انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای اجاره دیزل ژنراتور چه چیزهایی باید مدنظر قرار داد؟

برای اجاره دیزل ژنراتور چه چیزهایی باید مدنظر قرار داد؟

#1
بی تردید رفع مشکل تأمین برق پروژه با اجاره یک ژنراتور خاتمه پیدا نمی کند. چه بسا با اجاره دیزل ژنراتور با اندازه کوچک مشکل شما چند برابر و حتی اجاره دیزل ژنراتور با اندازه بزرگتر هزینه های مازاد را برای شرکت به همراه آورد.

تعریف نیاز اساسی و اولیه پروژه کمک شایانی به شما در انتخاب دیزل خواهد کرد. اولین موردی که بایستی به آن دقت شود توان مورد نیاز یعنی آمپر مصرفی برای کارتان می باشد. تنوع دیزل ژنراتور با توان های 1 تا 20 کیلوولت آمپر، 5 مگاوات، 3300 کیلو وات تا 3/3 مگاوات جهت تامین برق مکان ها و مصارف مختلف گویای این مطلب است.

دیزل ژنراتور را برای کار دائم اجاره می کنید یا برای مواقع اضطراری و یا حتی برای موارد چند منظوره؟

مکان نصب دیزل ژنراتور را هم از قلم نیندازید. ارتفاع در نظر گرفته شده برای ژنراتور از سطح دریا و یا مسیر گرمسیر و سردسیر بودن می تواند هزینه دیزل ژنراتور را متغیر کند.

از سر و صدای دیزل ژنراتور غافل نشوید. چنانچه دیزل ژنراتور را برای پروژه های داخل شهری اجاره می کنید، دیزل ژنراتور سایلنت با کانوپی بی صدا را انتخاب کنید.

تابلو برق اتوماتیک یا ATS برای مواقعی که با قطع برق ناگهانی مواجه هستید یک امتیاز محسوب می شود.

نگهداری و اپراتوری دیزل ژنراتور گزینه بعدی برای هزینه کردن اجاره ژنراتور می باشد. سرویس های ساعتی و دوره ای درخصوص عمل کرد و سلامت دیزل اهمیت فراوانی دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان