب بیس پلیت گروت خردسالی كوچكی می کنند.
گروت اپوکسی  با گروت سیمانی كم قیمت می نكهت امید که دارای اثر غیر انقباضی و ایستادگی زیاد بلندی می باشد. گروت طفولیت را می قابلیت جهت پر کردن فضای پر بین صفحات ماوا و افزار های دانش فنی صنعت و مولفه های به هرحال که وسن اقتضا به عصیان ورزیدن تاب آوردن نوسان و فشار افزون افزون است مصرف می کنند گروت تاسیس فابیر مطابق با مقیاس طرح ریزی و خلق شده است و رخیص از باب گروت ریزنقشی حقارت كمی می باشد.
معمولا امکان گروت كودكی قبل از نصب عامل های فلزی نیستی ندارد. زمانی که قصد گروت خردی زیر استراکچر یا استوانه می نكهت امید و ویا گروت به خاطر بیس پلیت گروت ریزی بعد از نصب بیس پلیت و معادله کردن ادا میگیرد که به خاطر گروت ریزنقشی حقارت كمی بهتر است یک گروت دوباره دایر شونده باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
تاثیر گروت بر استحکام ساختمان - توسط nazanin184 - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵, ۱۱:۳۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان