انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
وب سایت آچیلان در و توضیحی راجب یک پروژه

وب سایت آچیلان در و توضیحی راجب یک پروژه

#1
تالار شهری قابل دسترس
یک مرکز مدیریت دسترسی در لنبرگ با تالار شهر جدید ایجاد شده است. راهکار‌های درب و پنجره آچیلان در به طور کامل به طراحی طبیعی ساختمان وصل می‌شود.
ایمنی ساختمان با انتظارات بالا از طراحی: آچیلان در در سالن شهر لئونبرگ
"مرکز شهر" لئونبرگ، امروزه شهر جدیدی است که به یک شهرک شهری در یک شهر پر جنب و جوش تبدیل شده است. آچیلان در از ایمنی ساختمان و قابلیت دسترسی در سالن، در شهر امروزی با استفاده از درب‌های امنیتی مناسب و تکنولوژی نوآورانه پشتیبانی می‌کند.
راهکارهای درب و پنجره دولتی برای تالار شهر
سالن مرکزی شهر لئونبرگ در حال حاضر یک ساختمان جدید بزرگ با سه طرف باز و 9،900 متر مربع فضای قابل استفاده برای 200 نفر شهروندان و کارمندان دولت است.
مجتمع ساختمان در وسط یک منطقه سبز، پارک مانند قرار دارد و نمادی از سنت‌های پر جنب و جوش و کیفیت بالا زندگی است. تالار شهر امروزی، واقعا با برنامه‌های شرکت معمار شالر مطابقت دارد، قابلیت دسترسی، که امنیت ساختمان و مفهوم انرژی پایدار را در بر می‌گیرد.
آچیلان در پروژه را از مراحل برنامه ریزی تا تکمیل حمایت کرده و فناوری درب و پنجره پیشرفته‌ای را برای اجرا ارائه کرده است تا از فضای جذاب و شفاف سالن شهر پشتیبانی کند.
آچیلان در مفهوم دسترسی را اجرا می کند
راهرو، با یک سقف شیشه‌ای بزرگ، مجموعه مرکزی 6 طبقه را ایجاد می‌کند که متشکل از فضای مرکزی د طبقه همکف، اتاق شورای مجتمع، اتاق پارلمانی، یک کافه تریا و ورودی به طبقه بالا، دفاتر نمایندگان و دفاتر ملاقات حضوری با شهروندان است.
آچیلان در یک مفهوم جامع برای استفاده قابل دسترس از تالار شهر لئونگرز، طراحی معماران شالر و شرکت ساخت و ساز عمومی Wolff & Müller برنامه ریزی آن را توسعه داده‌اند. این امر شامل در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی و نیز دسترسی آسان به الزامات حفاظت در برابر آتش و محفاظت از خروجی اضطراری می‌شود.
مهار توربو Powerturn: آویز لنگه‌های مجاور: یک خلاقیت عملکردی
سیستم‌های نوسان اتوماتیک با درایوهای نوآورانه آچیلان در Powerturn در کل ساختمان استفاده می‌شوند - حتی در دو درب نوسان دو لنگه در ورودی اصلی.
درایو قدرتمند، دقیقا همانند لنگه‌های فعال سنگین، دسترسی ورود به فضای داخلی و پذیرش را فراهم می‌کند. عملکرد نویز نوسان هوشمند به آنها اجازه می‌دهد تا هر کسی بتواند به راحتی آنها را به صورت دستی باز کند. هنگامی که به طور کامل باز می‌شود، درب‌های نوسان نیز به عنوان خروجی‌های اضطراری عمل می‌کنند، و به عنوان یک درب باز برای تامین هوا در صورت بروز آتش سوزی خواهد بود.
 
درب‌های نوسانی در منطقه ورودی شهر لئونبرگ.
قابلیت دسترسی با الزامات ایمنی ساختمان
ورودی اصلی کافه تریا دومین ورودی اجرا شده توسط این شرکت است. درب بیرونی دو طرفه در یک درایو در قرار گرفته است که مجهز به Powerturn IS / TS  است و به طور خودکارلنگه در را فعال می‌کند.
لنگه‌های غیر فعال با نزدیک شدن درب TS 5000 بسته می‌شوند. درب داخلی یک لنگه برای یک درب محافظ در برابر آتش سوزی طراحی شده و مجهز به یک درایو Powerturn F / R و یک سوپاپ دود است. راه حل یکپارچه 'باریک' کاملا مناسب فضاهای محدود است. از بیرون، دسترسی ورودی به سالن توسط یک آشکارساز با حرکت رادار فراهم می‌شود. خارج از ساعات کاری منظم، درب به طور خودکار از طریق سوئیچ برنامه در میز پذیرش باز خواهد شد.
 
ورودی سالن قابل دسترس به عنوان درب آتش سوزی
سومین ورودی به محوطه را می‌توان در بخش بزرگ مجتمع شورا در طبقه همکف یافت. دو بخش مقاوم در برابر آتش سوزی به صورت دو جداره هستند و درب خروجی اضطراری با موتورهای توربوشارژر Powerturn F / R-IS / TS ترکیبی از ایمنی، راحتی دسترسی و زیبایی شناسی درب‌های امروزی است. لنگه فعال برای هر درب به صوت اتوماتیک است. پس از باز شدن هر یک از لنگه‌ها، کنترل توالی بسته شدن درب، درب‌های محافظ در برابر آتش را در جهت درست نگه می‌دارد و برای محافظت سریع بسته می‌شود. 
باز کردن، خود را باز نگه داشتن و بسته شدن درب
از محوطه شورا می‌توان از طریق دو درب آتش سوزی با لنگه‌های برگردانده شده به سمت چپ Powerturn F / R-IS / TS عبور کرد. آنها از طریق یک سوئیچ آرنجی در صورت آتش سوزی خود را کنترل می‌کنند.
ورودی سوم به اتاق شورا یک سیستم باز نگهدارنده دو لنگه‌ای با سیستم قفل کننده درب TS 5000 R-ISM است که چندین مورد را ارائه می‌دهند:
• زمان‌های باز نگهداشتن نامحدود در صورت لزوم
• عملکرد "نوسان آزاد" برای باز کردن با حداقل تلاش
• عملکرد راحت قفل شدن درب در پایان منطقه نوسان آزاد تا درب را قفل کند
• بسته شدن خودکار درب در صورت آتش سوزی
همین راهکارها بای درب‌های نوسانی تک لنگه نیز انتخاب شده است. علاوه بر این، دو خروجی اضطراری مجهز به درب های اتوماتیک TS 5000 به سمت خارج نصب شده‌اند.
 
ورود به اتاق شورا
راحتی چند منظوره کاربر: سیستم باز نگه داشتن در ورود به اتاق شورا.
استخراج دود و گرما هوشمند - با تهویه مناسب
برای اطمینان از کنترل استخراج دود در صورت بروز آتش سوزی، پنجره‌های زیر سقف اتاق شورا با استفاده از درایوهای Slimchain هماهنگ شده‌اند. محافظ در برابر خورشید بلافاصله برداشته شده و درایوهای پنجره در صورت هشدار از طریق آشکارساز دود یا سیگنال دستی باز می‌شوند.
تمام قطعات RWA و دکمه‌های فشاری، آشکارسازهای دود و سنسورها از طریق واحد مرکزی اتوبوس MBZ 300 RWA به یکدیگر شبکه می‌شوند. واحد کنترل به صورت انعطاف پذیر تنظیم شده و بر عملکرد سیستم RWA نظارت می‌کند، و از برق و برق اضطراری خود محافظت خواهد کرد. با تشکر از اتصال به ساختمان ساختمان KNX سازنده، سیستم RWA همچنین تهویه مناسب روزانه و همچنین ایمنی ساختمان را هم فراهم می‌کند.
 
امنیت ساختمانی شبکه: مرکز کنترل achilandor RWA
درایو achilandor  RWA: هوای تازه - خروجی اضطراری امن
fanlightها در راهرو، به طور خودکار با درایوهای Slimchain نیز حضور دارند، همچنین وسایل داخلی در هر طبقه و پاگرد هوا تازه در شرایط عادی عرضه می‌کنند. اگر آتش خاموش شود، fanlight‌ها بلافاصله بسته می‌شوند، به طوری که دود و گرما به طبقات دیگر وارد نمی‌شوند. در عین حال، زنجیره‌های Powerchain هماهنگ شده، چندین پنجره بزرگ را در طبقه اول باز می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که هوای تازه از داخل خارج می‌شود. بسته‌های قدرت همگام سازی، حداکثر پنجره را در کمتر از 60 ثانیه باز خواهند کرد.
 
مجلس شورای اسلامی با پنجره های RWA
راه حل شبکه RWA و تهویه ساختمان هوشمند: پنجره‌های اتوماتیک سقفی در اتاق شورا
قابلیت دسترسی به همراه ایمنی با سیستم درب نوسانی آچیلان در
در ورودی اصلی کافه تریا یک درب محفاظت در برابر آتش با درایوهای Powerturn F / R ساخته شده و که با دکمه‌های فشاری درب را به هر دو طرف باز می‌کند. کافه تریا می‌تواند از پشت درب از طریق یک سیستم باز نگهدارنده با قفل درب achilandor TS 5000 R بسته شود. در کنار این سیستم باز نگهدارنده در ورودی مسیر  به جاده‌ای محصور با دستگاه‌های فروش نوشیدنی درکافه تریا، قسمت غذا با یک منطقه امن داخلی را فراهم می‌کند.
دسترسی آسان و راحت به طبقه بالا
به طبقه بالا می‌توان از آسانسور با درب‌های نوسان تک لنگه مجهز به درایو achilandor Powerturn F / R دسترسی پیدا کرد. دکمه‌های باز کردن در هر دو طرف درب دسترسی آسانی را فراهم می‌کند. در خارج از ساعات کاری، درهای خروج فقط از طریق مجوز مرکزی پس از هشدار باز می‌شوند. درهای حفاظت در برابر آتش به راحتی از داخل به لطف عملکرد چرخشی هوشمند باز خواهند شد. بسته شدن ایمن درب نیز در همه موارد تضمین شده است.
سیستم‌های باز نگه دارنده تک لنگه و دو لنگه با درب TS 5000 R یا R-ISM می توانند به عنوان دب‌های محافظت در برابر آتش هم استفاده شوند. درب achilandor TS 5000 ECline نزدیک به چند جایزه را به عنوان درب‌های محافظ یکپارچه در خروجی اضطراری به پله‌ها کسب کرده است.
 
درب ضد سرقت شیشه‌ای طبقه اول
چشم انداز بیرونی: درهایی امروزی و شفاف – که در برابر آتش سوزی به عنوان درهای ورودی برای طبقه بالا مقاومت می‌کنند.
پاسخ

وب سایت آچیلان در و توضیحی راجب یک پروژه

#2
لینک وب سایت آچیلان در (با توجه به پست قبل) :

وب سایت آچیلان در
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان