انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ابزارهای اصلی خیاطی

ابزارهای اصلی خیاطی

#1
قبل از اینکه تمام هزینه خود را صرف خرید وسایل و لوازم جانبی جدید چرخ خیاطی کنید ، حتماً این وسایل اصلی خیاطی را در اختیار داشته باشید و یاد بگیرید که از آن ها به درستی استفاده کنید! این موارد به شما کمک می کند تا شروع به کار کنید ، و به شما در کسب مهارت های اولیه در پروژه های خیاطی مبتدی کمک می کند.
سوزن ته گرد
افراد مبتدی به ندرت می توانند قطعه های پارچه ها را بدون استفاده از سوزن ته گردا ها به یکدیگر بچسبانند. در صنعت پوشاک ، خیاط های حرفه ای بدون اینکه قطعات را به هم بچسبانند، خیلی سریع آن ها را می دوزند.
ظرف سوزن
ظرف سوزن ابزاری مفید برای نگه داشتن سوزن ها و سوزن ته گردا در جایی امن است، تا در هنگام نیاز به آن ها به راحتی دسترسی است. همچنین، می توانید سوزن های خود را در یک ظرف فلزی قدیمی نگه دارید.
بشکاف
یک بشکاف دقیقاً همان چیزی را که از نامش برمی آید را انجام می دهد. اما چه زمان هایی یک بشکاف به کار می آید؟ ممکن است گاهی اوقات با مواردی مانند دوختن اشتباه پارچه ، یا دوختن آستین دست چپ به حلقه دست راست و … مواجه شوید. که بشکاف به کار شما می آید.
اتو
اتو کشیدن پارچه قبل از بریدن قطعات الگوی شما می تواند بعداً از بروز اتفاقات غیر منتظره جلوگیری کند. تناسب پوشاک به دقت برش بستگی دارد. در حالی که قطعات الگو را مونتاژ می کنید ، درزها باید توسط اتو باز شده باشند ، بنابراین قبل از دوختن قطعات مختلف لباس به یکدیگر به خوبی درزها را توسط اتو پرس کنید.

سوزن

اندازه سوزن معمولاً با ضخامت پارچه مشخص می شود. پارچه های سبک تر به سوزن های کوچکتر نیاز دارند و پارچه های سنگین تر به سوزن های بزرگتر احتیاج دارند.


خرید لوازم چرخ خیاطی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان