انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویزای طلایی پرتغال

ویزای طلایی پرتغال

#1
ویزای طلایی پرتغال

کشور پرتغال در بین کشورهای اروپایی، از نظر ارائه اقامت در مقابل سرمایه گذاری معروف می باشد. به گونه ای که طبق آمارهای ارائه شده، دولت پرتغال سرمایه ای 2 میلیارد یورویی را از طریق جذب 2000 سرمایه گذار بدست آورده است. با این کار سرمایه گذاران با دریافت اقامت پرتغال ، به سوی سرمایه گذاری در این کشور تشویق می شوند. لذا برنامه های متنوعی برای جذب سرمایه گذاران وجود دارد. به طور کلی ویزای طلایی پرتغال یک روش سریع برای دریافت اقامت پرتغال می باشد که در سه دسته کلی زیر قرار می گیرند.

الف) انتقال سرمایه

انتقال سرمایه 1 میلیون یورویی

امتیاز پاسپورت پرتغال طبق آمار گزارش شده در سال 2017، برابر 155 می باشد، یعنی اگر شما پاسپورت پرتغال گرفته باشید، می توانید به بیش از 155 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

ب) خرید املاک و مستغلات

در این روش متقاضیان با خرید ملک و ساختمان در پرتغال می توانند اقامت اروپا را بدست آورند. در حالت کلی سرمایه گذاری مورد نیاز برابر با 350 هزار یورو می باشد، که این میزان قابل کاهش است که در روش بعد توضیح داده شده است.

ج) بازسازی املاک و مستغلات

این روش دومی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می باشد، با این تفاوت که سرمایه گذاری در بازسازی ساختمان هایی با قدمت بیش از 30 ساله انجام می پذیرد و سرمایه مورد نیاز نیز 280 هزار یورو می باشد.
سه روش بالا که بیان شد، ساده ترین روش ها و متداول ترین روش های گرفتن اقامت پرتغال می باشد، سایر روش هایی مانند ایجاد شغل در پرتغال برای 10 نفر، سرمایه گذاری در پروژه های تحقیقاتی و تکنولوژی وجود دارد که پیچیدگی ها و مراحل طولانی تر دارد.
همان طور که مشخص است بهترین روش اقامت پرتغال با توجه به توضیحات داده شده، که نیاز به سرمایه کمتری دارد و مناسبتر می باشد، اخذ اقامت از طریق پروژه های بازسازی ملک می باشد، که با سرمایه 280 هزار یورویی می توان از طریق آن اقدام کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
ویزای طلایی پرتغال - توسط asal2017 - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸, ۱۰:۲۸ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان