انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نوشتن متغیر در سطح کلاس (در برنامه نویسی اندروید)

نوشتن متغیر در سطح کلاس (در برنامه نویسی اندروید)

#4
کد مربوط به ساخت Bitmap (که بعدا برای ساخت فایل عکس برای به اشتراک گذاری به کار می رود) را ببینید :

کد پی‌اچ‌پی:
bitmapBitmapFactory.decodeResource(getResources(),imageAdapter.mThumbIds[i]); 

در آن، عکس را با عبارت زیر مشخص کرده اید :

کد پی‌اچ‌پی:
imageAdapter.mThumbIds[i

که یعنی عنصر شماره i از آرایه مورد نظر (آرایه mThumbIds در imageAdapter). حالا ببینیم که این شماره i چجوری تعیین می شود، بنابراین در خط های قبل تر، این خط از کدها را داریم :

کد پی‌اچ‌پی:
int i 0

بنابراین i برابر صفر تعریف شده (و تا آنجایی که من بررسی کردم، ندیدم در جای دیگری تغییر داده بشه)، یعنی ما همیشه اولین عنصر از آن آرایه (Array) را فراخوانی می کنیم. مثلا اگر آن را به 1 تغیییر بدهید، احتمالا همیشه عکس دوم از آرایه فراخوانی شده و بعد به اشتراک گذاری می شود.
من با ساختار کدهایی که به کار بردید، خیلی آشنا نیستم، ولی در کل باید به جای i ، متغیری را بنویسید که شماره درست متناظر با عکس را به شما بدهد. مثلا همین متغیر position ، احتمالا در کدها، به عنوان شماره متناظر با عکس باید باشد. یعنی کد زیر را به جای آن خط از کدها بنویسید :

کد پی‌اچ‌پی:
imageAdapter.mThumbIds[position

که در آن، position را به جای i نوشته ایم. اگر درست عمل نکرد، متغیر مناسب برای نمایش شماره متناظر با عکس را بر اساس ساختار کدها بسازید.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط داش بهروز ، mfn100


پیام‌های این موضوع
RE: نوشتن متغیر در سطح کلاس (در برنامه نویسی اندروید) - توسط admin - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲, ۰۲:۱۰ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان