انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی عیوب تلفن سانترال

بررسی عیوب تلفن سانترال

#1
استفاده از تلفن سانترال یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه ها، افزایش خدمات به مشتری و ساده سازی ارتباطات است. از آنجا که بیشترین مسئولیت بر عهده ارائه دهنده خدمات است (از جمله تعمیر و نگهداری و ارتقاء تجهیزات و پلتفرم) ، تلفن های سانترال شما را قادر می سازند تا توجه خود را به موارد مهم تر مانند مدیریت عملیات و بهبود پایین بودن خط خود معطوف کنید.
مشکلات ارتباط و تماس
مشکل: آیا شما تماس های از دست رفته را تجربه می کنید یا پژواک ها را از طریق تلفن می شنوید؟ آیا کیفیت صدا بین ساعات مختلف روز متفاوت است؟ آیا شما قادر به برقراری تماس نیستید؟ همه این موارد برخی از مشکلات جزئی است که ممکن است مشتریان با آن روبرو شوند.
عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر کیفیت تماس تأثیر بگذارد. با این حال ، بیشترین عامل تاثیر گذار بر کیفیت تماس و مشکلات اتصال تماس، اغلب به دلیل اتصال اینترنتی موجود شماست. در تلفن های سانترال، تمام اطلاعات تماس در بسته هایی از طریق اینترنت منتقل می شود. بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که اینترنتی با پهنای باند مناسب برای رسیدگی به تماس های خود دارید.


سخت افزار و تلفن های قدیمی

مشکل: یکی دیگر از مشکلات رایج در هنگام شروع کار با تلفن های سانترال، ممکن است روترها و تلفن های قدیمی و سایر سخت افزارهایی است که اکنون مجبور به تعویض آن ها هستید. استفاده از تجهیزات منسوخ و ناسازگار می تواند انتقال به تلفن های سانترال را دشوارتر کند زیرا ممکن است با مشکلات سازگاری مواجه شوید. به علاوه، ارتقاء به تجهیزات جدید به دلیل هزینه های موجود ممکن است برای شما ممکن نباشد.

کارکنان فنی
مشکل: آیا کارکنان شما از انتقال شرکت به تلفن های سانترال هیجان زده نیستند؟ رایانه ها ، شبکه ها و حتی تلفن های سانترال ممکن است در ابتدا برای کسانی که با سیستم پیچیده ای آشنا می شوند دشوار به نظر برسند. این تلفن ها با اصطلاحات منحصر به فرد ، اختصارات و الزامات خاص خود ، مسلما می تواند حتی برای یک مدیر IT یا مدیر مرکز داده یک چالش جدید باشد.
طبیعی است که کارمندان در برابر تغییر مقاومت کنند ، به ویژه اگر آن ها به سیستم های تلفنی سنتی عادت کرده باشد. آن ها ممکن است نگران باشند که عملکرد جدید تلفن های سانترال دشوار باشد و این ممکن است بر روی آن ها و کارشان تأثیر منفی بگذارد. اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا کارمندان با سیستم جدید سازگار شوند، اما هیچ چیز برای ترسیدن وجود ندارد.



بررسی عیوب تلفن سانترال
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان